• Čeknito.sk ukáž svoje video
  • |
  • 160 026 videí
  • 173 787 používateľov

Čeknito

Nafilmovaný neidentifikovaný lietajúci objekt z lietadla nad Čiernym morom v oblasti Srbské more. 16.10.2007. - Komentáre

Nafilmovaný neidentifikovaný lietajúci objekt z lietadla nad Čiernym morom v oblasti Srbské more. 16.10.2007.

Nafilmovaný neidentifikovaný lietajúci objekt z lietadla nad Čiernym morom v oblasti Srbské more. 16.10.2007.

00:21 
V poslednom čase sa nejako množia prípady pozorovaní, fotografovaní a filmovaní neidentifikovaných lietajúcich predmetov UFO v blízkosti civilných dopravných lietadiel. Autor tohto 21 sekundového filmu chcel zostať v anonymite. Bližšie informácie sú na http://www.ufocasebook.com/2008b/serbiasea.html. Skopíroval som ho z tejto webovej lokality: http://www.mufoncms.com/files/11176_submitter_file1__SS850265.AVI Kategória: Veda a technika | Pridal: Kybernaut | Zobrazení: 1702

Komentáre


0 - 36

Kybernaut | 00:24, 28. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Mňa ich neviera nehnevá. Hnevá ma ich spôsob vyjadrenia tej ich nevery.
 
Vaša odpoveď
Rudini | 00:34, 12. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
kybernaut neries taketo hluposti, ked ludia tomu neveria tak neveria, je to ich​problem, su ludia co si myslia ze mi homo homo sapiens ci co to sme ze sme tu jediny​v celom vesmire :) ved cely vesmir len caka na nas ludi kedy ho cely osidlime :D​Prosto ked si to myslia nechaj ich tak, ze oni tu napisu nejaku nadavku na teba, to​svedci len o ich inteligencii... ja len tolko... I believe :)
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 19:00, 5. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Aj keď je to niekedy ťažké, najlepšie je ignorovať takých nevychovaných a​agresívnych ľudí, ako si mi aj ty sám poradil tretieho júla 2008. Tým by som​len dokázal, že som na podobnej úrovni ako oni sami. Veď sa im to vráti samo, aj​bez môjho pričinenia.
 
