• Čeknito.sk ukáž svoje video
  • |
  • 160 026 videí
  • 173 787 používateľov

Čeknito

V pondelok, dňa 27. apríla 2009 bolo nad Slovenským mestom Trenčín nafilmovaných týchto 19 neidentifikovaných lietajúcich objektov. - Komentáre

V pondelok, dňa 27. apríla 2009 bolo nad Slovenským mestom Trenčín nafilmovaných týchto 19 neidentifikovaných lietajúcich objektov.

V pondelok, dňa 27. apríla 2009 bolo nad Slovenským mestom Trenčín nafilmovaných týchto 19 neidentifikovaných lietajúcich objektov.

01:04 
Autorom tejto vyše minútovej nahrávky je pán Peter Margetín, príslušník mestskej polície v Trenčíne. Jedným zo svedkov pozorovania týchto nafilmovaných neznámych objektov bol aj jeho policajný kolega, pán Jozef Čermák. Spolu sa na ne išli von pozrieť na základe telefonátov obyvateľov Trenčína a autor pohotovo zobral kameru a úkaz nafilmoval. Bolo vtedy krátko pred pól nocou. Na druhý deň v relácii Dnes na televíznej stanici Markíza o tejto nahrávke a pozorovaní dávali krátku reportáž, ktorú si môžete pozrieť na webovej stránke http://tvnoviny.sk/bin/tv/?media_id=2055823. V tejto reportáži vypovedajú aj samotný dvaja mestský policajti, ktorých som tu pred chvíľou spomínal. Neboli to žiadne lampióny ani balóny a ani nič iné, čo poznáme, televízia Markíza klame a zavádza. Pôvod tých objektov sa nám doteraz nepodaril zistiť. Aj nad Španielskym mestom Valencia bolo v roku 2007 nafilmované niečo podobné. Tu je odkaz na to video: http://www.ceknito.sk/video/133677. Kategória: Veda a technika | Pridal: Kybernaut | Zobrazení: 4926

Komentáre


0 - 43

Kybernaut | 01:51, 4. jún 2009
Počet hodnotení 0   + -
To, že čo si zač, na tvojich nevhodných a pravidlá porušujúcich komentárov aj​dosť patrične vidieť. Len ti chýba trošku viac sebakritiky. Fú ako sa do mňa​dobre rozumieš, ako ma veľmi dobre poznáš, že sa tu so mnou porovnávaš. Pritom​mi nesiahaš ani po päty. Ako vieš dobre aj po anglicky, fú si dobrý frajer.​Odkiaľ prosím ťa čerpáš tie svoje oduševnelé poznatky ? Akože tak nejako​telepaticky alebo ako si to zistil ? Ale to je vlastne jedno, lebo si totálne​vedľa. Nech už tie svoje "plnohodnotné" pseudo múdrosti čerpáš odkiaľkoľvek,​tak vedz, že na nezhodujú zo skutočnosťou. Nie som tu pred počítačom nonstop.​A kvôli takým nevychovaným drzáňom ako ty, si tie komentáre aj naozaj​kontrolujem, jedine v tom máš pravdu. No ale neviem, že aké komentáre si pod​tými tvojimi žiadnymi videami chceš kontrolovať ty. A z čoho chceš robiť aj​nejaké štatistiky ? Z tých tvojich až nula videí ? No skús to, možno sa stane​aj nejaký zázrak. Takéto záhady ma priťahujú. Možno to potom aj preskúmam.
 
