• Čeknito.sk ukáž svoje video
  • |
  • 160 025 videí
  • 173 787 používateľov

Čeknito

Interview s mimozemšťanom. Victorov film z Nevadskej Oblasti číslo 51 (Area 51). Spojené štáty Americké, rok 1989. - Komentáre

Interview s mimozemšťanom. Victorov film z Nevadskej Oblasti číslo 51 (Area 51). Spojené štáty Americké, rok 1989.

Interview s mimozemšťanom. Victorov film z Nevadskej Oblasti číslo 51 (Area 51). Spojené štáty Americké, rok 1989.

02:55 
Tento film z roku 1989 bol pánom, ktorý vystupuje pod pseudonymom Victor v roku 1996 ukradnutý z preslávenej a už niekoľko rokov veľmi dobre známej tajnej vojenskej leteckej základni Groom Lake Air Force Base, ktorá sa nachádza v Oblasti 51 (Area 51, Dream land, Black world) v Nevadskej púšti v Spojených štátoch Amerických. Podobne ako Santilliho pitva mimozemšťana, bol aj o tomto vypočúvaní živého mimozemšťana natočený dokumentárny film s názvom Územie 51: interview s mimozemšťanom (Area 51: The Alien Interview) v ktorom divákov sprevádza černošský herec Steven Williams, ktorý hral aj v mysterióznom seriáli Akty X ako Mulderov informátor (pán X). Na tejto webovej stránke si celý tento film môžete pozrieť: http://video.google.com/videoplay?docid=-4114414828759545020&ei=ThY8Sc3JApKw2QKI-ejHDA&q=Area+51%3A+The+Alien+Interview. Viac informácii je na http://cs.wikipedia.org/wiki/Area_51:_The_Alien_Interview. Kategória: Veda a technika | Pridal: Kybernaut | Zobrazení: 10687

Komentáre


0 - 50  |  50 - 58

Kybernaut | 16:37, 23. september 2010
Počet hodnotení 0   + -
Skús mi definovať, že ako prirodzene by sa mali podľa teba pohybovať mimozemské​bytosti, aby nepripomínali bábiku. Tvoj názor ti neberiem, nevadí mi, že si​presvedčený, že to bola bábika.
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 14:14, 16. september 2010
Počet hodnotení 0   + -
:D no kybernaut ani by som nepovedal.ale​myslim si ze pohyby tej bytosti nie su priridzene.skor to vypada vazne ako bábka​ovládaná ludmi. neviem no
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 20:56, 14. júl 2010
Počet hodnotení 0   + -
Od takejto http://www.playall.cz/files/images/saw5.jpg bábky je to veľmi ďaleko.
 
Vaša odpoveď
Faith0007 | 18:54, 25. január 2010
Počet hodnotení 0   + -
neviem co si mam mysliet o tomto videu.ta bytost mi trosku pripomina bábku z filmu​SAW.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 00:01, 3. júl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Ďakujem.
 
Vaša odpoveď
blackmesa | 23:05, 29. jún 2009
Počet hodnotení 0   + -
Kybernaut, len tak ďalej
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 16:58, 16. jún 2009
Počet hodnotení 0   + -
Máš aj nejaké aspoň nepriame dôkazy alebo aspoň indície, že je tento film​neautentický ? Ak nie, tak ja by som na tvojom mieste bol radšej ticho a nedával​by som sem len tak z brucha nejaké pochybné "názory". Ja tu aspoň niečim​argumentujem a tieto tvoje iba názorovské pseudo dôkazy si môžeš spláchnuť do​záchoda. Tvoj názor, že na Území 51 neboli žiadny mimozemšťania ti nikto​neberie ale prečo ti tak veľmi záleží na tom, že iný si myslia niečo iné ?​Že vraj "prosím". Ešte si si zabudol kľaknúť na zem a po štvornožky nás​prosíkať aby sme verili v to, v čom chceš ty aby sme verili. Skús sem dať​nariadenie, že musíme veriť tvojim názorom. Možno to zaberie a my všetci ako​nejaký roboti ťa poslúchneme a budeme veriť tvojim názorom. Z teba by bol dobrý​náboženský vodca a vyplachovač mozgov. Skús sa modliť, že aby sme verili​tvojim názorom. Možno ťa Boh vypočuje a my ako poslušné roboty ti tu budeme​tajtrdlíkať a veriť čomukoľvek podľa tvojho želania. Ja tu nikoho o nič​neprosíkam, že čomu má veriť. To je každého osobná vec, že čomu verí a​nikto nemá právo mu do toho dirigovať a kafrať sa mu do toho ani v podobe​prosieb. Toho niekoho, kto pozerá a číta tieto mnou sem dávané videá a​informácie je osobná vec, či s tým súhlasí alebo nie. Nikoho sa nesnažím​nahovárať, že čomu má veriť. To toho niekoho a to hlavne teba ale ešte​neoprávňuje aby si zo mňa robil posmešky a útočil na moju osobu a verejne ma tu​ponižoval iba kvôli tomu, že neverím tomu, čomu chceš ty. Prečo tu robíš​takú fanatickú zosmiešňovaciu kampaň proti mojej osobe ? Ešte aj videá s​tématikou Hviezdnych vojen si sem kvôli tomu fanaticky dávaš ako nejaký​samozvaný spasiteľ a ideologický záchranca.
 