Vaša odpoveď
ToWas | 16:31, 5. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Sorry Kybernaut to bol iba preklep z mojej strany (Kybernatau- ten preklep), ja​nehovorim ze nadavas, ja sa praveze divim ze to nerobis, pretoze je by som taketo​nadavky zo strany inych opetoval ovela ostrejsimi slovami. Prosim das mi tvoj kontakt​ci uz icq, alebo skype nech mozme o tom podiskutovat bez idiotskych komentarov​neslusnych ludi??
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 13:28, 5. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Ak by si mi ToWas dokázal, že tieto videá nie sú nafilmované autenticky, čiže​sa jedná o falzifikáty, tak by sme ti tie tvoje dôkazy najprv preverili (to akože​my ufológovia) a keby sme došli k záveru, že tieto tvoje dôkazy sú naozaj​dôveryhodné, tak by som ti ich samozrejme prijal a uveril im. A nie len ja, ale aj​mnohý moji ufologický kamaráti. A ešte by sme ti za ne aj poďakovali a stal by​si sa medzi nami veľaváženým človekom. My tieto veci totiž skúmame​objektívnym spôsobom a svojim výskumom sa nesnažíme silou-mocou presadzovať​svoju vieru voči existencii mimozemšťanov. Ono je to naopak, Towas, to oni nevedia​akceptovať môj názor. Kde si ma v komentároch proti nim videl písať tak ako oni​mne? To oni obviňujú mňa, za môj názor. Ak niekde nesúhlasím s názorom​niekoho druhého, tak mu tam maximálne slušne a pekne bez urážok a slovných​útokov odpovedám protiargumentom. Takouto konštruktívnou kritikou hádam môžem​odpovedať. A to je všetko. Vôbec ma nedráždia a nehnevajú takéto opačné​názory druhých, som maximálne toleratný. Vôbec nikomu som v komentároch ešte​nenadával za jeho opačný názor aký mám ja. Samozrejme okrem tých, ktorý ma​vyprovokovali urážlivými a nechutnými poznámkami.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 13:18, 5. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Ešte predtým, ako začnem, ťa (vás) chcem poprosiť, že sa nevolám kyberkokot​ani Kybernatau a ni nijako ináč ale Kybernaut. Pokiaľ je názor toho druhého​napísaný slušne, bez vulgarizmov a urážok a bez tých kyberkokotov a tak​podobne, tak samozrejme akceptujem názor aj druhých. Nikoho sa tu nejako prehnane,​silou, mocou nesnažím presviedčať o autenticite filmov, ktoré sem dávam. Veľmi​rád si prečítam aj názor skeptikov a neveriacich. Ale ako som už spomenul, musí​to byť názor napísaný tak, aby neporušoval pravidlá Čeknito, nemôže to byť​napísané tak kyberkokotsky urážlivo a tak, že každé druhé slovo je nejaký​kokot, kurva, piča a tak ďalej. Veď si pozri, že ako píšem komentáre ja pod​inými videami. Videl si ma tam niekde urážať toho druhého za jeho opačný​názor? Niekde tým neveriacim dokonca aj ďakujem za ich slušne prejavený názor.​Pozri si napríklad na webovej stránke
http://www.ceknito.sk/video/174153
pod videom​moje komentáre z 3. a 5. júla 2008, že ako im tam ďakujem za ich slušne​prejavený názor. A aj všade inde tolerujem iné názory neveriacich ľudí. Ak si​myslíš alebo myslíte, že sú tieto filmy falošné a podfuky, tak nech sa páči,​je to váš názor, neberiem vám ho a akceptujem tento váš postoj. Len mi prosím​vás tie svoje akékoľvek názory nepíšte tak urážlivo a vulgárne. Prečo mi​sem niektorý píšu tak podráždene a nechutne na môj názor, keď ja ten váš​prijímam s otvorenou náručou? Akceptujem váš názor aj keď je presne opačný​ako ten môj, nehádam sa s vami a dokonca vám niekde aj ďakujem za váš neveriaci​postoj k týmto videám. Akceptujem váš názor a nesnažím sa vám ho nejako​prehnane a nedovolene brať.
 
Vaša odpoveď
ToWas | 01:14, 5. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Kybernatau, nic ta nepresvedci ze tieto videa su podfuky, takysto ako mna nepresvedci​nic ze to podfuky niesu.Co keby si aj ty trochu akceptoval nazor druhych? Ked nepisem​ze si myslim ze tie videa urazaju normalnych ludi staci napisat "Ok, je to tvoj​nazor." a ne davat tu prehlasenia typu "Ospravedlnievam sa všetkým, ktoré tieto​mnou sem dávané videá urážajú...." ktore niesu myslene aj tak vazne. Nemozes​normalne prijat nazor aj inych ludi ale pisat stale len to svoje "je to pravda,​existuje to... blablablaaa"? Ty sa len snazis ostatnych ludi presvedcit tvojimi​neustalimi odkazmi ze keby sa tejto problematike venovali urcite by vedeli ze to​existuje atd.... Poloz si otazku, keby som ti "dokazal" ze su tieto videa setko do​jedneho podfuky nejakym nie 100% dokazom, veril by si mi? Ja myslim ze nie, takisto​ani niektory ostatni ludia neveria ze "UFO" existuje pretoze tieto dokazy niesu 100%,​a nemusis sa s nimi preto hadat. Aj ked rozhodne chapem ze reagujes podrazdenie na​vyslovne urazanie "aj ja verim ze ufo existuje a dokonca ich par poznam ale ti su​taki jebnuti az do vriti boli napriklad kyberkokot...". To by som rovnako reagoval aj​ja, no myslim ze dokonca by som slvnik dokonca nedrzal na uzde ako ty. ;) Cus.
 
