Čeknito.sk ukáž svoje video 160 002 videí 173 788 používateľov

Apollo 20: Rutledge, Leonov a Snyderová. Odtajnená misia NASA a AFSC. Film číslo 4/7: Poloha druhej, menšej, trojuholníkovej mimozemskej kozmickej lode na odvrátenej strane Mesiaca, ktorá tam už je približne 1,5 miliardy rokov. August 1976. - Komentáre

Apollo 20: Rutledge, Leonov a Snyderová. Odtajnená misia NASA a AFSC. Film číslo 4/7: Poloha druhej, menšej, trojuholníkovej mimozemskej kozmickej lode na odvrátenej strane Mesiaca, ktorá tam už je približne 1,5 miliardy rokov. August 1976.

Apollo 20: Rutledge, Leonov a Snyderová. Odtajnená misia NASA a AFSC. Film číslo 4/7: Poloha druhej, menšej, trojuholníkovej mimozemskej kozmickej lode na odvrátenej strane Mesiaca, ktorá tam už je približne 1,5 miliardy rokov. August 1976.

Pridal: Kybernaut

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 4948

Späť na detail videa

Komentáre


0 - 31
Kybernaut fotka
Kybernaut
18:30, 2. júl 2008
Zachvíľu budem najväčším postrachom pre teba za tie tvoje bezdôvodné​urážky.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
pegasus1111
18:02, 29. jún 2008
nas tym AKK /antikokoticky klan/ odhalil fakt ze najvecsim postrachom pre zem cize​kokotom je kybernaut
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
17:55, 13. jún 2008
a kybernaut dík za ten záznam s bendom konečne som to pozrel znova :D
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
17:25, 13. jún 2008
roman9 dobrý link normálne som sa nemohol od toho odtrhnúť kým som to​nedočítal zaujímavé ak máš ešte niečo hoď sem pls
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
stadopesti
08:15, 5. jún 2008
nepiste tolko nechce sa mi to potom citat :))))
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:53, 4. jún 2008
To je typický pán Valenčík. Ďakujeme ti roman9 za dobrý odkaz, pán Chvátal je​môj oblúbený výskumník, stále si jeho články rád prečítam.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
roman9
13:52, 3. jún 2008
Zaujímavé ako bol pán Valenčík proti kruhom v obilí. Ako keby boli vsetky​vytvorené ľuďmi...poznáte kruhy v obilí pri Chiboltone v Anglicku? Ak nie tu je​link: http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=2551
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:38, 30. máj 2008
MaRqUeZuS, tu je ten film o ktorom si 14. mája písal:​http://video.google.com/videoplay?docid=-8852825557269938734. Bol tam aj pán​Valenčík (z Hyperion-u), ktorého som v komentári ešte nespomenul, no ale aj tak​je zo všetkých štyroch najlepší pán Karlík z Trnavy.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:10, 21. máj 2008
Cellfaktor, to s tým kokotom si si mohol naozaj odpustiť. S astrológmi sa​nepoznám a vôbec, celú astrológiu nemám moc rád, je podľa mňa málo vedecká​a málo dôveryhodná. A že kde som spoznal astrofyzikov a kde sa s nimi bavím? To​ti nepoviem ale napíšem. Všelikde sa s nimi spoznávam a na všelijakých miestach​a za rôznych okolností sa s nimi bavím. Na komunikáciu s nimi a zoznamovanie​používam aj sieť internet. Napríklad aj na http://www.equark.sk/ sa dajú viesť​veľmi zaujímavé vedecké debaty. Snažím sa chodiť na rôzne verejné vedecké​prednášky, navštevujem rôzne astronomické observatóriá (v Hurbanove som už​bol niekoľkokrát, nemám to ďaleko, asi 14 km od nás), naháňam sa za nimi,​komunikujem, dohadujem si s nimi schôdzky a tak ďalej. Oni sú radi, keď majú​ľidia záujem o ich prácu. Aj pred pár mesiacmi som sa napríklad osobne stretol s​Mgr. Karolom Petríkom (z Hlohovskej hvezdárne a zo spoločnosti​Pansophia-http://www.pansophia.sk/) v Nových Zámkoch, kde mal v kultúrnom dome na​Hlavnom námestí veľmi peknú a poučnú astronomickú prednášku. Neviem prečo​si myslíš, že na Slovensku také niečo nemáme. Je síce pravda, že tá naša​vedecká úroveň je na dosť nízkej úrovni ale predsa to tu máme. Nič moc, ale​predsa. Ak ti videá, ktoré sem dávam pripadajú ako "debilné" (ináč neviem​prečo), tak ich nemusíš pozerať. Ak sa ti nepáčia, tak ich jednoducho​nepozeraj. A neviem, čo máš aj proti vrrrr. Musím priznať, že niekedy mi liezol​na nervy, no ale v poslednom čase je akosi celkom v pohode. A aj myslieť si, že​nás raz napadnú, tiež nepovažujem za "debilinu". Práve naopak, myslieť si, že​sa to tu len tak hemží iba nejakými Bendovskými anjelíčkami, ktorý nám tu​chcú rozdávať pusinky a kvetinky, je debilné. Čo sa toho bojíš? Ak áno, tak​si prečítaj môj komentár z 21. mája 2008, ktorý je na​
http://www.ceknito.sk/video/117951
.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Cellfactor
14:35, 15. máj 2008
