• Čeknito.sk ukáž svoje video
  • |
  • 160 026 videí
  • 173 787 používateľov

Čeknito

Film od Raya Santilliho. Pitva mimozemšťana. Druhá časť. Film druhý z troch. Jadro: pitva. - Komentáre

Film od Raya Santilliho. Pitva mimozemšťana. Druhá časť. Film druhý z troch. Jadro: pitva.

Film od Raya Santilliho. Pitva mimozemšťana. Druhá časť. Film druhý z troch. Jadro: pitva.

16:42 
Pitvu humanoidnej bytosti dal piateho mája 1995 v jednom Londýnskom múzeu zverejniť Britský redaktor a producent Ray Santilli. Autorom filmu je údajne Jack Barnett, bývalý fotograf a kameraman Amerického vojenského letectva, od ktorého kópiu filmu v roku 1984 Santilli kúpil. Údajne za 150 tisíc dolárov. V júni 1995 si pitvu pozrelo 19. senátorov a členov kongresu Americkej vlády. 28. 8. 1995 bol takmer na celom svete odvysielaný film s názvom "Pitva mimozemšťana: Fakt alebo fikcia?". Túto reláciu sprevádzal známy herec Jonathan Frakes a bola inšpirovaná aj nám známym mysterióznym seriálom "Verte, neverte: fakt alebo fikcia?". Kvôli populárnosti mesta Roswell a udalostí, ktoré sa v tomto meste odohrávali v júli roku 1947, sa tento film na verejnosti chybne nazýva ako "Roswellská pitva", lebo tá pitvaná bytosť nepochádza z Roswellu. Odkazy na ostatné videá: 1-http://www.ceknito.sk/video/260025 A 3-http://www.ceknito.sk/video/260055 Kategória: Veda a technika | Pridal: Kybernaut | Zobrazení: 11063

Komentáre


0 - 50  |  50 - 67

Kybernaut | 17:03, 23. september 2010
Počet hodnotení 0   + -
Nie všetky ale niektoré technológie skutočne majú odkukané od mimozemských​civilizácii. Ešte nejaké iné videá, fotografie, články a tak podobne, dávam​aj na svojom účte "Kybernaut" na webovej stránke http://www.ufoklub-trnava.sk/.​Mimozemšťanov je veľa druhov, nie sú len tý veľkohlavý ebíci. Hlavne unesený​ľudia si v regresívnej hypnóze spomínajú na tento druh skôr biorobotov ako​mimozemšťanov. O bytostiach typu EBE sa totiž zistilo, že sú to skôr EBU,​inými mimozemšťanmi vytvorený biologický roboti. Mrzačia dobytok a iné​zvieratá a unášajú ľudí. Nie sú to dobré bytosti a nie dobré bytosti k nám​posielajú týchto robotov v biologickej forme. Tvorcovia EBE od roku 1964 tajne (pre​nás už nie) spolupracujú aj s vládou USA. Máš pravdu, Faith0007, aj ľudia z​armády ako sú Stevens, Dean, Corso, Stone a iný, šíria informácie o týchto​nebezpečných a zlých bytostiach EBE/EBU. Arakasi, na to tvoje tvrdenie máš aj​nejaké dôkazy alebo aspoň argumenty ? Dovoľ, prosím ťa aby som sa aj ja s nimi​zoznámil. Ďakujem Eamon89, za pochvalu a povzbudenie. Samozrejme, že som sem​neprestával pridávať nové zaujímavé videá. Ale už tak pomenej ich sem dávam,​lebo je ich tu už dosť. Viac sa už teraz ufologicky prejavujem na ešte relatívne​novej webovej stránke www.ufoklub-trnava.sk. Kvôli nej (aj z iných dôvodov) už​na Čeknito nemám tak moc veľa času. Skutočne iba tie najlepšie veci sa sem​snažím pridávať.
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 14:23, 16. september 2010
Počet hodnotení 0   + -
ale este ma zaujíma jedna vec.prečo si vsetci ludia myslia že mimozemštan ma​velke oči velku hlavu a dlhe nohy???odkial to ludia zobrali.mozno ludia z armady​alebo niekto kto má s ufom skusenosti začali šírit ako vyzera mimozemstan.
 