Vaša odpoveď
jurki007 | 23:23, 3. jún 2009
Hodnotenie:  0  |  Počet hodnotení 2   + -
to vies ja som buran z dediny ale na rozdiel od teba mam aj nejaky social life a​nesedim nonstop za pc a nekontrolujem kto mi kedy aky koment na ake video dal a​nerobim si z toho statistiky. sa uz preber.
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
durmanpavol | 20:15, 10. jún 2009
buran z dediny? to som aj ja kamo a poviem ti ,ze cely tvoj social life je o tom ako​sa cela dedina strati pomaly za more alebo daleko za hranice aby sa zenkse mohli​kurvit a chlapi zarabat love, co to meles? farar ti pozicia komp len raz za den? boli​ta uz rit z tolkeho sedenia na fare? 2 eura na hodinu, sa nedivim ,ze nesedis furt za​kompom ;)
Kybernaut | 12:37, 2. jún 2009
Počet hodnotení 0   + -
Ďakujem ti za pekný komentár. Som rád, že si ho nepísal tak nevhodne a​pravidlá tohto video portálu porušúco ako napríklad jurki007, silyx alebo memqo.​silyx je už v poriadku, patrične sa mi ospravedlnil a prestal s tými hlúpimi​urážkami, ktorými aj on porušoval pravidlá Čeknito, no ale týchto dvoch​nevychovaných ľudí, jirki007 a memqo za ich drzé, urážlivé a pravidlá​porušujúce správanie v komentároch a mojej pošte na tomto portáli verejne​karhám a za svoje drzé a nevychované správanie sa môžu hanbiť oni sami,​rovnako ako aj ich rodičia, ktorý ich tak vychovali. Nemám nič proti skeptickým​a neveriacim komentárom, ak sú písané slušne a bez zbytočných a​neoprávnených urážok a vulgarizmov. Touto cestou ich a nie len ich zároveň aj​upozorňujem, že ak neprestanú písať také nevhodné komentáre, tak okrem​vymazania tých komentárov budú aj blokovaný. Dostanú ban, podobne ako aj​nepolepšitelný pegasus1111, annonymm, spirit86, Lejnat, thorisgod, Palso a​Cellfactor. hegi55 sa už polepšil, ten je už tiež v poriadku. Preto už neviem​kolkáty krát prosím všetkých prispievateľov komentárov mnou sem pridávaných​videí aby ste tie komentáre písali normálne a hlavne slušne, bez nadávok,​vulgarizmov a urážok. Tak normálne ich píšte aby ste neporušovali žiadne​pravidlá. Niečo sa síce dá tolerovať, ale určite nie všetko. Ďakujem za​pozornosť a vyhovenie tejto mojej žiadosti.
 
Vaša odpoveď
maro1210 | 16:33, 29. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
alebo je to ta macka:D:D:D
 
Vaša odpoveď
maro1210 | 16:32, 29. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
su dve moznosti: bud je to podvod, alebo su to naozaj UFO ktore nas pozoruju, skor si​myslim, ze je to ten podvod
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 09:53, 25. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
silyx, to jedine tebe bude "načapaná" životná pokuta za to tvoje drzé​vyjadrovanie sa v komentároch.
 
Vaša odpoveď
ciaracat | 15:06, 24. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
jake lampiony?prosim Vas...to je ufo..aj ja som to videla v nitre..len nie tolko​vela..
 
Vaša odpoveď
silyx | 22:22, 22. máj 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
Potom že prečo vznikaju požiare.Ked ty buzeranti pušťaju doneba lampiony.Koho by​uš napadla taka kokotina ? Mali im načapať pokutu.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 17:32, 10. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Áno, presne tak petec, ale ja by som sa skôr tak naopak spýtal, že čo by​spravili tie lampióny s lietadlami, keby lietali tak vysoko ? Už len kvôli​bezpečnosti nemôžu takéto lietajúce lampióny a čokoľvek iné (modely​lietadiel, vrtuľníkov a tak podobne) lietať až tak moc vysoko. Aj tento fakt​môžeme zahrnúť medzi dôkazy, že to nemohli byť žiadne lietajúce lampióny.​Aj tých dvoch policajných svedkov tohto pozorovania máme preverených, sú to​spoľahlivý a dôveryhodný svedkovia.
 
Vaša odpoveď
petec | 13:17, 7. máj 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
a este som chcel dodat, ze ti policajti urcite nevyzerali ako idioti
 
