Čeknito.sk ukáž svoje video 160 002 videí 173 792 používateľov

Steaven Seagal (Aikido) - Komentáre

Steaven Seagal (Aikido)

Steaven Seagal (Aikido)

Pridal: PeTeRee

Kategória: Šport | Zobrazení: 10727

Späť na detail videa

Komentáre


knedliiicek fotka
knedliiicek
17:04, 17. január 2010
MOHL BYCH POPROSIT o tu hudbu,? názvy nebo kdyby tu byl někdo tak ochotný a poslal​mi je na mail "mimranek5@seznam"... klidně si ju i zapaltím je užasná... prosím​ozvěte se pokud sem někdo chodí ještě :!: :!:
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Azur
19:05, 6. november 2008
dixo......vies kto je to seagal? bol vyhlaseny za najvacsieho majstra bojovych umeni​20 storocia......ak uz bolo nizsie popisane z kolkych stylov kolko technickych​stupnov mal......si myslis ze taky typek by neporazil naku gorilu co sa vie len​rozmachovat rukami a hadzat sa po sebe?...........vidno ze nepoznas tradicne bojove​umenia........lebo tych ludi co si ty vymenoval robia bojove SPORTY ale segal robi​bojove umenia,co ej znacny rozdiel v efektivite a vyuzitelnosti......
počet reakcií: 1 Odpovedať
nemá fotku
dixo22cm
01:39, 11. november 2008
ja tu nechcem rozputat hadku:D ale berme do uvahy fakty vihral daky tawodista daku​spickovu sutaz?:Dfull conatkt:D šak segal sa tam bije len zo svojimy pajacmi​20kilovimy:D
nemá fotku
dixo22cm
19:17, 22. október 2008
ja sa ako nechcem miešat do hadky každi ma svoj nazor ktori nikto neezmeni:D asi:D​ale zoberme si to realne fakt si niekot misli ze bi mohol segal v najlepšej​životnej forme ... porazit dakeho mirka cro copa alebo fedora emelianenko , alebo​nejakeho myka tysona:D tak ked pozna fizicke zakoni je to asi nemožne:D ja nechcem​nič hovorit ale videli ste niekedy bit sa segala vo full kotakt až viete čo to​znamena dake UFC alebo MMA pride:D prostee hento je hra čo predvadzaju šauliny v​divadle za par sk:D nevravim je určite športovec každeho z naš čo tu pišeme bi​zabil na facku:D ale proste nemožme sa pornavat z vimletimy hlavami ktorich skoli​len uder:D na bradu kotri musi bit minimlane tak razatny že keby taki uder dostane​normlani človek tak to s určitov predvepodobostov neprežije ... :D ale je to len​moj nazor
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
majjo11
18:16, 26. september 2008
Azur a luky41 mate pravdu...vy co ste necvicili umenia starych majstrov newiete co​hovorite!!A steven seagal je NAJLEPSI!!!!!!!!!!Môj vzor:D
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Azur
19:20, 13. august 2008
ano ja mam 14 a nehambim sa zato.........
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
greennea
11:23, 9. august 2008
Neviem kolko mate rokov, ale podla vyjadrovania tak 12-14, takze koncime debatu​dietky:) Ani netusite co je MMA a dristate voloviny. Howgh:-)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
mamvlozky
14:53, 2. august 2008
boze moj hadate sa tu ako deti.... a aikido je naozaj velmu ucinne zazil som na​vlastnej kozi:)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Cellfactor
22:00, 1. august 2008
bruce lee bol dobry kto ma daco proti nemu kurva !!! ?
počet reakcií: 0 Odpovedať
Fycke fotka
Fycke
17:04, 1. august 2008
..každý svojho Boha chváli....!!
počet reakcií: 0 Odpovedať
LOLEC50 fotka
LOLEC50
11:14, 31. júl 2008
greennea nikdy si to netrenoval preto trepes picoviny vy vidite len te vase​wrestlingove kktiny mg
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Azur
22:01, 30. júl 2008
no tak k tomu boju na zemi....najprv by si musel nejakeho aikidaka alebo kung fistu​na zem dostat :) co si myslim ze je podstatne tazsie.......no co uz.........my co sa​zaoberame tradicnymi bojovymi umeniami,to chapeme.........