Vaša odpoveď
Arakasi | 17:18, 9. február 2010
Počet hodnotení 0   + -
Tak tento film Santilli nekupil ale sam natocil a vydaval ho za autentcky aby zarobil prachy...
 
Vaša odpoveď
Eamon89 | 21:18, 1. február 2010
Počet hodnotení 0   + -
Pripájam sa k Faithovi ze tu sú od teba pridávané veľmi zaujímavé videá a​daľšie by si mohol pridávať
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 18:51, 25. január 2010
Počet hodnotení 0   + -
alebo ze v tej dobre verejnost poznala len stare pocitace.Vspominame si aj mi na​procesor 100.No ale armada bola technologiou daleko vpreu.Je to vazne​zaujimave.Kybernaut nemas nejake videa ktore nie su na ceknito?nejake vazne dobree?
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 18:47, 25. január 2010
Počet hodnotení 0   + -
ano Kybernaut to o tej armade je pravda.Mam kamarata, on ma pribuzneho ktory pracoval​v tej oblasti a povedal take nieco ze v roku 1990 mali techniku ktoru sme mi videli​az o 20 rokov neskor.Otazka je ci technologiu ziskali od mimozemskych civilizacii.Ak​nie tak preco za ziadnu cenu hlavne USA nechce odtajnit vsetky skutocnosti o UFO.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:30, 14. január 2010
Počet hodnotení 0   + -
... Aj teraz v armádach (nie len v USA) používajú také tajné technológie,​ktoré nám budú známe za asi dvadsať rokov. Stále mali pred nami takýto​technologický náskok. Všetky najnovšie technológie sa žiaľ používajú najprv​pre vojenské účely a až potom, po najmenej 20 rokov na civilné. Tak podobne je​to aj s tajnými službami. Napríklad Americký úrad pre národnú bezpečnosť,​takzvané NSA majú svoje vlastné laboratóriá a tam že vraj už teraz vyrábajú​tak vyspelé technologické novinky, ktoré si možno videl iba v nejakých vedecko​fantastických filmoch a mal by si problémy uveriť tomu, že čo už majú teraz.​Túto informáciu prezradil jeden agent z NSA, ktorý spolupracoval pri natáčaní​filmu Nepriateľ štátu (http://www.martinus.sk/?uItem=59037). O tomto fakte som už​ináč písal aj v staršom komentári z 29. decembra 2008, ktorý som napísal o​9:29. Preto odporúčam čítať aj moje staršie komentáre aby som sa nemusel​opakovať. Faith0007, tú webovú stránku http://www.fotelka.com/ poznáme a radi​tam tie filmy pozeráme. Niektoré sú skutočne vynikajúce. Videl som aj ten film o​ktorom si napísal a tiež som tam zaznamenal tú pasáž výpovede toho starého​pána s tými špeciálnymi čiernymi kontaktnými čočkami, ktoré tej bytosti​vybrali z očí. Som rád, že sa ti už pomaly aj tebe otvárajú oči a že​správne hľadáš dôkazy. Ideš na to správne, máš dobrý prístup k​informáciám. Musím ťa pochváliť. Odporúčam ti pokračovať v tom,​neprestávaj takto hľadať a sám ako aj my pochopíš, že tieto veci sú až​veľmi reálne.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:29, 14. január 2010
Počet hodnotení 0   + -
Nepovažujem za taktné považovať autenticitu akéhokoľvek filmu iba podľa toho,​že ako sa to nahrávalo. Neviem, že čo môže byť to niečo na stene v 34​sekunde. Nevyzerá to ale moc moderne. Samozrejme, že tento film nebol natáčaný​naraz. Do tých starých kamier sa dávali kotúče filmov, ktoré sa rýchlo minuly​a trebalo ich vymeniť za nové, čisté, ešte nenahraté. Tam, kde je ten film tak​veľmi biely a prerušený že je tam všetko čierne, tak to je miesto, kde sa film​minul a vymenil sa za druhý. Preto ide vo filme tak rýchlo čas. veslo121, tvoj​názor, že toto video nie je autentické ma nesklamal, skôr naopak, potešil.​Ďakujem ti za pekný a hlavne že slušný a neurážlivý komentár. Tá vec s tým​telefónom má ale jeden háčik. To je síce pravda, že ten druh telefónov zo​špirálovitým ako pružina sa vracajúcim káblom sa oficiálne začal vyrábať​až o dvadsať rokov neskôr. Toto je ale vojenský film, ktorý bol podľa zistení​natočený v Texaskom meste Fort Worth a s Roswellom to má len málo spoločné,​lebo pitvaná bytosť je z inej havárie UFO, konkrétne zo Socorra a nie z Roswellu.​A ako je známe, tak armády majú pred civilnou oficiálne známou technikou náskok​najmenej tých dvadsať rokov. Takže už vtedy tie telefóny Americké ozbrojené​sily predsa len používali a až o dvadsať rokov prišli na oficiálny civilný​trh. Podobne to bolo aj s laserovými a aj iným technológiami. Najmenej dvadsať​rokov pred oficiálnym zverejnením ich už v armáde dávno používali...​POKRAČOVANIE V BUDÚCOM KOMENTÁRI
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 10:21, 10. september 2009
Počet hodnotení 0   + -
Pozeral som výborný dokument o Roswell.stranka .www.fotelka.com.Je to naozaj​výborný dokument.je tam svedok ktorý hovoril že videl na vlastné oči telá​mimozemštanov.Ked si pozrel toto video povedal že zábery mozu byt skutocne pretoze​z očí mimozemstana dali dolu cierne vlakno pomocou ktorého videl aj v noci.To​vtedy okrem pár ludí nikto nevedel.Pre mna je to dokaz že Ray Santilly mal v​rukách naozaj pravu pitvu mimozemštana a toto je iba kopia.
 
