Čeknito.sk ukáž svoje video 160 002 videí 173 792 používateľov

Dva neidentifikované lietajúce objekty nafilmované z Petržalky v Bratislave na Slovensku, vo štvrtok, 3. júla 2008. - Komentáre

Dva neidentifikované lietajúce objekty nafilmované z Petržalky v Bratislave na Slovensku, vo štvrtok, 3. júla 2008.

Dva neidentifikované lietajúce objekty nafilmované z Petržalky v Bratislave na Slovensku, vo štvrtok, 3. júla 2008.

Pridal: Kybernaut

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 8739

Späť na detail videa

Komentáre


Kybernaut fotka
Kybernaut
02:14, 22. september 2008
Áno, Suineg, taká je definícia UFO a ešte jedna podmienka je taká, že to niečo​musí lietať. A neboj sa Suineg, nevidím mimozemšťanov za každým rohom, pri​výskume týchto vecí si zachovávam takzvanú zdravú skepsu. Napríklad aj tu na​Čeknito je už zopár ľudí, ktorý mi poslali nejaké čudné fotografie alebo​filmy a takmer všetky som (sme) ich úspešne identifikoval (-i) ako lietajúci hmyz​alebo vtáky. Aj teraz preverujeme a analyzujeme jeden nový film zo Slovenska.​Včera o ňom hovorili na TV JOJ v Novinách o 19:30. Tie objekty sa snažíme​dostatočne čestne a objektívne identifikovať a nesnažíme sa nasilu hľadať​dôkazy o existencii mimozemských civilizácii, lebo to ani nepovažujeme za​potrebné, lebo tých dôkazov je už viac než dosť.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Suineg
13:06, 20. september 2008
Kyberanut, ty chapes UFO ako neidentifikovany objekt na urcitom videu/obrazku alebo​ako neidentifikovany objekt, ktory na Zemi nebol este identifikovany/dokazany ? Podla​mna ty nechces identifikovat ten objekt, ale ty chces pevne verit v tom, ze je to​nejaky mimozemstan ...
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
17:12, 19. september 2008
Špatne si to napísal, lebo tieto veci raz celkom určite identifikujeme, nech je to​už čokoľvek. UFO vôbec nie je neidentifikovateľné (to má akože znamenať to,​že sa nikdy nemá zistiť, že čo to je) ale iba dočasne neidentifikované. V tom​je obrovský rozdiel, na to dávaj pozor. Ináč veľa ľudí si to takto mýli.​Pozor na tie koncovky "-vané" a "-vateľné" pri pojme UFO, nie je jedno, že ako to​napíšeš, lebo to úplne mení význam slova.
počet reakcií: 0 Odpovedať
retro26 fotka
retro26
17:32, 17. september 2008
UFO a MIMOZEMšTANIA NENI TO ISTé ale zato je to neidintifikovatelne :D
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
19:50, 30. júl 2008
Svetoman, takým právom tvrdíme, že tie dve svetlá sú UFO, že ich nevieme​identifikovať, nevieme zistiť, že čo to je. Ufológia nie je viera, ani sekta ako​napríklad Vesmírní lidé inžiniera Iva Bendu, nerobím z toho ani frašku a​nesnažím sa baviť ľudí. Ja ti za to tvoje dospievanie nemôžem.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Spaz2000
16:39, 30. júl 2008
ja som dost podobne videl pri leviciach ked sme isly z plavarne jeden chlan z azetu​napisal ze to su cvicne strely slovenskej repubilky neviem comu mam verit a este​jedno to co som ja videl to bolo 1 minutu namieste a potom sa to posunulo zrazu o​velky kus
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Svetoman
13:30, 30. júl 2008
ale chapem . poznam ten prijemny tajomny pocit verit v nieco tajomne. je to super​fakt. v detstve som to velakrat zazil. ale teraz uz bohuzial nie to fakt nemam rad na​dospievani .clovek sa meni a veci sa pre neho stavaju nezaujimave. "to me fakt pekne​sere"
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Svetoman
13:26, 30. júl 2008
dalsie video na ktorom sa moze normalne vyvinuty a inteligentny clovek len zasmiat.​akym pravom tvrdi niekto ze toto je neidentifikovatleny lietajuci objekt? co ? tie​svetla co tma svietza na tmavom pozadi?! ved to uz je smiesne. ja verimv ufo ale​presne takyto ludia ako vy robia z viery v ufo frasku pre pobavenie ludi! zamyslite​sa nad tym pan " Kybernaut"
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
18:41, 29. júl 2008
pardon,ma byt vsetkym.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
18:30, 29. júl 2008