Vaša odpoveď
roman9 | 21:41, 4. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
ospravedlnenie sa prijima :))
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 02:45, 4. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Ospravedlnievam sa všetkým, ktoré tieto mnou sem dávané videá urážajú.​Prepáčte ale nie je mojím cieľom urážať vás týmito videami. Nie preto ich​sem dávam, aby som vás nimi nejako urážal alebo nejakým iným spôsobom vám​spôsoboval ujmu na vašom psychickom stave. Bolo by lepšie keby som sem dával​filmy na ktorých si jeden druhému režú hlavy a iné morbidné nechutnosti?​Žiaľ, existujú totiž aj takéto autenticky nafilmované zábery. Takéto filmy by​vás menej urážali? UPOZORNENIE: OBČANIA! POZOR, POZOR, TIETO MNOU SEM DÁVANÉ​FILMY MAJÚ NA NIEKOHO URÁŽAJÚCI VPLYV, PRETO ICH ODPORÚČAM POZERAŤ S​MAXIMÁLNOU OBOZRETNOSŤOU A OPATRNOSŤOU. KEĎ NA SEBE POČAS POZERANIA MNOU SEM​DÁVANÝCH VIDEÍ ZISTÍTE AKÝKOĽVEK NÁZNAK URÁŽKY, TAK ICH OKAMŽITE PRESTAŇTE​POZERAŤ! NIE SÚ TOTIŽ URČENÉ PRE VÁS. VPLÝVAJÚ NA VÁS URÁŽLIVO A PRETO BY​VÁS MOHLI URAZIŤ. AK NIEKOHO TIETO MNOU SEM DÁVANÉ VIDEÁ URÁŽAJÚ, TAK NECH​ICH NEPOZERÁ! POZOR, POZOR, NIEKTORÉ TIETO FILMY URÁŽAJÚ A PRETO ICH RADŠEJ ANI​NEPOZERAJTE, ABY VÁS ANI NÁHODOU NEURAZILI. TO PLATÍ PRE TÝCH, KTORÝCH URÁŽA​AJ TO, ŽE VôBEC DÝCHAM. Naozaj ako u bláznov!
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 02:18, 4. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Nechápem, ako môžem niekoho urážať tým, že sem dávam nejaké videá. Ten​niekto musí byť psychycky narušený. Normálneho človeka takéto niečo asi​ťažko urazí. Už som videl všelijaké filmy, no ale doteraz ma ani jeden​neurazil. A tak isto je to aj s mnohými inými normálnymi ľuďmi. To by bolo iné,​keby som bol nejakou tajnou kamerou nafilmovaný pri nejakej chúlostivej situácii a​ten film by tu bol zverejnený. To by už fakt urazilo aj každého normálneho​človeka. Tí chorý sa potrebujú na niekom vyventylovať, či čo. Hrajú sa na​hrdinov. Mňa napríklad tie videá, na ktoré si mi dal odkaz, nejako moc​nerozladili, som celkom kľudný a neurazený, dokonca som sa na nich aj celkom dobre​pobavil. Máš ale pravdu v tom, že najlepšie je takýchto psychotických​narušencov ignorovať.
 