Vaša odpoveď
veslo121 | 17:39, 8. september 2009
Počet hodnotení 0   + -
Kybernaut.. asi ta zklamem :(.. to video je​fake... z jedneho jasneho dovodu. Ten telefon, ktory je na stene, sa zacal vyrabat az​o 20 rokov neskor ako to malo byt povodne natocene. Ja osobne tiez verim na​Mimozemstanov a ked som zistil, ze to je fake.. som bol dost sklamany.
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 14:41, 30. august 2009
Počet hodnotení 0   + -
a aby to bolo všetko.Vysvetli mi tie hodiny.prečo ide tak rychlo čas.asi to bude​tým že je to zostrihané.keby je to nakrucané na jedenkrat tak by čas išiel​normálne.Tak to je všetko co chcem od teba vediet
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 14:39, 30. august 2009
Počet hodnotení 0   + -
a este nieco. v 34 sekunde si to stopni.na pravej strane vedla hlavy.co je to??keby​sa zistí že je to nejaka moderná vecička tak je záhada vyriešená. .
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 11:24, 30. august 2009
Počet hodnotení 0   + -
no Kybernaut ked tu budes tak mi vysvetli ten kamerový systém.Ale toto video​vyzerá naozaj reálne.je to určite kopia originálu.verím ze skutočná pitva​naozaj existuje
 
Vaša odpoveď
Faith000007 | 19:36, 29. júl 2009
Počet hodnotení 0   + -
no takze.verim v UFO.velmi rad skumam videa tohto typu.Videl som vela dokumentov aj​film od Ray Santilliho.Ale toto je asi urcite podvod.urcite viete ze Santilly tvrdil​ze mal v rukach skutocnu nahravku pitvy,ale ze sa znicila a tak musel urobit tento​podvod.Toto je podvod u mna z tohto dovodu.Preco kamera sníma iba jednu stenu kde su​hodiny.preco nam neukaze co je za chrbatom kameramana.Asi Rei Santilli v kozenej​bunde a mobilom v ruke z 3.2 Mpx fotoparatom.heh
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 17:26, 16. jún 2009
Počet hodnotení 0   + -
Asi ťa sklamem jurki007 ale dosť veľa ľudí a nie len detí tomu "naletelo" ako​sám tvrdíš. A ešte viac ich bude "naletávať" a ty spolu aj s tou​Cellfactorovskou zosmiešňovaciou čuribandou drzých nevychovancov zostanete úplne​sami. Stále je lepšie veriť tomuto ako tej tvojej dopredu prehratej urážackej​kampane proti mne a UFO. Som rád, že si si tu slušne vyjadril svoj názor ale už​stačilo, už celý vesmír vie o tvojom názore, tak už prosím ťa donázoruj a​choď sa mi radšej smiať k tým tvojím Hviezdnym vojnám. A nezabudni si tam dať​ďalších dvesto takých podobných videí.
 