Vaša odpoveď
jurki007 | 13:57, 13. jún 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
dalsie autenticke video :D gratulujem producentovi, reziserovi a samozrejme hercom ze​sa im podarilo namotat deti na takuto hlupost :D a co sa tyka A51 bola to zakladna​pre vyvoj lietadiel a ich testovanie. ziadny mimozemstania tam neboli :D tak prosim​neverte tym dristom o mimozemstanoch stroskotanych a pitvanych v nevade :D je to​bullshit :D
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 12:18, 1. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Na virtuálnej mape sveta, ktorý je na webovej stránke http://maps.google.com/ je​fotografia deviatich guľatých UFO vo formácii. Fotografia sa nachádza v uličnom​detailnom zobrazení na Wolverley-skej ulici v Londýne. Na webovej stránke​http://maps.google.com/ do vyhľadávacieho okienka napíšte "Wolverley St Tower​Hamlets, London E2, UK" a kliknite do "Search Maps" alebo stlačte Enter. V bublinke,​ktorá vychádza z bodu A kliknite do toho jedného obrázka alebo do modrého textu​pod obrázkom "Street view". To je tá fotografia, objekty sú hore na oblohe, hneď​vedľa pouličného osvetlenia a bezpečnostnej kamery, nad modrým obchodom, kde je​bielym napísané "Coral". Na druhej strane ulice sú na fotografii ľudia, ktorý sa​na tie predmety pozerajú. Hlavne na svedkoch vychádzajúcich z obchodu Percy Ingle​sa dá vidieť, že sa na to zarazene pozerajú a jeden pán vedľa prenosky​na chodníku, ktorý drží dámu za ruku, na tých deväť UFO vo formácii dokonca​mieri s niečim, čo pripomína fotoaparát, malú videokameru či mobilný telefón.​Takže je pravdepodobné, že existujú aj iné fotografie, či video záznam tých​záhadných guľatých predmetov. O tejto zaujímavej fotografii bol (asi v nedeľu,​29. marca 2009) informovaný aj pán Nick Pope, ufologický pracovník Britského​ministerstva obrany. Fotografiu náhodou objavil osemnásť ročný Londýnčan Faye​Sharpe. V pondelok, 30. marca 2009 o tom informoval aj Britský denník The​Sun: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2348570.ece. Môžete si​aj skopírovať moje štyri obrázky (16:10) z tejto fotografie, tu je odkaz​na stiahnutie: http://www.ulozisko.sk/151165/9.zip
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 03:09, 31. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
UFOlogická reklama: „ ...Asi pred ôsmimi rokmi som požiadal ministerstvo obrany​ako bývalý príslušník protivzdušnej obrany o vstup do archívu. Chcel som si​pozrieť tieto naše záznamy, ako aj tie, ktoré zachytili pred mojím pôsobením v​protivzdušnej obrane. Najprv mi prišla kladná odpoveď, a tak som si zobral​dovolenku a chystal sa do archívu, ktorý je zhodou okolností v Trnave. Dva dni​nato však prišiel list, ktorý moje povolenie náhle zrušil s odôvodnením, že​veci neboli odtajnené... “ Miroslav Karlík, bývalý príslušník protivzdušnej​obrany. Viac si môžete prečítať na​http://plus7dni.pluska.sk/plus7dni/zaujalo-nas/navstevy.html
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 15:47, 29. január 2009
Hodnotenie:  0  |  Počet hodnotení 2   + -
No, to si celý ty, všetko len vyzabíjať a hotovo. Z tých hier si úplne​vymletý.
 