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
greennea
13:42, 29. júl 2008
Azur, ja netvrdim ze Ueshiba a a Bruce Lee boli k nicomu, ani netvrdim ze azijske​bojove umenia su slabe...Hovorim len to, ze v MMA sa nimi velmi nepresadia, lebo tam​skor prevazi boj na zemi a ked uz, tak v stoji sa viac uplatni muay thai (thajsky​box). Aikido je v MMA takmer nepouzitelne, najma pokial si na zemi - ale mozes ma​poucit ako sa ubrani majster v aikide na zemi takemu Nogueirovi (brazilske​jiu-jitsu). A este k tomu wrestlingu. Ty si bud nechapavy, alebo necitas to, co​pisem. Wrestling( v zmysle zapasenia) je olympijsky sport, a to co spominas ty (tych​debilov co sa po sebe hadzu prehadzuju sa a skacu si po hlavach), je skutocne​divadlo. Ale nemyl si pojmy s dojmami, wrestler - zapasnik (ako bol napriklad Mark​Coleman v dobe svojej slavy) dokaze narobit problemy aj velmi dobrym borcom,​wrestleri vynikaju dobrou kondiciou a nesmiernou silou. Pozri ake mal problemy Fedor​Emelianenko s Mattom Lindlandom (strieborny medailista v zapaseni v Sydney 2000) - a​to bol Lindland od Fedora podstatne lahsi (zas nehovorim ze sa Fedor az tak velmi​zapotil, ale iste mal aj lahsie zapasy). Neradim ti skusat ci Wrestler (zapasnik) vie​bojovat. Vie.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
luky41
09:29, 8. júl 2008
Tým som chcel len povedať, že pred tým než bol herec, pracoval ako kaskadér.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Azur
13:27, 7. júl 2008
a luky,jackie nieje kaskader :D praveze on neuznava kaskaderov................skoro​vsetky veci co predvadzal vo filmoch vie :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Azur
13:16, 7. júl 2008
ak si myslis greennea,ze tie umenia niesu pouzitelne,mylis sa..................napr​taky Kimbo,je len hora svalov bez IQ a bez techniky,vobec nema vydrz ani nic,proste​ide len bezhlavo na teba,ok ja viem ze ma dobre ruky viem,aj Tysonov uder kedysi​porovnavali padom z bycikla v 80km rychlosti,najlepsi bojovnici,aki kedy​existovali,Morihei Ueshiba,Bruce Lee,WongwuFong atd niesu​rozpravky...........skutocne existovali a boli aj dobri,a este k tomu​wrestlingu,neviem kde by sa wrestler uplatnil,akurat tak v divadle :D,MMA je proste​somarina pre gorily bez mozgu a bez vzdelania,co nevedia inak zarobit len zapasmi​mozno ma budes odsudzovat aj ini ludia,a som napisal to co si myslim
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
luky41
15:21, 6. júl 2008
Bože, vy ste sprostý až to nie je snád ani pravda. (česť vínimkám).......​Celým menom Steven Seags Sahweng Seagal nemá len 7. dan z Aikido. Trénuje už od​svojich 6 rokov a ešte stále sa učí a to má 57 rokov. A za celých tých 51​rokov získal 7. Dan z Aikida, 3. Dan z Shito ryu Karate, 6. Dan z Win-Tsun Kung Fu,​3. Dan z Juda, 2 Dan z Ju-Jutsu, 4. Dan z Kendo (boj s mečom). Taktiež ovláda​Groin Attack a Wristlock. Trénoval ho aj v rokoch 1967-1968 aj sám Bruce Lee​Jeet-Kune-Do. Ten chlap bol hotový fanatik do bojového umenia. Trénoval až 8.​hodín denne. Pôsobil v bezpečnostných zložkách, strážil iránskeho šáha,​egyptského prezidenta Anvara Sadata, ale aj arcibiskupa Desmonda Tutu. Takisto​pracoval pre CIA. Ale k tomu sa nikdy nevyjadril. Trénoval aj Sean Conneryho pri​natáčaní jedného z bondoviek. Dokonca mu aj zlomil zápästie. A to že by ho​Bruce Lee roztrhol jak papier, ha, dovoľte aby som sa pousmial. To sú diametrálne​rozdieli. V skutočnosti pri súboji v roku 1974 porazil majstra sveta v kickboxe​Chuka Norrisa. Jackie Chan prehlásil, že Seagal je človek z najrýchlejšími​rukami. Myslíte si že by ho Jackie Chan porazil, mýlite sa. Jackie je len​kaskadér. Nič viac. To video nie je divadielko. Ale musí to nejako dobre​zapôsobiť. A že Bruce Lee mal gang, prosím vás, mám o nom dokument, a jeho brat​tam vraví, že bol síce bitkár, ale nikdy nebol nijak nebezpečný. ja som​trénoval Aikido 9 rokov, a nepoznám nikoho lepšieho ako je Seagal.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