Vaša odpoveď
jurki007 | 13:48, 13. jún 2009
Počet hodnotení 0   + -
nebodaj ste takejto hovadine aj niekto naleteli? :D to uz skorej uverim ze vestica​teodora uzdravila slepeho :D
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 17:39, 20. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Nemáš pravdu Celer01, mýliš si tento film s tou primitívnou a samozrejme, že​zároveň aj nepravdivou komédiou.
 
Vaša odpoveď
Celer01 | 14:37, 14. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Ahh co to tu riesite XD tento film som videl niekolko krat a je to o dvoch priateloch​ktory zarobia peniaze tim ze si vymyslia pitvu mimozenstana
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:02, 26. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Áno saiytek, o tých deviatich guľatých UFO odfotených nad Londýnom písali v​denníku The Sun. Tu je odkaz na ten článok:​http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2348570.ece. Aj ja som si už​všimol, že to na Google maps už nie je. Ale keď to bolo ešte čerstvé, tak som​to tam videl na vlastné oči. Mal si si to pozrieť skôr, zmeškal si. Aj keď​síce tie "fake" videá existujú, je to všetko pravda. Náš kolega, pán Karlík​na takéto fake veci argumentuje veľmi dobrým príkladom: falšovať sa dá len​originál, takže keď sa čokoľvek falšuje, tak na to niečo falošné musí​existovať aj originál, nech je to už čokoľvek, vrátane UFO. Odporúčam vám​prečítať si jeho prvú a skutočne vynikajúcu knihu s názvom UFO na Slovensku.​Tu je na ňu odkaz: http://www.martinus.sk/?uItem=64093. Samozrejme, že poznáme​také videá ako Zeitgeist alebo Endgame a tak podobne.
 
Vaša odpoveď
saiytek | 17:47, 18. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
ale stale moj nazor je ze existuju
 
Vaša odpoveď
saiytek | 17:47, 18. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
ja si myslim ze mozno je to aj tak ze to nie je pravda ale robia taketo fake videa​aby si ludia mysleli ze nieco ----amerkika ma---poznate zeitgeist?video......
 
Vaša odpoveď
saiytek | 17:29, 18. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
ale nasiel som ten obrazok musel som to hladat cez google a nasiel som to na jednej​stranke zaznam fakt je to asi ufo a zrusilo sa to preto ze to bolo v novinach som to​nasiel na jednich uk novinach
 
Vaša odpoveď
saiytek | 17:12, 18. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Kybernaut :D som si to pozrel ti hajzlli to zrusili ta fotka neni kdispozici mi tam​napise fakt tam si nieco bolo
 
Vaša odpoveď
saiytek | 17:05, 18. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
zeta 2 reticuli ________-Odtial pochadtaju miesto vo vesmire cital som o tom to je ta​siva ras :D fakt precitajtesi na www.mysteria.sk
 
Vaša odpoveď
windousxp | 17:40, 2. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
joker15 logika ne su mudri vela jedia a nerastu
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 12:19, 1. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Na virtuálnej mape sveta, ktorý je na webovej stránke http://maps.google.com/ je​fotografia deviatich guľatých UFO vo formácii. Fotografia sa nachádza v uličnom​detailnom zobrazení na Wolverley-skej ulici v Londýne. Na webovej stránke​http://maps.google.com/ do vyhľadávacieho okienka napíšte "Wolverley St Tower​Hamlets, London E2, UK" a kliknite do "Search Maps" alebo stlačte Enter. V bublinke,​ktorá vychádza z bodu A kliknite do toho jedného obrázka alebo do modrého textu​pod obrázkom "Street view". To je tá fotografia, objekty sú hore na oblohe, hneď​vedľa pouličného osvetlenia a bezpečnostnej kamery, nad modrým obchodom, kde je​bielym napísané "Coral". Na druhej strane ulice sú na fotografii ľudia, ktorý sa​na tie predmety pozerajú. Hlavne na svedkoch vychádzajúcich z obchodu Percy Ingle​sa dá vidieť, že sa na to zarazene pozerajú a jeden pán vedľa prenosky​na chodníku, ktorý drží dámu za ruku, na tých deväť UFO vo formácii dokonca​mieri s niečim, čo pripomína fotoaparát, malú videokameru či mobilný telefón.​Takže je pravdepodobné, že existujú aj iné fotografie, či video záznam tých​záhadných guľatých predmetov. O tejto zaujímavej fotografii bol (asi v nedeľu,​29. marca 2009) informovaný aj pán Nick Pope, ufologický pracovník Britského​ministerstva obrany. Fotografiu náhodou objavil osemnásť ročný Londýnčan Faye​Sharpe. V pondelok, 30. marca 2009 o tom informoval aj Britský denník The​Sun: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2348570.ece. Môžete si​aj skopírovať moje štyri obrázky (16:10) z tejto fotografie, tu je odkaz​na stiahnutie: http://www.ulozisko.sk/151165/9.zip
 