Vaša odpoveď
hegi55 | 05:47, 1. január 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
jaj boha už ma ty ufoncí seru sa chýtým a vyzabijam ich... myslím na pc hru :D​ae ni aj kebyže niekto vie niečo o ufo nema to ako potvrdit ja by som mu neveril z​area 51 nič neunikne a nič ani neprezradia a iný si možu tak vymyšlat že si​mame na hlavy davať alobal aby nevedeli čítat naše myšlienky :D
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 20:20, 28. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
ladislavzelinka, veď práve preto sa tu ufológiu snažím popularizovať a preto​sem dávam všetky tieto filmy, aby sa o tom hovorilo. Snažím sa prelomiť bariéru​mlčania aby sa o UFO a iných paranormálnych javoch a záhadách začalo na​verejnosti viac všeobecne rozprávať. F3R4R1, ten svoj nick máš z nejakého​produkčného kódu, či čo? Ďakujem ti za pochvalu, som rád, že sa aj tebe sa​tieto videá páčia. danielle20, týchto vecí sa netreba báť, lebo práve strach​priťahuje tých zlých. Tomas32, bolo dosť problematické porozumieť tomu, čo si​do komentára napísal. Aký je podľa teba rozdiel medzi živým a mŕtvym​mimozemským biologickým organizmom? A ako v tomto rozhovore navzájom komunikovali?​Telepaticky. V miestnosti bol jeden mediálne nadaný pán, ktorý vedel telepaticky​komunikovať a robil tam tlmočníka. "Osoba, jíž Victor označil za armádního​důstojníka pokoušejícího se s bytostí telepaticky komunikovat, je v popředí​nalevo, zatímco civilně oblečená postava střídavě vstupuje a odchází ze​záběru v popředí napravo." Toto a iné zaujímavé veci si môžeš prečítať​na http://cs.wikipedia.org/wiki/Area_51:_The_Alien_Interview. Odporúčam ti​pozornejšie čítať aj moje popisy videí a komentáre, lebo aj sem do popisu videa​som dal tento istý odkaz. ubah, ten fyzik sa nevolá Robert (Bob) Lazar? Toho​poznáme, ale už sa pod ním akoby Zem prepadla, nič o ňom nevieme. Zmizol a​nevieme kam. Kto vie, či je ešte vôbec nažive. Angus a iný, ktorý sa boja,​radšej sa bojte toho, že nič o týchto veciach neviete. Lebo čím menej o tom​viete, tým je to pre vás nebezpečnejšie.
 
Vaša odpoveď
Angus | 09:22, 26. december 2008
Hodnotenie:  0  |  Počet hodnotení 3   + -
status mas pravdu na strach uverit pomaha smiech ... s urcitej veci ktoru nechces​pochopit alebo nechces aby to pravda bola.
 
Vaša odpoveď
status77 | 00:20, 26. december 2008
Hodnotenie:  -0  |  Počet hodnotení 3   + -
jaj ale som sa nasmial :D
 
Vaša odpoveď
retarder | 21:34, 25. december 2008
Hodnotenie:  -0  |  Počet hodnotení 3   + -
no jasne blbost neverite????tak kuknite predstavte si ze ste ufon a takto bi vas​nahravali co bi ste robili?????hmmm??????no ja usiel alebo zautocil....ale on sa len​kukal a pohyboval
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
FuckYouAll | 23:37, 24. február 2009
seš idiot XD ty si snad dokážeš představit že si ufon? v tom případě ode mě​pozdravuj pana Chocholouška XD
whack | 14:07, 24. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Area 51 je odporna americka muciaren, kde robia experimenty na ludskych a mozno ze aj​mimozemskych bytostiach - psychologické a genetické experimenty na unesených​ludoch, manipulacia s DNA (mutanti), klony a pod., a vacsina tych lietajucich veci​nad Areou su ludske tajne bojove lietadla a pokusne vznasajuce sa objekty.
 
Vaša odpoveď
ubah | 12:31, 24. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
neviem povedat ci je to real abo fake ale aj keby to bolo real tak ma to vobec​neprekvapi, je verejne tajomstvo ze v area51 drzia/drzali mimozemstanov,vela ich​zamestancov to potvrdilo, jeden z naznamejsich fyzikov na svete co tam pracoval o tom​otvorene vedie seminare (ak si spomeniem na meno tak postnem)
 
Vaša odpoveď
Tomas32 | 01:08, 24. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
no nwm mne sa to zda FAKE sak taka obrovska hlava k take mu malemu telu ??? A este​netusim odkial by zobrali !!!ZIVEHO!!! mimozemstana keby MRTVEHO tak to pochopim ale​ziveho to sa mi nechce verit. A ke uz sa onich pise a vravai ze su super inteligentny​preco proste nezdrhol ??? Je to divne OMG. A pisal si ze tuto nahravku ukradli nj ale​keby ju fakt ukradli myslis ze yb to este stihi dat aj na net fakt sa mi to zda divne​ale moze to byt pravda. Ale ako ho mohli vypocuvat ked im urcite nerozumel ani slovo​a nakoci ho co nadrogovali ??? OMG to je fakt divne.
 