greennea
22:34, 29. jún 2008
Azur, ty sa zobud kamos, wing tsun a aikido su v MMA takmer nepouzitelne, vysvetli​tym, ktori prehrali s fedorom emelianenkom, ake je sambo shit...je to 3nasobny​majster sveta v sambo...a dosial neprehral, tak tu nekecaj hovadiny, wing tsun a​aikido sa na zemi mozu akurat tak pozerat. Wrestling existuje aj ako divadlo, ale​ozajstny wrestler (zapasnik) sa v MMA uplne nestrati. Ty si nevidel nikdy zapasenie​na olympiade? to je tiez divadlo? wake up man:)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Azur
17:16, 26. jún 2008
greennea.............tie tvoje "ucinne" techniky stoja za kkt,snad okrem jiu​jitsu,sambo je total blud,a wrestling je hrane divadlo,ziadna technika,a podla mna sa​javi najucinnejsie aikido a wing chun
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Azur
20:04, 15. jún 2008
kreten seagal?.....hmmm kamo to co predvadza aj vo filmoch naozaj vie,a robil aj​bodyguarda nejakym hviezdam,si myslis zeby chlapik zo 7 danom hore uz nieco​neporiesil aj v MMA alebo normal na ulici? ................aikido je nebezpecne
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
greennea
20:49, 11. jún 2008
1) Seagal sa nepise Segal. 2) Seagal nie je 7. v aikido v Dansku, ale ma 7. dan, co​nema az tak vela ludi...Napriklad 8. dan maju tusim len 2 europania... 3) Inak je to​kreten, ale kedysi bol udajne dost dobry - vi)d tie ukazky...samozrejme, ze je v tom​ista davka zvelicenia...
počet reakcií: 0 Odpovedať
NeoM fotka
NeoM
23:46, 8. jún 2008
DeLonge666: to som pocul aj ja ale neviem nic konkretne
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
DeLonge666
23:20, 8. jún 2008
inak co sa tyka bruca leeho ze vraj nebol len bojovnikom na platne, pocul som ze mal​aj gang..neviete co je na tom pravdy??
počet reakcií: 0 Odpovedať
Hrobokop fotka
Hrobokop
22:29, 8. jún 2008
Život je najlepšia škola..svata pravda:))Ako sa vraví ked sa raz idiotom​narodíš,idiotom aj zomrieš a nezmení to ani fakt že maš x-vysokých škol.....
počet reakcií: 0 Odpovedať
NeoM fotka
NeoM
22:22, 8. jún 2008
Deathclaw: zivot ta nauci, skola ti da len papier :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
newcomp
21:54, 8. jún 2008
Deathclaw: šašov a pod. môžeš nazývať svojich priateľov a blízkych, chýba​ti slušná výchova.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Deathclaw
20:54, 8. jún 2008
newcomp o com tocis saso? bez sa radsej ucit aby s teba daco bolo a nie tu vypustat​tvoje decke dristy
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
newcomp
20:43, 8. jún 2008
Deathclaw: vidím že máš plnú ponožku 5korún na ktorú dreli všetky vaše​generácie.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Hrobokop fotka
Hrobokop
18:34, 8. jún 2008
Peto184:Petko chod sa vycikať a spinkať deduško večerniček už skončil​rozpravku.....
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
peto184
18:32, 8. jún 2008
hrane divadielko ! Mal si to rozdat s Bruce Lee ten by nan len flusol a uz by ho​nebolo vidno :PP
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
DeLonge666
13:56, 8. jún 2008
videli ste niekto dokument fight science??je to fakt super, ale aikido tam nie...ak​si to chcete pozriet, da sa to stiahnut cez torrent,staci dat do google vyhladavat​National.Geographics.Fight.Science.DSR.XviD-KmF
počet reakcií: 0 Odpovedať
Hrobokop fotka
Hrobokop
13:50, 8. jún 2008
Hahaaa...o mrtvych legendách len dobre:))
počet reakcií: 0 Odpovedať
iron fotka
iron
13:39, 8. jún 2008
Bruce Lee by ho roztrhal jak papier :-DDD
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
DeLonge666
13:14, 8. jún 2008
najlepsi koment v tejto diskusii dal newcomp :DDD citujem "Hovoríš že Segal je 7 v​aikide v Dánsku (počet obyvateľov cca 5 500 000)" :DDD no loool...akoze no​comment...je to fakt vzdelany clovek a o bojovych umeniach musi vediet fakt vela :D:D​inak kolky z vas robia aikido?? robite niekto thai box??