a este cosi vraj sa poznas sastrofyzikmi astrologmi povedz mi kde si ich spoznal a​kde sa snimi bavis? na slovensku take daco nemame tak neviem ako sisa mohol osobne​bavit stakymi ludmi uvedom sa kybernaut uz konecne a nedavaj sem tieto debilne videa​potom to taky ludia ako vrrr zoberu vazne a este spravia daku debilinu lebo si budu​mysliet ze nas raz napadnu
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Cellfactor
00:16, 15. máj 2008
hahaha kybernaut ty si fakt kokot a este sa mi vidi vrrrr si podajte ruky a idte za​psichologom
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:44, 14. máj 2008
Tý fyzici boli ozajstný a niektorý z nich, nebudem ich menovať, o UFO a​existencii mimozemského života vedia viac ako sú ochotný oficiálne priznať.​Boja sa povedať pravdu. Ani sa im nečudujem, lebo keď už napríklad aj ja tu na​Čeknito vyzerám ako debil, tak ako by vyzeral taký fundovaný vedec? Reláciu Pod​lampou poznámale vtedy som to nevidel, keď bola reč o mimozemskom živote. Pána​doktora Igora Kapišinského poznám, ale nie je to môj oblúbený vedec, je až​prehnane skeptický voči hraničným javom. Ináč je to ale vynikajúci vedec, len​škoda, že prevažne používa len ľavú mozgovú hemisféru. Tú televíznu​reláciu Pre a proti o ktorej píšeš, som videl. Oni si tam naschvál do štúdia​pozvali dva extrémy v podobe pána Bendu (už som sa s ním aj osobne stretol, mal​prednášku v meste, v ktorom žijem) a pána doktora Kapišinského. Bol tam​pozvaný aj tretí, ten najnormálnejší, bol to pán Miroslav Karlík z Trnavy, s​ktorým som sa už dávnejšie osobne viac krát stretol. Vyzeral tam ako Kristus na​kríži medzi dvoma lotrami. Zo všetkých troch je pán Karlík najnormálnejší,​jeden je už chorý z tých svojich ufónov a ten druhý neverí ani dátumu svojho​vlastného narodenia. Aj keď trochu preháňam, pravidlo zlatej strednej cesty tu​platí dvojnásobne. Mojimi oblúbenými Slovenskými vedcami sú skôr profesor​doktor Július Krempaský, Anton Hajduk a aj Mgr. Karol Petrík. Pán Petrík je​mimochodom jeden z tých, s ktorými sme si podiskutovali o možnosti mimozemského​života vo vesmíre a hľadania jeho dôkazov. Ja viem, že aj Ivo Benda hovorí o​možnosti nejakého vesmírneho života na Zemi ale aj tak to nieje v podstate jedno.​Rozdiel je v prístupe k tejto veci. On to ináč podáva a patologicky si to​vysvetluje po svojom ale my k tomu pristupujeme úplne ináč. A videá sem nedávam​preto aby si im veril, ver si komu a čomu chceš, mne je to jedno.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:43, 14. máj 2008
To bola dobrá otázka a prekvapilo ma, že od koho. Samozrejme, že príjemne. Teraz​si sa mu dobre zavrrrrtal až pod kožu. Na takú otázku sa ťažko odpovedá. Hneď​mu odpoviem aj ja.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
17:54, 14. máj 2008
MaRqUeZuS: podla čoho si "na prvý pohlad" usúdil že to je podvrh??
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
MaRqUeZuS
15:45, 14. máj 2008
Kybernaut... Davam si dobry pozor:) A ak vazne veris v nieco take tak silne​pochybujem, ze si sa rozpraval s nejakymi ozajstnymi fyzikmi... Ja osobne netvrdim,​ze vo vesmire zivot neexistuje, ale ty to tu prehanas:) Ide prakticky o to, ze to, ze​vobec existujeme my je velka shoda nahod ako fyzici tvrdia:) Ak ti nieco hovori​relacia podlampou tak si pozri nejake stare zaznamy z toho... Rozpravaju o "ufonoch"​a pravdepodobnsti, ze by nas niekto niekedy navstivil:) A dalsia vec pozri si​napriklad pre a proti s fyzikom Kapisinskym... Je to sice s I.Bendou aj ked si​napisal, ze k nim nepatris, je to v podstate jedno lebo sa tam hovori o moznosti​nejakeho vesmirneho zivota na zemi. Ja som sa na tom celkom pobavil takze si to najdi​v googli ak chces nejaky vierohodny zdroj:D... Ten chlap je jednym z najuznavanejsich​slovenskych fyzikov:D A urcite ohladne takychto veci verim rozhodne jemu ako nejakemu​videu, ktore je uz na prvy pohlad podvrh:D
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
15:24, 14. máj 2008
kybernaut: omg človek ty to tu berieš nejak moc vážne.. prišiel som na to​náhodou pozeral som na youtube komenty ktomu videu a niekto tam napísal meno toho​tvorcu videa a že ten mutant na videu sa volá rubber jonny.. a nechaj to tak račej​slovíčka rozprávanie a písanie... :D ktomu videu nepovedal som že tomu verím​ale dosť ma zaujalo práve preto som sa ťa naň pýtal toť vše..
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
14:38, 14. máj 2008
MaRqUeZuS: Ešte koľkokrát sem budem musieť písať, že s takzvanými​vesmírními lidmi pána Bendu nemám okrem témy nič spoločné, prestaňte nás​už konečne hádzať do jedného vreca. Nie sme všetci taký ako ten chorý Ivo​Benda. Už som sa na možnosť mimozemského života vo vesmíre pýtal nielen​astronómov a astrofyzikov. Nikto z nich sa mi nesmial a dokonca čím ďalej, tým​viac sa moderná veda prikláňa k možnosti mimozemského života vo vesmíre. Voči​tejto teórii sú čím ďalej, tým viac otvorenejší. Už sa nám na rozdiel od​teba, "smejú" čím ďalej, tým menej. Prajem ti príjemnú zábavu a dávaj si​pozor, aby ti ten smiech náhle nezamrzol.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