Vaša odpoveď
danielle20 | 22:45, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Kybernaut..myslim,ze sa uz zacali dostatocn ukazovat...nikdy som na nieco​take neverila...ale minuleho roku v lete som videla ich lod prvykrat...nikto mi​neveril a kazdy si so mna robil posmech...lenze to netusili,ze sa zacnu obajvovat​castejsie...priblizne na tom istom uzemi ich spozorovalo priblizne 7 roznych​ludi..niektori aj viackrat...takze zacinam mat strach...to mala byt odpoved k inemu​tvojmu prispevku.
 
Vaša odpoveď
hegi55 | 20:07, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
ladislavzelinka maš pravduu je to tu znamenie krachla burza príííde koniec sveta​=)
 
Vaša odpoveď
F3R4R1 | 19:24, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
noo mas super videa musim priznat ale tak toto newem co povetad proste wow
 
Vaša odpoveď
ladislavzelinka | 19:15, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
pravda-na internetu jsou tisíce stránek o UFO a i díky tvým videím jsem hodně​věcí zjistil a začal se tomu pořádně věnovat. Ale vadí mi, že se o tom​všeobecně nemluví,mělo by to být na prvním místě v žebříčku,co se týče​důležitosti. Možná nás sežehne oheň nebo zaplaví voda,nebo bude​válka-přitom jako by se nic nedělo a většina lidí se o nic nestará.​přemýšlím co budu dělat,až se to stane a do té doby.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 16:27, 23. december 2008
Hodnotenie:  0  |  Počet hodnotení 2   + -
Zaujímavá a tak trochu aj zbytočná otázka bigshark. Podľa všetkého sú od​nás o dosť vyspelejší a preto môžeme predpokladať, že majú spoľahlivejšie,​presnejšie a dôveryhodnejšie zdroje informácii ako my. A buď si istý, že aj​keby si sa na hlavu postavil, tak s nijakou inou planétou sa v roku 2012 naša Zem​nezrazí. Všichni ne, ladislavzelinka, co nevidíš, že pořád stále více lidí​se tématikou UFO zajímají? I díky mnou sem daných videí.
 
Vaša odpoveď
ladislavzelinka | 14:52, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Jestli se budou množit výskyty UFO a budou se objevovat znamení na obloze a​přibývat pohromy a krize a války,tak to bude jednoznačně znamení,že se něco​blíží. Zatím ale všechno běží v zajetých kolejích,když se podíváš,tak​se všichni zabývají obyčejnými věcmi. jsem zvědavý,co se bude dít příští​rok
 
Vaša odpoveď
XtaN | 13:33, 23. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
ti kokos
 