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Rocky252452
12:49, 8. jún 2008
panaboha, ako si prisiel na to ze "Steaven"? :-D
počet reakcií: 0 Odpovedať
NeoM fotka
NeoM
12:11, 8. jún 2008
Hrobokop: oki kuknem :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Deathclaw
12:03, 8. jún 2008
newcomp ty si tu kral sasov, penieze ta zmenia ale nie na tolko aby si bil svoju zenu​kktko
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
greennea
11:10, 8. jún 2008
Chlapci, fajnova diskusia - celkom som sa zabavil:-)) Nepokladam sa za nejakeho​velkeho experta na bojove umenia, kazde ma nejake specifika a prednosti a takisto aj​slabiny. Myslim ze najlepsie su na tom ti, ktori ovladaju techniky z viacerych​bojovych umeni a dokazu sa pohotovo obranit v stoji proti kopom, uderom, ale aj na​zemi nie su bezbranni ako chrobaci. Cela tato diskusia je kontraproduktívna -​bavite sa stale o tom istom. Naco debatujete o tom, kto by vyhral na ulici? Ved taky​sport uz par rokov existuje, vola sa MMA - cize Mixed Martial Arts (zmiesane bojove​umenia). Mozu sa tam pouzivat rozne techniky a boj takmer vzdy az na vynimky konci na​zemi, ako kazdy realny suboj, pokial sa neskonci vydarenym uderom alebo kopom, ktory​jedneho zo superov vyradi z boja skor. Vsimnite si, ze vacsina bojovnikov tam ovlada​viac bojovych umeni a v poslednom case sa presadzuju skor ti, ktori dobre ovladaju​umenia boja na zemi + taki, ktori sa v stoji tiez nestratia. Ako najefektivnejsie sa​javi brazilske jiu-jitsu, sambo(to ovlada absolutny sampion MMA), wrestling​(zápasníci) v kombinacii s muai-thai v stoji atd. Ak som nieco zabudol, tak sa​ospravedlnujem. Samozrejme, ze to nie je uplne realny boj, pretoze urcite techniky su​tam prirodzene zakazane, ale velmi sa to realnemu boji priblizuje...ceknite,​uvidite:)
počet reakcií: 0 Odpovedať
Hrobokop fotka
Hrobokop
10:28, 8. jún 2008
NeoM:Tak tak:))Cekni tuto​stranku...http://www.kunai.estranky.cz/stranka/ine-bojove-umenia
počet reakcií: 0 Odpovedať
NeoM fotka
NeoM
10:22, 8. jún 2008
Hrobokop: :D tak tak od toho si tu ty aby si sa do mna navazal :D pride nejaky​blbecek a zacne sa tu so slovencinou rozhadzovat :D
počet reakcií: 0 Odpovedať
PeTeRee fotka
PeTeRee
09:42, 8. jún 2008
kikro netvrdím že bi segal tysona alebo vôbec niekoho porazil :) ale prečo bi ho​mal preboha zastavovať :) pokiaľ ja viem zastaviť úder je úplna blbosť keď je​to taký silný úder čím silnejší úder tým lepšie ak sa ti podarí uhnúť​stačí mu ešte pridať trošku energie a trošku pozmjeniť smer a on jeho to pekne​zhodí pretože čím silnejšie udieraš tým máš menšiu stabilitu to ja len​tak že všetci sa tu bavíte o zastavovaný úderov a pri tom v aikido sa úderi​zastavujú len niekedy
počet reakcií: 0 Odpovedať
Hrobokop fotka
Hrobokop
09:42, 8. jún 2008
kikro:Ta su uje***aj dalej:)Taku hovadinu ako si teraz napisal som v živote​nepočul..panebože kde si stal ked ten hore rozdaval rozum??Asi v rade na​topanky....
