Čeknito.sk ukáž svoje video 160 002 videí 173 792 používateľov

Kéž by tohle šlo s pivem:-) - Komentáre

Kéž by tohle šlo s pivem:-)

Kéž by tohle šlo s pivem:-)

Pridal: Mischl

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 4073

Späť na detail videa

Komentáre


0 - 28
nemá fotku
Jurij1987
22:57, 2. jún 2008
ospravedlnujem sa za mensi spam, ale blbne mi prehladac, tak som to odklikal a on to​potom naraz odoslal
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Jurij1987
22:56, 2. jún 2008
ixxo: suhlasim s tebou, je pravda ze vodik spolu s kyslikom vytvaraju vodu, ale nie​tak ze naleje do pohara vodik a hura mame vodu... takato reakcia prebehne po​zapaleni, vodik spolu s kyslikom hori na vodu, reakcia je prudka, silne vybusna a​prebieha pri teplote okolo 2500 - 2800°C s tou teplotou si niesom isty
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Jurij1987
22:56, 2. jún 2008
ixxo: suhlasim s tebou, je pravda ze vodik spolu s kyslikom vytvaraju vodu, ale nie​tak ze naleje do pohara vodik a hura mame vodu... takato reakcia prebehne po​zapaleni, vodik spolu s kyslikom hori na vodu, reakcia je prudka, silne vybusna a​prebieha pri teplote okolo 2500 - 2800°C s tou teplotou si niesom isty, niekde som​cital ze pri teplote 1900 °C takze netvrdim, ale tak ako tak, ak by mal zazracnu​ruku a pohar, a lial skvapalneny vodik ktory ma velmi nizku teplotu tak bez zapalenia​a obrovskej teploty by mu voda nevznikla, takze slade14 vidno ze niesi chemik... a​ak ta smiem poprosit nezneuctuj tak krasnu vedu ako je chemia
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Jurij1987
22:56, 2. jún 2008
ixxo: suhlasim s tebou, je pravda ze vodik spolu s kyslikom vytvaraju vodu, ale nie​tak ze naleje do pohara vodik a hura mame vodu... takato reakcia prebehne po​zapaleni, vodik spolu s kyslikom hori na vodu, reakcia je prudka, silne vybusna a​prebieha pri teplote okolo 2500 - 2800°C s tou teplotou si niesom isty, niekde som​cital ze pri teplote 1900 °C takze netvrdim, ale tak ako tak, ak by mal zazracnu​ruku a pohar, a lial skvapalneny vodik ktory ma velmi nizku teplotu tak bez zapalenia​a obrovskej teploty by mu voda nevznikla, takze slade14 vidno ze niesi chemik... a​ak ta smiem poprosit nezneuctuj tak krasnu vedu ako je chemia
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Jurij1987
22:56, 2. jún 2008
ixxo: suhlasim s tebou, je pravda ze vodik spolu s kyslikom vytvaraju vodu, ale nie​tak ze naleje do pohara vodik a hura mame vodu... takato reakcia prebehne po​zapaleni, vodik spolu s kyslikom hori na vodu, reakcia je prudka, silne vybusna a​prebieha pri teplote okolo 2500 - 2800°C s tou teplotou si niesom isty, niekde som​cital ze pri teplote 1900 °C takze netvrdim, ale tak ako tak, ak by mal zazracnu​ruku a pohar, a lial skvapalneny vodik ktory ma velmi nizku teplotu tak bez zapalenia​a obrovskej teploty by mu voda nevznikla, takze slade14 vidno ze niesi chemik... a​ak ta smiem poprosit nezneuctuj tak krasnu vedu ako je chemia
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Jurij1987
22:55, 2. jún 2008
ixxo: suhlasim s tebou, je pravda ze vodik spolu s kyslikom vytvaraju vodu, ale nie​tak ze naleje do pohara vodik a hura mame vodu... takato reakcia prebehne po​zapaleni, vodik spolu s kyslikom hori na vodu, reakcia je prudka, silne vybusna a​prebieha pri teplote okolo 2500 - 2800°C s tou teplotou si niesom isty, niekde som​cital ze pri teplote 1900 °C takze netvrdim, ale tak ako tak, ak by mal zazracnu​ruku a pohar, a lial skvapalneny vodik ktory ma velmi nizku teplotu tak bez zapalenia​a obrovskej teploty by mu voda nevznikla, takze slade14 vidno ze niesi chemik... a​ak ta smiem poprosit nezneuctuj tak krasnu vedu ako je chemia
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Jurij1987
22:55, 2. jún 2008
ixxo: suhlasim s tebou, je pravda ze vodik spolu s kyslikom vytvaraju vodu, ale nie​tak ze naleje do pohara vodik a hura mame vodu... takato reakcia prebehne po​zapaleni, vodik spolu s kyslikom hori na vodu, reakcia je prudka, silne vybusna a​prebieha pri teplote okolo 2500 - 2800°C s tou teplotou si niesom isty, niekde som​cital ze pri teplote 1900 °C takze netvrdim, ale tak ako tak, ak by mal zazracnu​ruku a pohar, a lial skvapalneny vodik ktory ma velmi nizku teplotu tak bez zapalenia​a obrovskej teploty by mu voda nevznikla, takze slade14 vidno ze niesi chemik... a​ak ta smiem poprosit nezneuctuj tak krasnu vedu ako je chemia