14:34, 14. máj 2008
vrrrr, keď sa už tak veľmi hráš na slovíčka, tak si v skutočnosti naozaj​nepovedal, ža tomu veríš, lebo si nepovedal vôbec nič. Ty si to napísal, keď​sa už tak fanaticky hráme na slovíčka ako nejaký právnici. A keď ako tvrdíš,​že neskúmaš tieto veci, tak ako si potom na to prišiel? Keď si už včera na to​prišiel, tak už včera ešte predtým, si mi také blbosti nemusel ani písať.​Prepáč ale z tých slov, čo si napísal, som si naozaj myslel, že tým veciam​veríš. Veď prečo by si o tom vôbec písal, keby si tomu neveril? Ospravedlnievam​sa ti. Taký fanatik do UFO, ako si písal, ale zato nie som. Ak si samozrejme toho​niekoho myslel mňa. Áno, viem o tých nepodarených pokusoch o vyvrátenie​Santilliho nafilmovanej pitvy ako podvod. Sú to len zúfalé snahy zo strany​Americkej vlády o diskreditáciu tohto uniknutého filmu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
MaRqUeZuS
20:41, 13. máj 2008
LOL Kybernaut... Nie si ty z Vesmirnych LIDI? To co tu davas su mega udrby... Ked sa​tu ohanas astronomiou a astrofyzikou tak sa nejakeho fyzika spytaj co si mysli o​"tvojich" mimozemstanoch:D Myslim, ze by ta paradne vysmial:D:D:D Akoze ja sa na tom​bavim celkom dobre:)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
16:06, 13. máj 2008
ja som sa ťa len pýtal na názor nepovedal som že tomu verím.. a akorád včera​som na to prišiel.. neskúmam tieto veci ani niesom ufológ či čo ako niekto tu​nepresedím celé dni pozeraním do čierneho videa s dvomi svetielkami a nenosím na​hlave alobalové čapice ako niekto tu zrejme.. tak sa zase teraz neposer aký si​múdry.. a ktej šesť prstej bytosti neviem či náhodou tá pitva nebola​vyvrátená ako podvod...
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:51, 12. máj 2008
Prvý film je experimentálny umelecký film z roku 2005 od Chrisa Cunninghama s​názvom Rubber Johnny. Vo filme je použitá skladba "afx237 v.7" od skupiny Aphex​Twin. Už dávno ho poznám. Nie je to žiadny mimozemšťan. V hlavnej úlohe​vystupuje jedno zmutované dieťa. To dieťa nie je mimozemšťan, aj keď vyzerá​trochu byzarne, nie je to žiadny výsledok genetických experimentov alebo​klonovaní v nejakých tajných laboratóriách niekde na Area 51-tke, nieje ani z​Černobylu, to dieťa sa tak narodilo, malo iba akúsi genetickú chorobu. Je​geneticky zmutované, to sa stáva. Aj u nás na Slovensku sú takéto choré deti s​veľkými hlavami v nemocniciach, jedna moja kamarátka je zdravotná sestra a stará​sa o ne. Celý šesť minútový videoklip si pozrite na tejto webovej stránke:​
http://www.youtube.com/watch?v=l48HTZUHfeQ
. Ďalšie informácie sú na​http://www.rubberjohnny.tv/. Ten druhý film je len obyčajná počítačová​animácia. A tú pitvu šesťprstej bytosti od Raya Santilliho samozrejme poznám, to​je jediný pravý z týchto troch filmov. Aj ten sem neskôr dám. Verím aj ja​kadečomu, lebo sa všetko snažím preverovať. Ja tým veciam, ktorým verím,​neverím len tak na slepo, preverujem to, a skúmam. Neverím tomu len preto, že je​to niečo iba desivé, to nie je dôkaz pravosti. Žasnem nad tým, že čomu bez​akýchkoľvek skúmaní a preverovaní slepo veríte vy. Hlavne ty vrrrr, teba tieto​filmy dokonca tak vyviedli z rovnováhy, že tu potom drístaš nezmysli o​kadejakých experimentálnych klonovaniach a Černobyloch. Pozor na to, neverte​takým nezmyslom ešte predtým, ako ich poriadne nepreskúmate a nepreveríte. Za​to, že sú tie filmy desivé, to ešte neznamená, že sú to nejaké klony a​mimozemšťania. A takéto odkazy na nezmysli mi sem už prosím vás nedávajte.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
16:39, 12. máj 2008
no to na youtube s tým "mymozemšťanom" vraj teda neviem isto su aj teórie že to​je výsledok pokusov klónovania a tiež je teória že to je potomok ludí​vystavených radiacii neviem či nie z černobilu.. ale je to dosť desivé to je​fakt
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
WolfiKxx
16:12, 12. máj 2008
si predstav ze ty lezi dakde pri mimacoch a by ti daco kecali :D... krute no
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
roman9
16:04, 12. máj 2008
no to fakt, zda sa mi akoby bol pomateny alebo co? ja som prvy raz videl toto video.​a co tato pitva Rosvellskeho mimozemstana? ​
http://www.youtube.com/watch?v=zCUxSZjrq2w
&feature=related
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
WolfiKxx
15:41, 12. máj 2008
ci kkt toto na youtube jake krute az strach z toho ide...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
08:54, 12. máj 2008