Vaša odpoveď
Sp3Cn4z | 22:20, 6. február 2009
Počet hodnotení 0   + -
jj film a keď chcete počuť dobrú a vierohodnú teóriu otom či existuje UFO​píšte mi SS ..
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 03:08, 31. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
UFOlogická reklama: „ ...Asi pred ôsmimi rokmi som požiadal ministerstvo obrany​ako bývalý príslušník protivzdušnej obrany o vstup do archívu. Chcel som si​pozrieť tieto naše záznamy, ako aj tie, ktoré zachytili pred mojím pôsobením v​protivzdušnej obrane. Najprv mi prišla kladná odpoveď, a tak som si zobral​dovolenku a chystal sa do archívu, ktorý je zhodou okolností v Trnave. Dva dni​nato však prišiel list, ktorý moje povolenie náhle zrušil s odôvodnením, že​veci neboli odtajnené... “ Miroslav Karlík, bývalý príslušník protivzdušnej​obrany. Viac si môžete prečítať na​http://plus7dni.pluska.sk/plus7dni/zaujalo-nas/navstevy.html
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 13:22, 5. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
Ospravedlňujem sa.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 13:20, 5. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
Jááj, kurník šopa, ten odkaz na obrázok z môjho predchádzajúceho komentára​zase nefunguje, lebo tam chýba jedno lomítko na konci odkazu. Tak preto správny a​už aj konečne fungujúci odkaz znie takto: http://www.ulozisko.sk/obrazky/114169/.​Prepáč, ospravedlnievam sa.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 13:06, 5. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
Joker15, táto pitvaná bytosť nemala žiadne vonkajšie pohlavné orgány. Takže​tam, medzi nohami v rozkroku nemá nič. Vnútorné ale už mala a jedná sa o​bytosť ženského pohlavia. A ak nechápeš, že ako sa potom takto môžu​rozmnožovať, tak čítaj ďalej, pokúsim sa ti to vysvetliť, že čo sme o​týchto zaujímavých veciach zistili. Pravdepodobne sa rozmnožujú tak, že pomocou​dutej ihly žene vyberú vajíčko, mužovi spermie, v skúmavke vajíčko oplodnia​(a možno aj geneticky "vytuningujú") a potom vložia do umelej maternice, kde sú​napodobnené také isté podmienky aké vládnu v maternici a tam sa embryo vyvíja.​Potom, keď je už embryo dostatočne vyvinuté a je čas na "pôrod", tak plod z​tejto umelej strojovej maternice jednoducho vyberú. Ak sa už niekoľko tisícročí​takto rozmnožujú, tak im vonkajšie pohlavné orgány zanikli. A ak majú​dostatočne vyvinuté molekulárne biologické technológie, čo je aj dosť​pravdepodobné, tak toto zaniknutie vonkajších pohlavných orgánov a iných​fyzických úprav, nie je problém urýchliť. Na tomto obrázku môžeš vidieť ich​umelú maternicu s malým, ešte nenarodeným bábätkom:​http://www.ulozisko.sk/obrazky/114169.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 13:05, 5. január 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
Ťažké otázky. Kladieš otázky ako Červená čiapočka vlkovi. Veľké pivné​brucho možno majú z častého pitia piva :>, hlavu majú veľkú kvôli veľkému​mozgu a malé telo asi kvôli tomu, že sa fyzicky málo pohybujú, nešportujú,​nerobia, lebo všetko za nich robia stroje a roboty. A prečo majú také divné​oči? To by si sa radšej ich mohol spýtať. Všimni si ale, že tej pitvanej​bytosti z očí vybrali čierne kontaktné šošovky (čočky). Možno väčšina​týchto bytostí typu EBE/EBU majú čierne oči iba vďaka takýmto čiernym​šošovkám, ktoré môžu slúžiť ako slnečné okuliare. To by mohlo​nasvedčovať tomu, že majú svetloplaché oči, že neznášajú svetlo. Oči majú​prispôsobené na tmavé prostredie, ich životné prostredie musí byť dosť​tmavé. Všimni si napríklad aj Victorov film "Interview s mimozemšťanom", ktorý​je na webovej stránke
http://www.ceknito.sk/video/264406
. Všimni si tam, že v akom​tmavom prostredí je tá bytosť. Určite sa svetlu vyhýbajú, majú radi tmu.
 