Vaša odpoveď
ToWas | 02:00, 3. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Kybernatau, nic by som na tvojom mieste nepisal, pretoze ty ludi urazas uz len tym ze​toto das na internet... tieto "autenticke" videa su asi ako toto​
http://ceknito.cz/video/173769
,
http://ceknito.cz/video/174218
.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 17:49, 2. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Poradím ti pegasus1111 niečo. Odíď odtiaľto čím skôr a bude ti lepšie a​nebudeš musieť užívať žiadne lieky. Ak sa ti mnou sem dávané videá, popisy a​komentáre nepáčia a nesúhlasíš s nimi, tak ich nepozeraj. Takže ja mám podľa​teba ufónsku mater, však? Ja sa o tej tvojej matke, ktorá ťa tak hnusne​vychovala, radšej ani nevyjadrím, lebo nechcem klesnúť na takú primitívnu​úroveň na ktorej si aj ty. A chceš mi aj nejakú prijebať? To by si ma najprv​musel osobne stretnúť, aby sa ti splnil tento tvoj celoživotný sen. Nech sa​páči, príď sem do Komárna za mnou a keď tu budeš, tak mi to oznám sem na​Čeknito. Potom sa dohodneme na stretnutí a budeš mať príležitosť mi prijebať​ak po tom tak silno túžiš. Priprav sa ale na to, že to s tým tvojim​prijebávaním môže byť aj celkom naopak. Dones mi sem tú tvoju neokrôchanú​drzú hubu, nech ti ju vyfliaskam.
 
Vaša odpoveď
pegasus1111 | 08:38, 1. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
iron ja si lieky musim davat lebo ked vidim aki su tu jebnuti ludia na svete ako ty a​kyberkokot tak mi je zle
 
Vaša odpoveď
iron | 22:42, 30. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
pegasus:si si zabudol dat liek ze?? :-DDD
 
Vaša odpoveď
vrrrr | 22:19, 30. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
tak ale dristnuť že toto je loď može už fakt len kkt čistý nefalšovaný super​kkt.. pri víške v akej letia dopravné lietadlá by bola aj tá najvačšia​súčastná loď sotva viditelná a ešte pri takom uhle.. omg
 
Vaša odpoveď
pegasus1111 | 20:41, 30. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
aj ja verim ze ufo existuje a dokonca ich par poznam ale ti su taki jebnuti az do​vriti boli napriklad kyberkokot,shadowko,iron..pozor na nich lebo vas vtihanu do lode​a znasilnia..su to kokoti
 
Vaša odpoveď
roman9 | 13:48, 30. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
vy ste ubohy, spochybnujete aj to co je nespochybnitelne, ze lod :))
 
Vaša odpoveď
Shadowko90 | 13:46, 30. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
ludia co neveria su naivni..rozmyslajte..myslite si ze my jediny existujeme v celom​vesmire?..ved to je smiesne...je nekonecno vela galaxii v ktorych su urcite podmienky​na zivot..co si myslite ze z niekolko milionov planet jezivot len na zemi?...uvedmote​sa ludia..ufo existuje
 
Vaša odpoveď
Darkage | 09:16, 30. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
lod co sa plavi po ciernom mori a neaky kokot tu chce namotavat ze UFO.
 
Vaša odpoveď
pegasus1111 | 18:11, 29. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
BOHA DO PICE KYBERNAUT JA TI TAKU PRIJEBEM ZE TA tVOJA UFONSKA MATER NESPOZNA!
 
Vaša odpoveď
Greeny04 | 20:08, 28. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
LaReSs .. suhlasim toto namna vobec neposobi ako UFo ide skor o Ifo .. Podla mna​nejake Lietadlo.
 
Vaša odpoveď
Melrok | 20:04, 28. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
ze UFO xD xD male lietadlo ......lodka na mori ale UFO to neni na 1000000000% xD ufo​som vydel pred rokmi teda aspon si to myslim a vermi toto je drist co je tu :D
 