http://youtube.com/watch?v=kW-BZ2u4M60
&feature=related toto je dlhšia verzia toho​prvého
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
08:52, 12. máj 2008
kybernaut: obvykle ma moc videá priamo s mimozemšťanmi ako bytosťami moc​netankujú ale pozri si tieto jak bude​
http://youtube.com/watch?v=JApecut_j6c

http://youtube.com/watch?v=j-hNnm0_Zt4
hlavne​to prvé myslím že bol o tom aj nejaký dokument nieom si istý.. nevieš o tom​niečo viac náhodou?
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
01:16, 12. máj 2008
William Rutledge: "Šli sme do vnútra tejto veľkej kozmickej lode, tiež do tej​trojuholníkovej..."
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:08, 11. máj 2008
Och ty múdry, poznáš taký pojem ako je astronómia? Asi nie, čo? Ináč by si​takéto hlúposti nepísal. Podľa teba je na odvrátenej strane stála tma? Nóó!!​Zaujímavé! To som ešte nepočul. A žasnem nad tým, že aké múdrosti tu​niektorý máte. Čo vás v tých školách učia? Myslíš, že iba Zem svieti na​Mesiac? A čo tak Slnko? A vieš napríklad aj o tom, že aj Zem na Mesiac svieti (a​aj to iba v obmedzenej miere) iba vďaka tomu, že sa Slnečné žiarenie od Zeme iba​odráža? Nechápem, prečo si myslíš, že na odvrátenej strane Mesiaca je stále​tma. To akože podľa teba na tej odvrátenej strane nikdy nesvieti Slnko? Čo ti je​na tej svetlosti také čudné? Hádam by tý astronauti neboli až taký sprostý,​že by to filmovali v tme. To je taký problém, vypočítať ten prelet tak, aby​akurát vtedy svietilo Slnko? A mimochodom, na tomto videu, sa do tých fotiek​naschvál pridalo svetlo aby sa tá trojuholníková loď dala lepšie vidieť. V​každom prípade ti odporúčam preštudovať si aspoň základy astronómie a​astrofyziky.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
1lubo9
13:59, 11. máj 2008
ta odvratena strana mesiaca je na kazdom videu nejaka svetla..hm,no co,niekto sa doma​nudil
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
06:17, 11. máj 2008
26. obrázkov a fotiek na túto tému si môžete skopírovať z tejto webovej​adresy:​http://www.edisk.sk/stahnout-soubor/28725/Apollo_20-fotky_a_obrazky.zip_11.66MB.html
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.