Vaša odpoveď
Joker15 | 15:00, 2. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
a take divne oci ??
 
Vaša odpoveď
Joker15 | 15:00, 2. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
hej kybernaut ako je mozne ze maju tak velke brucho a taku obrovsku hlavu a male telo​??
 
Vaša odpoveď
Joker15 | 14:57, 2. január 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
tyy oni nemaju ved vete co :D
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 09:51, 29. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Ojee, pokúsim sa ti odpovedať na otázky. Áno, máš pravdu, správne si si sám​sebe odpovedal na prvú otázku, prečítaj si aj môj predchádzajúci komentár,​ktorý som sem pridal o 09:28, kde som písal o rôznych a od seba odlišných​mimozemských rasách. Podľa mňa sú aj Santilliho pitva a aj Victorov rozhovor​autentické filmy, takže sa nejedná o "fake". A na tvoju poslednú otázku ti​odpoviem takto: ak už uniknú tajné informácie, tak nie je žiadny problém dať​ich kamkoľvek. Americkej vláde potom nezostáva nič iné iba snaha o spochybnenie​takýchto uniknutých filmových materiálov, všelijakými zbytočnými výhovorkami​na vtedy ešte údajne neexistujúce špirálové káble, natáčaním komédii o​pitvách mimozemšťanov na zavádzanie verejnosti, vymýšľaním teórii o​figurínach a podplácaním rôznych doktorov a patológov aby do kamier povedali to,​že čo je napísané v scenári (čo sa im najlepšie hodí) a nie to, čo si naozaj​myslia a rôznymi inými metódami.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 09:29, 29. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Aj to s tým špirálovým káblom na telefóne je trochu ináč, barushka1997. V tom​čase, v roku 1947 na oficiálnom civilnom trhu takéto špirálové káble neboli,​to je síce pravda ale pre armádu sa už vtedy na objednávku predsa len vyrábali.​V Americkej (a iných) armáde sa už dlhé roky používajú rôzne pokročilé​technológie, patenty a vynálezy, ktoré sa na ten normálny civilný trh dostanú​najmenej až za dvadsať rokov.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 09:28, 29. december 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Nesúhlasím s tebou barushka1997 s tým, že všetci mimozemšťania vyzerajú vždy​takto. Je síce pravda, že tento typ mimozemšťanov označený ako EBE alebo​presnejšie EBU je (žiaľ) najčastejší, ale máme zaznamenané aj také prípady,​kde prišelci z vesmíru vyzerali naozaj dosť bizarne a úplne ináč ako táto​bytosť na pitevnom stole. Navštevujú nás rôzne rasy nepozemských​inteligentných bytostí a preto vyzerajú niekedy aj ináč a nie vždy rovnako.​Niektoré rasy návštevníkov z vesmíru sú svojim zovňajškom takmer rovnaké ako​my a je dosť problematické ich rozlíšiť od nás, ľudí a to hlavne vtedy, keď​si svoje kozmické skafandre prezlečú za naše šaty. Vyzerajú ako ľudia a​využívajú to na aj na to, aby nepoznane žili medzi nami. Iné mimozemské rasy​sú natoľko odlišné, že je na prvý pohľad jasné, že to nie je z tohto sveta.​Spomeniem aj jeden konkrétny prípad. Pamätám sa ako sme skúmali jeden prípad,​pri ktorom pristála mimozemská kozmická loď (aspoň podľa mňa) v tvare šesť​cípej hviezdy (skoro ako ninja shuriken) a znej vyšli troj oké bizarne a​strašidelne vyzerajúce mimozemské tvory, ktoré vyzerali ako lietajúce červy. Na​rukách mali tri prsty a nohy ani nemali. Tie tri oči mali po obvode hlavy​usporiadané do trojuholníka tak, že im to pravdepodobne umožňovalo vidieť v 360​stupňovom uhle, bez akéhokoľvek otáčania hlavy mohli teda vidieť všade okolo​seba, tak bizarné oči mali. Bol na nich naozaj strašidelný pohľad. Pristáli na​poli medzi Bajčom a Novými Zámkami a v Palárikove, na to sa jasne pamätám a​presné dátumy mám vo svojom archíve, ktorý tu teraz pri sebe nemám.
 