počet reakcií: 0 Odpovedať
Hrobokop fotka
Hrobokop
09:34, 8. jún 2008
newcomp:Ok...dobre ešte mi napíš kolko obyvateľov ma Zimbabwe a budem šťastny:)
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
kikro
09:31, 8. jún 2008
no ja sa len uj***vam na to ked tu niekto napise ze niekto niekoho zlozi jednym​prstom..vacsina bojovych umeni ako aikido, karate alebo judo su viacmenej​nevyuzitelne..a ten kto napise ze ano, tak este nebol v bitke..tam su len peste a​kopy,a tieto hadzacky o zem, tj taka chujovina, ze koniec...no a chcel by som si​pozriet, ked uz POROVNAVATE TYSON A SEGALA,ako by segal zastavil tysonov tonovy uder​a este by ho vyhodil do vzuchu ze by spravil tri otocky..
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
newcomp
06:09, 8. jún 2008
Hrobokop: musím sa zapojiť do tvojich komentov, keď už porovnávaš Tysona a​Segala. Hovoríš že Segal je 7 v aikide v Dánsku (počet obyvateľov cca 5 500​000) a kukni si koľko ľudí sa tomu ešte venuje oproti boxu ktorému sa venoval​Tyson a bol majster sveta. Zisti si niečo o jeho začiatkoch v akých pomeroch žil,​kde vyrastal... A potom vravíš o blbostiach ktoré spravil... keď budeš mať​zrazu toľko peňazí po ruke pochopíš čo robia s človekom. Nič proti aikidu​nemám ale toto video je... realita je iná.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Hrobokop fotka
Hrobokop
04:27, 8. jún 2008
Hruske:Nenavažaj sa do Neoma...od toho som tu ja:)))Neom dobre si ho​zotrel:))Haha....majster sveta v šachu:)))Musime si davať pozor lebo Hruske je​rodený slovenčynár:)))Bi sy sa mal hanbyť...mi vjeme pysať po Slovenski správne​a nemáme v tekste žjadne chibi:)))
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vajcoman
01:13, 8. jún 2008
Neom pekne povedane :D a ja tym bojo. umeniam velmi nerozumiem ale podla mna je​najlepsi ten ktory najviac trenuje a da do toho vsetko a ci je lepsia ta technika​alebo ina je uplne 20 :)
počet reakcií: 0 Odpovedať
NeoM fotka
NeoM
23:33, 7. jún 2008
hruske: my sa bavime o bojovych sportoch (to su tie veci ktore davaju niekedy aj v​telke kde sa kopu atd..) a ty tu s gramatikou sa rozmetujes, ty si urcite sportovec​roka, majster sveta v šachu, na gramatiku sa ti kazdy moze vysrat, dobre nevieme​pisat, ty zase naco otvaras video ktore ani nevies co znamena ? co si myslel ze to​bude jedlo to aikido ? preto nam nic nepovies lebo nic nevies len si chcel byt​zaujimavy s tou tvojou gramatikou
počet reakcií: 0 Odpovedať
hruske fotka
hruske
22:29, 7. jún 2008
dpci vsetci sa tu hrate na strasne mudrich nepoviem vam nic o aikide ani o karate ale​poviem vam ze ste obycajnykkti a doma sedi ani gramatiku nemate spravnu a tu daco​rozpravate o mysli a sustredeni (takze sa najprv naucte pisat az potom machrujte a​buzerujte...)
počet reakcií: 0 Odpovedať
NeoM fotka
NeoM
21:11, 7. jún 2008
c00l3r: jj s obranou suhlasim ze je to najlepsie ale nie vsetko sa podari ubranit ako​to tu prezentuje hroboskop, no ale ja si aj tak myslim ze nohy su slaby clanok
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
c00l3r
20:55, 7. jún 2008
A ohladom aikida ako takeho .. naucitta rozmyslat a sustredit sa oddelene .. si ovela​pokojnejsi .. svet beries z ineho uhla... zmeni ti cely zivot ... aikido podstate​je najlepsie bojove umenie ... ohladom obrany ... pretoze aikido je len o obrane ...​nohy urcite niesu najslabsim clankom... prave naopak ... skor by som povedal ze​najslabsim clankom su ako tak silne kopy na hlavu ... pri minimalnej sustrdenosti​moze dojst aj k otrasu mozgu... nic prijemne ^^
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.