Vaša odpoveď
bigshark | 12:39, 23. december 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
a odkial ufoni vedia ze sa nieco stane ta zrazka s to planetou je asi viac​pravdepodobnejsia
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 19:32, 21. december 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
No, ladislavzelinka, z roku 2012 je pobláznený celý svet a hlavne zo zimného​slnovratu, ktorý bude 21. 12. 2012. Nuž, tak ten Mayský kalendár je naozaj​zaujímavý. Aj v najnovšom videu, ktoré som sem dnes dal a ktoré je na​
http://www.ceknito.sk/video/270191
, nám aj objekty UFO svojim usporiadaním dávajú​vedieť niečo také, ako že "o štyri roky ...". Neviem presne, že čo sa bude​diať, veľa predpovedaných udalostí sa určite nestane, napríklad tá zrážka s​planétou Nibiru je absolútna blbosť. Ale niečo zaujímavé sa predsa len diať​určite bude, o tom som presvedčený. Veď nám už aj neznáme objekty UFO o tomto​roku niečo naznačujú. Môžeme predpokladať, že aktivita UFO sa bude zvyšovať,​budú sa častejšie ukazovať a možno aj pristávať. Pozri (-te) si tento film:​http://www.youtube.com/user/FipaLive. Toľko môj stručný názor na rok 2012,​ladislavzelinka.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 19:22, 21. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
petriko, moje (naše) doterajšie skúmanie času ma (nás) doviedlo k poznaniu, že​čas je úplne inakší ako si ho predstavujeme, o čase a aj celej realite a​vesmíru máme iluzórne a pokryvené poznanie kvôli Descartesovmu racionálnemu​mysleniu. Staviame na špatnom základe, odporúčam ti teóriu s názvom​"metamyslenie" pána Buttlara (Johannes Von Buttlar) alebo revolučné teórie​Fritjofa Capru (prečítaj si jeho knihu "Tao fyziky"). Informuj sa napríklad aj o​"Holografickej paradigme". Budeme musieť zaviesť štvrtý antilogický zákon, ...​Prepáč, ale nie je tu dostatok priestoru na bližšie vysvetlovanie, tak preto​budem stručný. Zistilo sa, že čas neplynie tak, ako si myslíme, nejde z​minulosti cez prítomnosť do budúcnosti, je to len naša ilúzia, indická "mája".​Neexistuje rozdiel medzi minulosťou a budúcnosťou, všade vo vesmíre je len​všadeprítomná prítomnosť, všetko sa deje naraz, len v iných časových​realitách. Čím ďalej, tým viac vedcov si to začína uvedomovať, dokonca aj​náš fyzik, profesor RNDr. Július Krempaský DrSc o týchto nových prevratných​veciach otvorene hovorí. To len naše chybné "karteziánske" myslenie Reného​Descartesa čas, podobne ako aj všetko ostatné, rozdelilo. Proste je to ináč ako​si myslíme. Nepochopíš to hneď ale až po rokoch skúmania, ani ja to ešte​nechápem, ale už sa mi pomaly "otvárajú oči". A vidím, že aj ladislavzelinka​má tak trochu tiež otvorené oči, ktorého touto cestou chválim za jeho​zaujímavé a pekné komentáre.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 19:06, 21. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Marcoskr, aj keď sa opakujem zo 17. 12., rovnako ako ty z 13. 12., tak ti ešte raz​ale bez kopírovania (ako ty) odpoviem, že prečo sa podľa mňa mimozemská​inteligentná forma života v prevažnej väčšine podobá nám, ľuďom. Je to tak​dané v akomsi kozmickom DNA vzorci, v morfogenetickom poli pána Ruperta​Sheldrake-a: http://www.putnici.sk/newsread.php?newsid=5089. Je to spoločenské​vedomie vesmíru, ktoré zo svojej vlastnej skúsenosti diktuje ten najvhodnejší a​najlepší humanoidný tvar inteligentných bytostí vo vesmíre. A nie len to. Tak​isto usmerňuje aj najvhodnejší guľatý tvar pre hviezdy a planéty, špirálový​tvar pre galaxie a tak podobne. Dúfam, že budeš spokojný s mojou odpoveďou a že​sa ma už na to isté nebudeš pýtať, lebo v opačnom prípade bude takýto tvoj​opakujúci sa komentár vymazaný. Nedávaj sem už prosím ťa ten istý komentár.
 
Vaša odpoveď
ladislavzelinka | 17:31, 19. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
petriko,Marcoskr- ta nejlogičtější úvaha nemusí být ta nejsprávnější.​Někdy se jako pravda ukáže to, co se považovalo za méně pravděpodobné. Co se​týče mimozemšťanů a podobných věcí,tak se ukazuje jako pravdivější ta​fantastičtější varianta.chce to mít odvahu to přijmout,vím že to není​lehké.
 
Vaša odpoveď
ladislavzelinka | 17:25, 19. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
asi máš pravdu. A jaké události,Kybernaut, očekáváš v následujících​letech? prý se má stát do roku 2012 spousta věcí a v roce 2012 něco velmi​zásadního.
 
Vaša odpoveď
petriko | 01:05, 19. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
ano, dlho som rozmyslal, co mi na tom vasom priklade/nielen priklad ale aj​vysvetlovana problematika/ nesedi, kym som prisiel preco je cely zly, a pre tento​pripad absolutne nepouzitelny!! /myslim pohybovat sa dopredu a dozadu/ to by som​mohol aj stat, ale cas nikdy nestoji, cas plynie neustale, mam aj ovela lepsi​priklad, ale myslim, ze by ste napisali, dalsi, este hlupejsi argument...
 