Nikto nikoho nenuti,aby tomu veril.Je jasne,kto neuvidi neuveri.Tie invektivy nemusia​byt.Prajem vsetkim aby videli a uverili,ale to chce cas.A ti "zeleni"by sa uz mohli​konecne ukazat.Bez srandy
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:48, 29. júl 2008
"Už nezáleží na tom, zda na ně věříte či nikoli: UFO a mimozemšťané jsou​tu!" Prečítajte si niečo v Českom jazyku o projekte Odhalenie pána doktora​Stevena Greera: http://harry.ichotebor.cz/harry/harry35/disclosure1.htm
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
14:04, 29. júl 2008
Kybernaut, uz sa tesime spolu so skeptickou verejnostou :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
11:41, 29. júl 2008
Bývalý astronaut amerického Národného úradu pre letectvo a vesmír (NASA) Edgar​Mitchell, ktorý bol šiestym človekom na Mesiaci, šokoval poslucháčov britskej​rozhlasovej stanice Kerrang! Radio vyhlásením, že mimozemšťania existujú.​Podľa neho navštívili Zem niekoľkokrát, ale vlády ich prítomnosť už šesť​desaťročí tutlajú. Sedemdesiatsedem ročný Mitchell dodal, že podľa zdrojov​NASA, ktorý kontakt s mimozemšťanmi zaznamenal, sú obyvatelia cudzích planét​"malí mužíci, ktorí sú pre nás čudní". Skutočný mimozemšťan podľa neho​teda zodpovedá bežnej predstave: je nízkej postavy, má veľké oči a hlavu.​Naša technologická vyspelosť "nie je zďaleka" ako ich a "ak by chceli byť​nepriateľskí, potom by sme teraz už neexistovali", dodal. Mitchell spolu s​veliteľom Apolla 14 Alanom Shepardom drží rekord najdlhšej prechádzky po​Mesiaci. Počas misie v roku 1971 strávili na obežnici Zeme deväť hodín a​sedemnásť minút. "Mal som to privilégium zoznámiť sa so skutočnosťou, že​nás mimozemšťania na tejto planéte navštívili, a preto fenomém UFO je​skutočný," povedal Mitchell. "Naše vlády to všetko dobre taja približne​posledných šesťdesiat rokov, ale pomaly to presakuje von a vybraní z nás mali​tú česť sa s niektorými informáciami zoznámiť." Predstavitelia NASA ale​vzápätí Mitchellovo tvrdenie spochybnili. Hovorca úradu oznámil: "NASA UFO​nesleduje. NASA sa nezúčastňuje na žiadnom utajovaní informácií o mimozemskom​živote na tejto planéte ani na inom mieste vo vesmíre. Pán Mitchell je​vynikajúci Američan, ale my jeho názory na túto vec nezdieľame." ČTK
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
11:33, 29. júl 2008
http://sirver.neutral.cz/EE/clanky.php?id=1031;
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
09:10, 29. júl 2008
Neboj sa Tomigun, špeciálne pre teba a tebe podobných skeptikov nafilmujeme UFO aj​cez deň, len to trochu potrvá, budeš si na to musieť počkať. Som zvedavý, že​akú výhovorku si potom vymyslíš.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
09:02, 29. júl 2008
Nie, mýlite sa, lebo tie objekty, ktoré sa nedajú identifikovať musia aj LIETAŤ,​to slovíčko "LIETAJÚCI" si Tomigun akosi vynechal. Či náhodou alebo zámerne, to​už neviem a je mi to úplne jedno. Skratka UFO neznamená len neidentifikovaný​objekt, ale neidentifikovaný LIETAJÚCI objekt. Ani to tvoje slovíčko​"neidentifikovatelny" nie je správny, lebo identifikovatelné to určite je, len sa​treba viac snažiť. Sú to tri slovíčka a nie je správne z toho vyberať iba to,​čo sa ti hodí. Na tomto videu sú dva neidentifikované (nie neidentifikovateľné)​LIETAJÚCE objekty, ktoré po sebe odletia preč. Vôbec ich nie je 50 alebo vyše​100. Veď sa pozrite, že čo všetko na JOGASK-ovom video zázname LIETA. Ja (my)​tam napríklad vidím (vidíme) LIETAŤ iba tie dva objekty, ktoré sa snažíme​identifikovať. Nič iné tam už neLIETA.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Suineg
18:41, 28. júl 2008
ja tam mam tych ufo vyse 100 .. oo mali by sme sa odstahovat zo Slovenska, bo taky​velky utok nabuduce nemusime prezit :D
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
13:54, 28. júl 2008
inak, UFO, cize neidentifikovatelny objekt moze byt skutocne vsetko. Ak clovek nevie​identifikovat objekt na oblohe je to UFO. Ja uz som videl vela UFO objektov, netvrdim​vsak, ze pochadzaju z inej galaxie. Preto Kybernaut suhlasim,UFO existuje. Na tomto​videu je tych UFO asi 50 pre mna. Neviem ich totiz identifikovat. Je tak, nie?