Vaša odpoveď
momoali | 14:26, 28. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
kibermaunt ma pravdu pozri stovky ludi uz ufo pozorovalo ja som medzi nimi videl som​3 objekti ale pre tich co si mislia ze to na videu je oblak tak asi este v zivlote​neleteli lietadlom lietadlo osobne prelieta 9 vrstvami atmosferi oblaky sa stracaju v​5 vrstve tak neni ziadna sanca abi sa oblak dostal o 4 vrstvi hore stem videt i​komentare ale nektori sa ufolegom a ludom co sa yimito javmi zaujmaju vismievaju ja​hovorim niesme blazni sme normalni ako vi ale to vi ste neveriaci ale aj jezis hovori​blahoslaveni ti co neverili a uverili
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 12:57, 27. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
A chceš dôkazy? Nech sa páči, tu sú. Navštív tieto webové stránky:​http://www.adamonline.sk/clanok/1699/akty-x-su-odtajnene,​http://www.adamonline.sk/clanok/1610/tajne-dokumenty-britskej-armady-mimozemstania-su​-medzi-nami,​http://referaty.atlas.sk/ostatne/nezaradene/17286/vlady-odtajnili-cast-sprav-o-ufo-uz​-nemozno-pochybovat. Niektorý ľudia z vlád ale aj civili sú celkom normálny a​snažia sa informovať širokú verejnosť o týchto skutočnostiach. Napríklad​Americký úrad pre národnú bezpečnosť, NSA (National Security Agency), musel​dať kvôli zákonu o slobodnom prístupe k informáciám, ktorý má skratku FOIA​(Freedom Of Information Act), odtajniť dokumenty, ktoré sú pre celý svet​prístupné na tejto webovej stránke: http://www.nsa.gov/ufo/. A to bola len malá​ukážka dôkazov o ktoré si nás poprosil, môžeme ťa zasypať mnohými inými​dôkazmi o existencii UFO. Len dúfam že nie si až taký zatvrdnutý skeptik, že​ti UFO bude musieť pristáť na hlave, aby si im uveril.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 12:56, 27. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
Presne tak, ako píše iron. Keby si sa tejto problematike aspoň trochu venoval a​skúmal to, tak by si mal úplne iný názor. My v existenciu UFO a mimozemských​civilizácii neveríme slepo. Všetko máme dôkladne preverené. Dalo by sa​napísať alebo povedať, že my v tieto veci dokonca neveríme vôbec, lebo my v tie​veci vieme. Alebo presnejšie napísané, akceptujeme objektívnu skutočnosť, že​našu planétu navštevujú príslušníci mimozemských civilizácii a že ich​mimoplanetárne kozmické lode lietajú v našej pozemskej atmosfére a niekedy tu na​Zemi aj pristávajú. Toto s vierou nemá nič spoločné. Ufológia nie je viera,​či nejaké náboženstvo, aj keď to síce má isté súvislosti s náboženskými​témami. Je to neoficiálny multidisciplinárny (to slovíčko znamená, že​zahrňuje viacej vedeckých disciplín) vedný odbor. To znamená, že sme amatérsky​vedecký výskumníci záhadných javov. Je to náš koníček, či záľuba. V​podstate tu ide o to, že kto existenciu týchto záhadných vecí, ktoré skutočne​existujú prijíma a kto nie. Raz sa ty a všetci tebe podobný skeptici budú​musieť zmieriť s existenciou týchto ufologických a iných paranormálnych javov,​lebo existujú, či sa to niekomu páči alebo nie. Viera, či neviera túto​objektívnu skutočnosť nijako neovplyvní. Pre niekoho to možno bude veľmi​ťažké, hlavne pre takých nepripravených skeptikov ako si ty. Tie veci tu totiž​budú hromadne pristávať. Pochybnosti do týchto vecí vkladá istá Robertsonova​komisia (vládne tajné služby), ktorá sa snaží informácie o UFO a iných​záhadných javov kamuflovať, utajovať, prekrúcať na nepravdy a zosmiešňovať,​len aby s tým docielili znížený záujem verejnosti o UFO a iné paranormálne,​kryptozoologické a iné záhadné javy. Kvôli týmto tajným službám si ty a​všetci ostatný skeptici taký neveriaci voči týmto veciam.
 
Vaša odpoveď
ToWas | 12:51, 26. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
Moj nazor je na vsetky tieto videa ze ide o podvrh a to mi ty svojou zaslepenou​vierou v to ze to existuje nevyvratis, proste poriadny dokaz o tom nieje, a ak nejaky​taky dokaz mas napis ze aky.
 