Vaša odpoveď
Marcoskr | 21:10, 18. december 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Jsem odpůrce těhle nelogických filmů,v dnešní době se dá udělat všechno :)​a proč by měly mimozemšťanti vypadat podobně jako my? Mimozemský organismus​může být jakákoliv bakterie,že tomu přidají nebo oddělají prst není​zázrak a zvětšení hlavy + očí,newm lidi.... :)
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 12:31, 18. december 2008
Hodnotenie:  0  |  Počet hodnotení 2   + -
Victor tento film z Územia 51 ukradol tak, že vtedy v roku 1996 tam pracoval na​konverzii analógových VHS video kaziet do digitálneho formátu DVD. Z videokazety,​na ktorej bola aj táto nahrávka, vybral pásku a obtočil si ju okolo prsta. Niekde​sa tvrdí, že si ešte predtým urobil kópiu kazety. Potom si ten prst, kde mal​video pásku s nahrávkou tohto filmu omotal obväzom, ktorý našiel v lekárničke,​aby pásku zakryl. Strážam a vrátnej kontrole potom tvrdil, že sa porezal a ranu​si ošetril z obväzom z lekárničky. Mal šťastie, lebo mu uverili a nevyzvali ho,​aby im "ranu" ukázal. Čakali by ho vážne problémy, keby mu na to prišli. Keď​prišiel domov, obväz si z prstu odstránil a pásku opatrne, aby ju nepokrčil,​alebo ináč nepoškodil, vložil do prázdnej, dopredu pripravenej videokazety, z​ktorej už predtým pásku vybral. Našiel si proste takú zbytočnú, ktorú už​nepotreboval. A čo sa dialo potom, si už môžete prečítať aj na webovej​stránke http://cs.wikipedia.org/wiki/Area_51:_The_Alien_Interview, ktorú aj Smokee​14. decembra 2008 v komentári pochválil. Podľa času, ktorý je filme vidieť, sa​dá predpokladať, že Victor z pásky vytrhol približne záver vyše​štvorhodinového video záznamu.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:19, 18. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
petriko, máme svoje dôvody aby sme takýmto veciam verili. A ak sa už v čase​cestovať dá, čo sa určite teoreticky aspoň pre nás naozaj dá, tak nevidím​dôvod, že prečo by sa nedalo cestovať oboma smermi naraz, čiže do minulosti a​aj do budúcnosti zároveň. Je to podobné, ak nie to isté, ako cestovať v​priestore. Netreba zabúdať, že čas a priestor sú ako nerozlučné dvojice. Vieš​si napríklad predstaviť, že by si sa vedel pohybovať iba dopredu a do zadu by ti​to už nešlo?
 
Vaša odpoveď
Smokee | 21:22, 17. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Hegi, nepochopil si..
 