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
13:37, 28. júl 2008
sry necitam si vsetko, ospravedlnujem sa za moju lenivost, njn to aj u nas polome, co​je pohorie Mala Fatra, z mojho bytu v Ziline vidim kazdu noc neidentifikovatelne​svetla, ktorych sa bojim, tak sa roztrasem a dam si pukance. Ale rano zistim ze to​bola len budova. Uff, ako mi odlahlo. Vecer UFO, rano budova. To iste si myslim aj o​tomto videu. Daj sem preto denny zaznam a ak budem vidiet, ze v dialke nie je ziaden​komin, ani budova, potom sa budeme bavit o inom, callni jogaskovi, nech natoci a​uploadni, potom mi napis postu, ked to tu bude...som velmi zvedavy, ako bude vypadat​denny zaznam
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
11:12, 28. júl 2008
Tomigun a ja ťa prosím o to, aby si tu čítal aj staršie komentáre, lebo teraz​sa budem znova opakovať (už aj kvôli nejsomsef-ovi som sa neraz opakoval) z 20.​júla 2008 o 00:23: UFO na tomto videu sú "... dve biele svetlá, ktoré sa​nachádzajú pod najvyšším červeným, blikajúcim svetlom. Od desiatej sekundy​videa, keď ich autor videa (JOGASK) konečne nájde a potom priblíži (nazoomuje),​ich už pekne môžete vidieť. Potom najprv ten pravý, ktorý je od červeného​svetla vzdialenejší odlieta preč a potom odlieta preč ten druhý objekt, ktorý​je bližšie k tomu červene blikajúcemu svetlu ..." Dúfam, že ti toto moje​vysvetlenie, že kde sú na tomto videu UFO, bude stačiť a že už nebudeš​zmätený a budeš vedieť, že kde sa máš pozerať.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
11:10, 28. júl 2008
Nie si sám, zafir7262, veď sa pozri do niektorých komentárov pod mnou sem dané​videá. Niektorý sa ma tu nie len že snažia zosmiešniť ale ma aj verejne​urážajú, nevhodne a vulgárne ponižujú, osočujú, klamstvami ohovárajú a aj​ináč slovne útočia na moju osobu. Dokonca mi už vyčítali aj to, že aké​gramatické chyby píšem. Vidím, že si sa už popálil na tom, že si hocikomu o​tvojich pozorovaniach UFO hovoril. Nehovor to hocikomu, lebo dopadneš podobne, budú​sa ti vysmievať. Niektorý iný kvôli tomu napríklad prišli aj o prácu, kvôli​pokrivenej verejnej mienke. A to už vtipné, veru že nie je. Ja som už tiež​najmenej tri krát videl UFO a dávam si pozor, že komu o tom hovorím. Hlavne​ateistickým materialistom by som o takých veciach moc nehovoril. Mnohý veriaci​kresťania alebo ináč nábožensky založený ľudia sú už o niečo otvorenejší​voči UFO a iným paranormálnym javom. Aj jeden môj kamarát napríklad vyštudoval​bohosloveckú fakultu a v súčasnosti je už farár a on sám mi povedal, čo videl.​A nesmiali sme sa jeden druhému. Tie veci by sa mohli ukazovať častejšie aby ich​viac ľudí videlo. Ako napríklad v Mexiku. Tam by sa ti už asi tak ľahko​nevysmiali, keby si im povedal, že čo si videl.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
05:57, 28. júl 2008
ano.lietadla neblikaju cele,iba ich cervene svetla. myslim,ze mnoho ludi ma​skusenosti s ufo,len sa boja o tom hovorit zo strachu pred zosmiesnenim.mna osobne​kamarati vysmiali,ked som im rozpraval o mojej skusenosti a odvtedy mi niektori​hovoria ííTíí.vtipne nie?