počet reakcií: 0 Odpovedať
Tomas32 fotka
Tomas32
18:49, 1. máj 2008
jj s ytm pivom by to mohlo ist :D
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
ixxo
17:17, 13. február 2008
Naozaj ma zaraza inteligencia niektorych expertov, ktori prelievaju cisty vodik a​nechavaju ho reagovat so vzduchom na vodu :-D:-D:-D To ten clovek, co dokaze takuto​sprostost napisat je bud v stvrtom rocniku na zakladke, alebo najskor sa pripaja na​net z psychiatrickej liecebne...:-D:-D:-D
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Pedy
14:43, 26. október 2007
Pozyvam Ta kumne na party ale prines si aj pohare!
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Varaca
09:31, 7. september 2007
No ja vam to vysvetlim .. Na dne pohára je "zázračný prášok" ktorý po​zriedení s tekutinou vytvorí vacsiu hustotu vody a tým sa zvýši objem vody v​pohári celkom jednoduchý trik ... :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Elektronko
18:45, 1. september 2007
ked si vsimnete na dne poharov je nejaky biely prasok. neviem co je to ale zrejme to​sposobuje narast objemu kvapaliny v pohari. Urcite to je nejaka primitivna chemicka​reakcia so suravinami ktore sa daju zohnat v obchode.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Elektronko
18:42, 1. september 2007
slade14 :D:D:D:D ze cisty H :) Ved vodik je lahsi nez vzduch takze by mu okamzite​unikol :) a keby ho tam aj tak mal to by musel byt skvapalneny tak ti garantujem zeby​vtedy praskol pohar alebo keby ten pohar nepraskol tak by mu odmrzla ruka :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Radonzo
12:55, 24. august 2007
je to krasne videt ako na zaciatku je to huste a v poslednom pohari total riedke cize​voda roby svoje dedi moje osprostene
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
koba11
22:34, 19. august 2007
To co je za haluz?!
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
matqo91
00:43, 19. august 2007
a je to aj ocny klam lebo to sklo je struknurovane kedy je to iba rovne sklo tak by​nebol taky maxer:)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
matqo91
00:41, 19. august 2007
uplne pekne vidno ako ma vodu na dne poharov .sa staci ba poriadne zadivat ked to ide​lievat ako sa to zrazi
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Marketka
13:07, 18. august 2007
trik
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
coockoo
12:22, 16. august 2007
ked lal s 1 do 2 tak to ledva tekto jeketo bolo huste a pri poslednom jak voda
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
murphy88
12:11, 16. august 2007
Slade14 - ale ak má byŤ na konci H2O ... prečo je tá voda biela ??? lol . Proste​mal nejaké biele , a v pohároch trochu vody . to je jasné . nad čím tu stále​špekulujete?
počet reakcií: 0 Odpovedať
lakino051 fotka
lakino051
09:13, 16. august 2007
to s cim jaka to je voda alebo co??
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
creeprs
09:11, 16. august 2007
hm no coment :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
slade14
03:35, 16. august 2007
ja niesom chemik ,ale voda ma vzorec H2Onie? a tak ked mal v tom prvom pohari iba​cisty H a prelieval to z pohara do pohara ,tak tym vlastne pridaval vodiku kylik- O​az kym nemal vodik dost kyslika a ako je vydno na spodu poslednej flase tak vznika​voda-H2O.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Boko
19:34, 15. august 2007
Alebo tam ma odstupnovany pohar :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Efa1
19:03, 15. august 2007
No lidicky ja vam nevim mne to pripada ako nieco extra sumive.... priklad viete aj​ekd nalejete kofolu do pohara tak a nalejete len do polky a ta druha polka je pena a​tak...
počet reakcií: 0 Odpovedať
Eugen fotka
Eugen
14:54, 15. august 2007
on ma v kazdom pohari aj vodu tam na konci to aj vidno ze to je zriedene
počet reakcií: 0 Odpovedať
KERBERUS fotka
KERBERUS
14:41, 15. august 2007
jj tam už na spodu asi trocha vody bolo... Ved v tom poslednom poháry to už je​niake svetlé oproti tomu prvému
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Li7ak
14:02, 15. august 2007
ty kokos tak toto ako spravil???? nezerem teda :Dsice ak mal v tyx poharox len cistu​vodu a dolieval do nix tu zatrtkanu tak by sa to dalo :D ale kto vie :)
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.