Vaša odpoveď
petriko | 17:25, 17. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
jaaaj, tak potom uz chapem:D umelo, pravdepodobne clovekom, vytvorenej "bytosti"​prichadzajucej z buducnosti, ktora ma vlastny zdroj energie prislo pri vypocuvani​zle, pritom jej ale nie je ani teplo, ani zima- ako vtip by to bolo vynikajuce, ale​neviem preco mam pocit, ze v to niektori veria....poznamka- o relevantnej teorii​cestovania do minulosti som este ani nepocul, pritom viem, ze do buductosti nejaka​je, ale ta sama popiera cestovanie do minulosti
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:59, 17. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
KapitanNemo, nezabúdaj, že tý doktori sa snažili pomôcť pre nás neznámemu​biologickému organizmu, ktorý bol pravdepodobne aj odlišný od človeka a z​pochopiteľných dôvodov nebolo pre nich ľahké mu nejako pomôcť. Už aj​ladislavzelinka sa ti to snažil vysvetliť. Skôr keby sa správali tak sebavedomo,​že veľmi dobre vedia, čo robiť a ako neznámej bytosti pomôct, by mohlo byť​dosť podozrivé. Informácie od už žiaľ nebohého (že vraj ho zastrelili​špeciálne jednotky-kukláči) ex senátora Williama "Billa" Coopera si vážime aj​my, ladislavzelinka ale nemyslím, že to je tá bytosť, ktorej dali meno EBE, lebo​tento film bol podľa Victora natočený v roku 1989 a tá bytosť zomrela omnoho​skôr, v roku 1952. Že vraj ten pán, ktorý sa o EBE celé tie tri roky staral,​plakal, keď zomrela, lebo sa medzi nimi vytvorilo silné priateľské puto. Správne​petriko, tento film nie je z roku 1952 ale z roku 1989, veď som to predsa aj do​nadpisu videa napísal, čo neviete čítať alebo to neberiete vážne, či čo?
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:58, 17. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Marcoskr, pokúsim sa ti odpovedať na otázku, že prečo by mali mimozemšťania​vyzerať podobne ako my. Je to kvôli tomu, že v kozmickom morfogenetickom poli,​čiže v akomsi kozmickom spoločenskom vedomí je to tak naprogramované. Tak je to​dané a všetky biologické organizmy sú týmto humanoidným vzorom akoby nútené,​či uaspoň usmerňované aby sa na seba takto podobali. Je to akési kozmické DNA.​Smokee, ja ten výrok poznám aj tak, "že by aj tvorca Hviezdnych vojen (Star Wars),​pán Lucas závidel, keby vedel, že čo všetko tam majú". petriko, o týchto​bytostiach sa zistilo, že to nie sú mimozemšťania. Sú to niekym vytvorené​biologické roboty a možno ani nie mimozemšťanmi. Mohli ich vytvoriť aj pozemský​ľudia z našej vlastnej budúcnosti. Ufologička, pani Linda Howeová ich už​napríklad nenazýva skratkou EBE ale EBU, čo je Anglická skratka pre​Extraterrestrial Biological Unity, čo v preklade znamená mimozemská biologická​jednotka, čo je pojem pre biorobota. Takže evolúcia týchto bytostí sa akoby​vyhla, lebo boli umelo vyrobené. Načo by mali mať roboty šaty? Veď fungujú aj​bez nich a načo by mali jesť, keď majú svoj vlastný, lepší, úspornejší a od​stravy nezávislý zdroj energie? Skús porozmýšlať aj nad tým, že prečo majú​také čierne oči a and inými vecami a sám prídeš na to, že boli naschvál tak​geneticky skonštruované ako nejaké biologické stroje.
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
danielle20 | 22:44, 23. december 2008
Kybernaut..myslim,ze sa uz zacali dostatocn ukazovat...nikdy som na nieco take​neverila...ale minuleho roku v lete som videla ich lod prvykrat...nikto mi neveril a​kazdy si so mna robil posmech...lenze to netusili,ze sa zacnu obajvovat​castejsie...priblizne na tom istom uzemi ich spozorovalo priblizne 7 roznych​ludi..niektori aj viackrat...takze zacinam mat strach...
hegi55 | 15:45, 16. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
petriko : omg tak asi že ked bol farebný film z druhej svetovej tak namakaný​američania už isto len budu na urovny nás slovakov čo nemaju farebný ani teraz​=) sryyy mal som zlý den iba kktiny ma napadali
 
Vaša odpoveď
ladislavzelinka | 22:06, 15. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
nevím,jestli je tento film z roku 1952,byl to jen můj nápad. americká armáda​vždycky byla napřed v technologiích před komerčním využíváním,často o​desetiletí. možná už tehdy mohli mít takový barevný film...nevím.
 
Vaša odpoveď
petriko | 17:43, 15. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
to hegi55: e? ake moje dokazy? - tu som sa stratil...
 
Vaša odpoveď
petriko | 17:41, 15. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
hah no jasne, aby tento zanzam bol z roku 1952. farebny film v takejto "dobrej"​kvalite, hm to asi naozaj tam maju mimozemske technologie:D hehe,.. to nie je z roku​1952
 
Vaša odpoveď
hegi55 | 17:35, 15. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Petriko : a ako vieš že tie tvoje dokazy nevypustila americká vlada aby znova a​raz presvetšila ludí že v area 51 sa nič nerobí a čo ten výrok : v area 51 sa​deju take veci ktore by nevymyslel ani reziser starstracku ? ked to nevymyslí ani​režiser tak ty už vobec ni to chceš všetkých týchto 165 videí jednoducho​nejakýmy výjadreniami poprieť ? ani jedno z 165 nieje fakt skutočne ?
 
Vaša odpoveď
ladislavzelinka | 12:37, 15. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
tento a další podobné filmy jsou skutečné. pro mě tak na 90% jsou všechny​autentické. senátor M.W.Cooper vynesl informaci že v roce 1949 byla z místa​havarovaného UFO odvezena mimozemská bytost a držena až do roku1952,kdy se​zhoršil její zdravotní stav a zemřela. Myslím,že tohle by mohla být ona, a ten​moment,kdy zkolabovala. Alespoň to tak vypadá. Ti doktoři nevědí,co s tou​bytostí je a sotva mohou vědět-kdo z lékařů tehdy věděl jak funguju jejich​organismus?
 