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
01:54, 28. júl 2008
Tak na tomto videu som zmateny uplne. Pozri, nocna Bratislava, same svetielka,​polovica blika. Ak chces, aby si ludia vsimali svetla, ktore si maju vsimat,tak ich​prosimta vyznac, lebo sam neviem kde sa mam divat :D
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
21:52, 27. júl 2008
Ale napísal si, že "Lietadla to nebudu,pretoze neblikaju". Ja som ťa ale pochopil,​že si tým myslel to, že neblikajú takto celé ako tieto objekty. Hádam by si​nebol až taký "ňouma", že nevieš ako a či vôbec blikajú lietadlá. Vidím,​že celkom dobré, triezve a zaujímavé informácie nám sem do komentárov​píšeš. Poprosil som autora filmu, aby z toho istého okna cez deň, keď (podľa​možnosti) nie je zamračené, vyfotografoval tú krajinu, kde sa tie objekty​nachádzali. Mali by sme vidieť, že čo tam v pozadí bolo. A nie len v pozadí.​Taká denná fotografia krajiny, kde sa tie objekty nachádzali, by sa veru zišla.​Obyvatelia bytu, z ktorého to bolo filmované ale momentálne nie sú doma, tak​preto treba počkať. Bol som informovaný, že v sobotu prídu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
21:17, 27. júl 2008
kopce zo severozapadu za Dunajom su zalesnene a scasti zastavane a to svetlo letelo​horizontalne.je preto nemozne aby to bolo auto,ráz krajiny to nedovoluje.po cestach​tam neustale jazdi mnoho aut a nie je ich vidiet,iba tieto dve svetla.volnym okom​boli urcite ovela lepsie vidiet.je dost tazke zdokumentovat menej vyrazny objekt na​nocnej oblohe.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
21:03, 27. júl 2008
pre vrrr.ja som nepisal,ze lietadla neblikaju.jasne ze blikaju a na cerveno,nie​bielo.
počet reakcií: 0 Odpovedať
viking fotka
viking
18:18, 27. júl 2008
kua ludia ja som neveril tymto p...ovinam ale take iste svetla som videl v presove​nad slanskymy vrchmi presne tak isto to vyzeralo aj s dalekohladom som sa na to​pozeral a do dnes nechapem co to bolo. boli tiez dve a tak isto blikali
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
denulkaaa
14:29, 27. júl 2008
boze bavi vas to vadit sa o takychto chujovinach???nevypada to ako​ufo...kybernaut,vazne mi pripadas ako cvok..ale riadny...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
johny158
13:58, 27. júl 2008
pre pobavenie si pozrite link
http://www.youtube.com/watch?v=neWDRrBEQ_M
odporucam
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
johny158
13:14, 27. júl 2008
vrrrrr dovolujem si ti oponovat,petrzalka nie je zrovna horska oblast ale niekto tu​spominal ze sa tam nachadzaju kopce so severozapadu (konkretne zafir7262)cize je​mozne ze su to nafilmovane svetla aut,dalsia vec ze blikaju pravidelne, stromy niesu​nasadene rovnako to je samozrejme ale ta pauza je rozna ak budes sledovat viedo​dokladne jedno auto blikne skor a to druhe ma oneskorenie asi 3 sek. a potome je to​este aj roznejsie.Myslim si ze nic o mimozemske neide,klasicke kamerovanie nocnej​pertzalky kde nahodou nasnimal dva uata ako sa od seba vzdialuju.To je moj skromny​nazor a tot vse.Vsetky pozdravujem aj Kybernauta.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
21:21, 26. júl 2008
Ďakujeme ti zafir7262 za pekné svedectvo pozorovaní UFO nad Bratislavskou​Petržalkou. Je dobré vedieť, že takéto niečo tam nelietalo prvý krát.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
21:17, 26. júl 2008