Vaša odpoveď
iron | 10:03, 26. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
problem je v tom ze od davna sa U.F.O bralo ako blbost..(teda ked sa o tom normalne​rozpravalo)to je trochu problem...clovek co sa tomuto nevenuje ja uplne chapem ze to​povazuje za kravinu...nastastie ja(samozrejme Kybernaut a mnoho dalsich)tuto​nevedomost nezdielame:-)))ALIENS AND UFOS EXIST!!
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 00:51, 26. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
Nebude to automaticky UFO, lebo tá tvoja fotografia by sa podrobila analýze a​výsledok analýzy by vyvodil záver, že to bolo robené a rozmazané na​počítači. Prečítaj si môj komentár z 22. mája 2008 na​
http://www.ceknito.sk/video
-komentare/158792. Tam som o takýchto analýzach písal​viac. Ak takú fotografiu alebo video budeš robiť trebárs na superpočítači,​ktorý majú v podzemných priestoroch v Pentagone, tak zistíme nie len to, že na​čom si to robil, ale aj ako. Len si zavesuj na špagátikoch čo len chceš a foť a​nahrávaj si to z balkónov a odkiaľkoľvek. Buď si ale vedomí toho, že po​prevedení analýz na tie tvoje falošne natočené videá a fotografie aj tak​prídeme a identifikujeme ich ako podvrh.
 
Vaša odpoveď
ToWas | 18:25, 25. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
Takze ked odfotim obycajny tanier na spagate, rozmazem video v PC, tak to automaticky​bude UFO? Este som take daco nepocul, ze ked to nieje dobre vidno, tak to je urcite​prave... z.about.com/d/paranormal/1/0/q/N/yeti1.jpg boze, Yeti existuje, Yeti​existuje!!!
 
Vaša odpoveď
roman9 | 14:28, 25. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
co ked je to tak, ze objekty su rozmazane vplyvom svojho energetickeho pola. potom​ich nemozme vidiet zaostrene ToWas, mozno prave to je ukazovatel pravosti videa.
 
Vaša odpoveď
ToWas | 13:34, 25. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
Sak aj nafilmujem, doma zavesim z balkona z tretieho poschodia tanier a z prveho​budem natacat ze je to UFO. Presne jak je to robene v tychto videach.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 09:56, 25. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
alinko123456, to mal autor tohto filmu kvôli tebe akože vyskočiť z lietadla, aby​to nafilmoval z menšej vzdialenosti? Alebo mal poprosiť kapitána lietadla, aby sa​k tomu s lietadlom priblížil? Bezpečnostné predpisy by to určite neumožňovali.​A ty ToWas, ak nie si spokojný s kvalitou týchto filmov, tak si sám nafilmuj​niečo lepšie.
 
Vaša odpoveď
LaReSs | 18:17, 23. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
vyzera jak stihacka
 
Vaša odpoveď
alinko123456 | 12:15, 23. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
Towas mas nacistu pravdu ked je to neidetifikovany tak nech idu k nemu blizsie ne
 
Vaša odpoveď
VickeySVK | 10:34, 23. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
tak si pozri nejake videa alebo fotky zo 60tych rokov vtedy este take pocitace neboli​ako su dnes :) bol by som zvedavy ze co by si nane povedal :D
 
Vaša odpoveď
ToWas | 01:30, 23. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
Boze tieto vydea uz ma nacisto seru, nechapem ako tomuto niekdo moze verit... je​zajimave ze nikde poriadne nieje vidiet natacany objekt stale len rozmazane, slabo,​nikdy nie presne... tolko zaberov a ani jeden poriadny, no nieje to divne?? Proste​tieto "neidentifikovane objekty" su urcite vytvori na pocitaci ale z realitou to nema​nic.
 
Vaša odpoveď
Meno a heslo
Automatické prihlásenie

Prihlásenie