Vaša odpoveď
KapitanNemo | 04:11, 15. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
To nazeranie baterkami na konci.. to snád nie.. Amatérsky pokus o zahranie​"profesionálnych" doktorov alebo vedcov.. už len pre toto nikdy neuverím tomuto​filmu. Nejak 5 krát zasvietil uplne mimo, svetil do toho čierneho oka potom niekam​na nos proste robili ťahy akože vedia čo hladajú pritom len chaoticky mávali​baterkou a snažili sa vypadať profesionalne asi v nádeji že tým dodajú na​autentickosti tomu filmu, ale je to skor naopak.
 
Vaša odpoveď
petriko | 00:57, 15. december 2008
Hodnotenie:  -2  |  Počet hodnotení 3   + -
CAST 2 z filmu a vypovedi pochybnych ludi... divne divne, ZATIAL sa priklanam k​tomu, ze toto video sluzilo k tomu aby sa henten nabalil, area51 je vyskumne​stredisko a nahanac strachu rusom, a ufo su pozemske, vojenske stroje alebo​testovacie , tak ako v arei51 povazovali "neviditelne" a ine lietadla za ufo a potom​povedali, ze sa mylili...nechcem vyzerat ako zatrvdnuty, neveriaci tomas, ale vsetko​je to uplne nelogicke, aspon teda teraz, ked nic neviem(e)...ked ale raz budu dokazy,​proti ktorym sa nebude dat povedat, ze su podvrh, potom sa uz budem muset priklonit,​teraz, na zaklade tohto a tomuto podobnych videi by som bol asi blazon! jedna vec je:​preco by sme mali byt vo vesmire sami, ked mohol "vzniknut" zivot na Zemi, preco nie​aj inde- to by bolo logicke, ale uz logiku nema to, ze ufoni sa prilietaju na nas​pozerat, tak aby sme o tom akoze nevedeli, a 90% "dokazov" maju americani, oni maju s​nimi spojenie...hovorim, pripada mi to ako bludy. ale nikdy nepoviem, ze sme vo​vesmire sami, lebo by som bol hlupak, na tuto otazku ale odpoved nedam, lebo ten, kto​povie -sme- alebo -niesme- uz hlupak je, lebo hovori dovetra, nemoze to vedeit, moze​si povedat svoj nazor, ale nemoze to nahlas prehlasit! a potom, ludstvo a kazdy​clovek osobitne ma dost svojich problem, este k tomu tahat ufoonov...to je dosta
 
Vaša odpoveď
petriko | 00:56, 15. december 2008
Hodnotenie:  -2  |  Počet hodnotení 3   + -
CAST 1 tak, ziadne minuska a idem na to:D area51 - dohady, konspiracie, vypovede su​nedoverihodne, co som videl dokumenty, satelitne snimky, hovorili o tom, ze tam aj​nieco moze byt a aj tam nemusi byt vobec nic(pritom ale vsetko odovodnovali)- takze​ako kto veri alebo vie, a kedze nevie vobec nikto, tak len ako kto veri:D a pritom​boli aj v blizkosti neviem co to hovori Kamikaze123, ked to normalne kamerovali(ale​samo, ze ostraha ich daleko nepustila)a tento ufon- Marcoskr povedal, preco by mali​vypadat ako my, mohli by byt aj mikroorganizmy. tento nema viecka, nezmurka, nema​ziadnu mimiku, usta velmi male- ako sa stravuje? (a nos vobec nevidim v tej tme) ako​sa vyvijal(ked bereme do uvahy evoluciu- ako vedci, "vedci":D), ako prezil, ked telo​je utle a slabe, hovorim cim sa stravuje, ako sa pohybuje, aku ma motoriku- s hlavou​lomcuje a s rukami, prstami poskladal vesmirnu lod. plus davam tomu, ze mu svietia po​odraze svetla oci. pravdepodobne nezaodety, nie je mu zima? nie je mu teplo? a preco​zeleny ci sedy alebo aky je. hlava velka- to sa da, lebo aj podla evolucie sa​mozgovna s rastucou mentalnou urovnou zvacsovala, ale preco velke cierne oci?- ako​vystrihnute z
 
Vaša odpoveď
Smokee | 10:49, 14. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
Článok na wikipédii je veľmi zaujímavý, odporúčam si ho prečítať. Ďalšia​svetlá stránka je, že je v článku viac "pre" ako "proti". Každopádne nvm, čo​si mám o tomto videi myslieť, ale asi verím, že je to skutočné. Jeden bývalý​pracovník Area 51 povedal: "To, čo sa odohráva v Area 51 by nikdy nevymyslel​režisér Star Treku"
 
Vaša odpoveď
Meno a heslo
Automatické prihlásenie

Prihlásenie