Albiiin, ja viem, že ťa neteší, že si na tom zozname ľudí, ktorý sa za svoje​drzé správanie môžu hanbiť a ktorých som už neraz takto verejne pokarhal. Ja​ti za to nemôžem, že si sem písal také urážlivé, drzé a neslušné​komentáre. Keby si ich nepísal, tak na tom zozname nie si. A ešte viac sa môžeš​hanbiť za to, že ťa to ešte neprestalo baviť a i naďalej provokuješ. To s​tými svetlami možných áut, idúcich na vzdialenom kopci sme už dávno preverili​a zistili sme, že v okolí Petržalky nie sú žiadne kopce. Takže porušený mozog​máš ty a tebe podobný z toho zoznamu prispievovateľov nevhodných komentárov.​Samozrejme, že s tým tvojím porušeným mozgom skoro ničomu nechápeš a preto ti​ako malému decku vysvetlím, že prečo som sem dal toto video, ktoré ešte stále​skúmame: preto, aby nám prispievatelia komentárov-no ale nie takých, aké​píšeš ty a tí tvoji "podarený kolegovia"-pomohli vyriešiť túto záhadu.​Hlavne tí, ktorý bývajú v Petržalskej časti Bratislavy. Preto, aby sme sa​spoločnými silami snažili identifikovať tieto objekty. To je také ťažké sa​toto dovtípiť? Pre teba zrejme áno, lebo ináč by si sa na to nepýtal. Veď si​všimni, že len ty sa na to pýtaš, lebo ostatný sami pochopili a dovtípili sa,​že prečo som sem toto video dal. Veď aj policajti, keď hľadajú nejaké osoby,​tak sa zvyknú obracať na verejnosť s prosbou o pomoc pri ich hľadaní. Toto je​niečo podobné. Prosíme verejnosť o pomoc pri identifikácii UFO. A o nič iné​nám tu nešlo. Ja na rozdiel od teba zo svojim egom nemám žiadne problémy a​necítim potrebu, aby som si ho zvyšoval. A k tej tvojej poslednej vete napíšem,​že odkiaľ berieš takú dezinformáciu, že musíš čítať také podľa tvojho​tvrdenia "choboriny"? Nemusíš nič čítať, nikto ťa do toho nenúti. Len za to,​že ti "to nedá"? Za tú tvoju slabosť ti nikto nemôže. Môžeš si za to len ty​sám.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
12:56, 25. júl 2008
johny158 to stymi autami tu uz napadlo viacerich aj mna hned ako prve otazka je vsak​ci tam vobec nejake kopce su lebo uz tu bolo spomenute ze petrzalka zrovna horska​oblast nieje.. a druha vec je ako blikaju tie svetla pretoze blikaju pravidelne pozri​si to po kazdom druhom bliknuti ide trochu dlhsia pauza ale je to pravidelne a​pochybujem ze by tam niekde na kopci boli tak presne nasadene stromy.. zafir7262 a ty​si kde zobral ze lietadla neblikaju??? v prirucke pre mladych svistou? hh
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
zafir7262
12:10, 25. júl 2008
Lietadla to nebudu,pretoze neblikaju.Mozu to byt vrtulniky.Obcas na okraji Petrzalky​jeden prelietava,pretoze blizko je hranica.Asi kvoli emigrantom z tretich​krajin.Kopce v Petrzalke niesu,iba ak zo severozapadu za riekou.Asi tym smerom tieto​pbjekty leteli.Je pravda,ze ufo pri Petrzalke nieje az takou vzacnostou.Ja som videl​cierny obdlznik,v strede boli ziarive bodky.Vznasal sa na oblohe bez pohybu a zvuku a​potom sa velkou rychlostou zacal vzdalovat.Moj syn videl letiet nad Petrzalkou biely​disk,tiez nehlucne a poznam aj dalsieho cloveka,ktory ma podobne skusenosti.Hovori​sa:uverime,az ked uvidime.Staci byt trpezlivy a obcas hodit ockom na oblohu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Albiiin
22:05, 24. júl 2008
Ved mne je jasne ze blazon o sebe nepovie ze je blazon.A ukazuje prston na inych.. A​jedine kto sa za seba moze hanbit si ty.Ved si smiesny.. A k tomu videu.Vidim ze​laicke oko vie urcite lepsie rozoznat ufo..(Vid. johny158).. ako nejake porusene​mozgy ktore vidia ufo v lampe.Staci porovnat svetla tych aut co idu dole s tymi​vasimy neidentifikovanymy objektamy.A cestu tych vasich neidentifikovatelnych​objektov. Ako dobre.Davaj si sem len tak nepodlozene videa.Sice toto video sam​hovoris ze je v nejakom procese.Ale nechapem preco sem davas?Pre​zaujimavost?Koho?Alebo pre nejake nazory,aby si si nieco sam vyjasnil?A tie ktore su​objektivne zvrhnes.Tak naco.Aby si si mohol masturbovat nad spolu zdemagogovanych​ludi ako ty,kyvajucich "ano" na toto video ..aby zvysili tvoje ego?Nic mi nevadi..​len to ze musim citat..(mi to neda).. take choboriny od ludi ako ty :D