Vaša odpoveď
Ojee | 18:50, 27. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
jestli je to figurina tak je pěkne udělaná.. a trochu ubira na věrohodnosti to,​že s mimozemštanem ze snímku "interwiew s mimozemštanem" si nejsou podobný... je​tohle snad odlišná rasa od druhýho mimozemštana? je snad jedno z toho fake? je​snad fake obojí? je možný aby americký vládě uteklo video a dostalo se na​youtube/ceknito a spol???
 
Vaša odpoveď
69Erik69 | 15:12, 26. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
podarilo sa im to celkom dobre ale cele to je z gumi :D
 
Vaša odpoveď
whack | 13:21, 24. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Téma UFO a mimozemstania je perfektne rozpisana v knihe "Totalitní svetovláda" od​Martina Herzána, totiz ze ake nepredstavitelné zvrhlosti sa deju v tajnych vladnych​zakladniach a laboratoriach - psychologické a genetické experimenty na unesených​ludoch, manipulacia s ludskou DNA, ludske klony a pod. Bohvie ktori z nezvestnych je​na tomto videu
 
Vaša odpoveď
baruskha1997 | 10:32, 24. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
toto video bylo prohlaseno za podvod,protoze v te dobe pry jeste nebyly kroucene​snury u telefonu..
 
Vaša odpoveď
baruskha1997 | 20:02, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Ja nevim jestli je to pravda to nevi asi nikdo tady z vas ale vsimnete si,ze vzdycky​vsichni mimozemsane vypadaji takto..
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 16:48, 23. december 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
N3GAT1VN3, možno máš pravdu, môže to byť nejaký chorý človek, potom neskôr​v inom komentári o tejto teórii aj niečo napíšem ale rozhodne sa mu to nestalo​"dpce". Niektoré mimozemské rasy, sa XtaN rozmnožujú bezpohlavným mimo​maternicovým spôsobom. Embryo sa vyvíja v akýchsi inkubátoroch, v ktorých sú​simulované maternicové prostredia. Asi tak, ako to je to podľa unesenej Betty​Andreassonovej nakreslené na tomto obrázku:​http://www.ulozisko.sk/obrazky/114169/Obrazok_podla_unasanej_(1973)_Betty_Andreassono​vej-oni_sa_takto_rodia.jpg
 
Vaša odpoveď
XtaN | 13:38, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
kua a jak sa rozmnozuju?
 
Vaša odpoveď
bigshark | 11:30, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
je to len film tak co z toho robite vedu
 
Vaša odpoveď
N3GAT1VN3 | 09:09, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
je to nejaky postihnuty chudak clowek co sa mu nieco stalo dpce
 
Vaša odpoveď
N3GAT1VN3 | 09:07, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
a tomuto kurwa werite kdeby ukazali telo nejakeho aliena sak to je picovina sak​dnesna technika we secko na swete tomuto newerte podla mna ten stat by to nechal​preseba anie ukazowal kazdemu do spraw atd nejaky hackery sprawili ked mi niekdo iny​dokaz ze to je prawda tak prosim dokazte
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 16:13, 22. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Máš aj nejaké dôkazy, či už priame, alebo nepriame alebo aspoň nejaké​argumenty o tom, že je to podvod? A čo sú prvé tri podvody na svete?
 
Vaša odpoveď
Leanbow | 06:55, 22. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
musum vas sklamať toto je podvod je to 4. najvacší podvod na svete
 
Vaša odpoveď
Meno a heslo
Automatické prihlásenie

Prihlásenie