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
johny158
20:53, 24. júl 2008
podla mojej laickej teorie to vyzera ako dve auta niekde na kopci v lese vzdialujuce​sa od seba,preto tie blikacuje svetla pretoze vo vyhlade prechadzaju cez stromy a​postupne sa vzdialuju od seba a slabnu,to cervene svetlo je len elektricky stlp​niekde v lese ako vsade na vacsinou miestach na Slovensku a ako sa to svetlo odialuje​vyzera to ako keby to cervene svetlo islo spolu s tym bielym,ale je to len opticky​klam
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
roman9
20:10, 24. júl 2008
Payner, ty si to riadne vyriesil
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
16:20, 24. júl 2008
lol
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Paynier
11:43, 24. júl 2008
ziadne ufo! to su len tie biele svetla co su na tej budove alebo nacom priblizili tak​aby sme nevideli tie cervene a zacali kivat kamerov vi debili vsak pri takom​priblizeni staci pohnut o jeden 1cm a nam sa zda ze je to 100m vi debili sa pozrite​pozorne!!!!!!!!!!!!!!!!!
počet reakcií: 0 Odpovedať
nejsomsef fotka
nejsomsef
09:40, 24. júl 2008
aha prepac
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:51, 23. júl 2008
nejsomsef, koľko krát ti to ešte budem musieť opakovať, že tie UFO, ktoré​nevieme identifikovať, sú "dve biele svetlá, ktoré sa nachádzajú pod​najvyšším červeným, blikajúcim svetlom"? To červené svetlo, ktoré je​najvyššie, nie je UFO. Možno je to svetlo na žeriave. Dúfam, že to už​chápeš. A skús prosím ťa špekulovať trochu ináč, aby som sa tu nemusel tak​často opakovať.
počet reakcií: 0 Odpovedať
iron fotka
iron
19:50, 23. júl 2008
na toto video zatial nemam ziaden nazor...fakt to moze byt cokolvek...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nejsomsef fotka
nejsomsef
18:52, 23. júl 2008
je to ufo a nejsi bush
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
david3333
18:27, 23. júl 2008
ked toto ufo tha ja ja som bush
počet reakcií: 0 Odpovedať
nejsomsef fotka
nejsomsef
17:30, 23. júl 2008
hh vidim ze geniusovia dadinius a LoopTroop vedia co je ufo hh
počet reakcií: 0 Odpovedať
LoopTroop fotka
LoopTroop
17:18, 23. júl 2008
Jasne ze su to auta na nejakom kopci a nic ine ze ufo hahahahaha
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
dadinius
17:03, 23. júl 2008
fake,fake,fake A zas fake .To nemusi byt Ufo:FAKE
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
FakeMan
14:57, 23. júl 2008
OMG VED TO SOM JA SOM SI ZAPALOVAL SVOJE PRDY
počet reakcií: 0 Odpovedať
nejsomsef fotka
nejsomsef
14:36, 23. júl 2008
Kybernaut preco mas na tom nadpise "Dva neidentifikované lietajúce objekty" ked​boli tri ved tie dva biele a jedno cervene ne?
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
SirupovaMalinovka
12:18, 23. júl 2008
No dobre ľudia, chvíľu sme sa na tomto ,,zaujímavom" videu pobavili ale už to​nekomentujte lebo sa to bude držat medzi najdiskutovanejšími videami ešte aspon​mesiac a to by bolo maximálne trápne aby tam bolo takéto video na ktorom je​vidieť len pár svetielok, ktoré su ževraj UFO ...
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.