Vaša odpoveď
petec | 13:06, 7. máj 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Suhlasim s Kybernautom, ze to neboli lampionyz lebo ti policajti vraveli, ze pod tym​preletelo lietadlo... vnimajte suvislosti co by s tymi lampionmi narobilo lietadlo? a​ako to, ze lampiony boli vyssie ako lietadlo
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 03:08, 7. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Jaj henten link čo si mi dal na youtube som si až teraz pozrel. To z 25 aprila s​tej soboty, čiže tá svadba teda naozaj bola. Ale teda ako som napisal niekto sa​chytil toho a využil to že tam boli tie lampiony, ak to je naozaj tak, sadlo mu to​ako rit na šerbel. Ale to že by tie lampiony fakt museli horeť tri dni už nikoho​asi nezaujima a ani to že ak by aj horeli ako by mohli zostat stále v trenčíne.​To su dve uplne absurdity. Hmm.. Kybernaut mal by si vyspovedat tú tetu nech​vysvetlí odkial mala také špeciálne 3-dnové lampióny ktoré sa udržia tam kde​ich vypustili :)
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:01, 7. máj 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
DreveneZeliezko, nebudem mazať toto video, nepovažujem sa za odborníka a nesekol​som sa. To sa sekli skôr tí, ktorý veria takýmto pochybným lampiónskym​Markízáckým drístom. To televízia Markíza, podobne ako všetky ostatné masovo​komunikačné prostriedky, sú odborníkmi iba na jedno: dezinformovanie. Potrebuješ​dôkazy? Tak už prvým dôkazom je to, že toto video nebolo natočené v sobotu ale​v pondelok, dňa 27. 4. 2009. Mohol si si aspoň nadpis tohto videa pred svojim​skeptickým kritizovaním prečítať. Ďalším dôkazom, že toto, čo pán​Margetín nafilmoval a spolu so svojím kolegom sledoval (je veľa blbých policajtov​ale títo medzi nich nepatria), neboli lampióny a ani nič, čo poznáme, je toto​video zo soboty, z 25. apríla 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=gYaVK8IV9vI
. Toto​sú nafilmované tie Markízácke lampióny zo sobotňajšej svadby. Vidíš ako na​filme ináč lietajú ako toto tu, čo nevieme identifikovať ? Tá "teta" na tom​videu z Markízy určite nie je členkou toho Slobodomurárskeho spolku, ktorý riadi​celý svet, to som netvrdil, ale tvrdím iba jedno: nehovorí pravdu. Asi ju​podplatili, alebo niečo také. Povedala to, čo mala povedať a nebola moc​presvedčivá. Dalo by sa napísať, že to boli polopravdy, čo tvrdila, lebo tie​lampióny tam v sobotu na svadbe (možno) naozaj vypúšťali. Ale iba v sobotu a nie​v pondelok. Toto bolo niečo iné. Správne, Spanky666, vidím, že si jedným z​tých, kto tu má objektívne a nezmanipulované myslenie.
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 23:26, 5. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Tá rýchlosť je podla mna normálna, vieš aký silný vietor fuka hore ? A ten​plameň je schovaný vnútri. A to video som videl, myslíš že tá teta čo tam​hovorí je členkou tajnej slobodomurárskej vlády ? :)))) isto.. určite jej​prikázali čo má povedať. Ach .. nezhodneme sa.. nehajme to tak.. Ja len čakam na​Kybernauta ktorý dúfam že zháňa nejaké dôkazy a informácie. Ak sa mu niečo​podarí zohnať, potom to budeme dalej rozoberať.
 
Vaša odpoveď
Spanky666 | 19:07, 4. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Takze... Lampiony by neleteli takto rychlo. Nezda sa to,ale bolo to velmi vysoko. Ak​by to boli lampiony,nesli by tak rychlo. To by vietor musel byt taky silny a vobec by​este horeli? A je vidno,ze potom tie vlavo blikaju. A potom by mali ist tie lampiony​kazdy za sebo a rovnakym smerom,ale nesli. A este: Vtedy,ak tie vlavo zmiznu sa mi​nezda,zeby to zhaslo,ale ze sa to vzdialilo. A vela krat som taketo iste lampiony​vysoko videl,ale neboli takejto bielej farby. Jediny fakt,ktory moze mojim tvrdeniam​protirecit je toto video: ale samozrejme,nemusi to tuto skutocnosti vyriesit...​ http://www.mojevideo.sk/video/3583/ufo_nad_trencinom_nie.html
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 01:26, 4. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Ešte dodatok: Leteli hore..stále nad tým rozmyšlam.. ty máš asi namysli, že​ich akože nikto nevidel letieť hore ked ich vypúštali ? No tak si ich ludia​všimli až keď boli vysoko, ludia su nevšímaví. Tí čo boli na tej oslave sa​museli rehotať naozaj. A neleteli by každý za druhým ? Letia úplne náhodne.​Vietor mohol sposobiť aj to že mohli vytvoriť čo ja viem jeden dlhý pás,alebo​nejaký pekný obrázok, proste čokolvek. Náhodne.
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 01:21, 4. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
ja som nenapísal, že sme vo vesmíre sami. Určite, že nie sme. Ja nie som žiadny​takýto skeptik. Ale toto je podla mna jasne uzavretý prípad. Leteli by hore ? Ale​ved boli hore ! Ked sú v takej výške tak už nevidíš ako stúpajú, vidíš​akurat to ako do nich veter naráža z boku a pohybujú sa do strán. Hentie lampiony​dokazu vyletiet niekolko kilometrov. Na to su stavané aby pekne na oblohe žiarili.​Proste bola sobota, bola svadba, oslava, lampiony. Ak Kybernaut naozaj dokáže​zohnať nejaké dôkazy, že to lampiony neboli ospravedlním sa a priznam si že som​bol neveriaci hlupák ktorý sa nechal zmanipulovať slobodomurárskou tajnou​vládou, ok ? :-)
 
Vaša odpoveď
Spanky666 | 16:09, 3. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
DreveneZeliezko - veris v mimozemstanov? Co sa teraz bojis,ze to bolo UFO a nechces​si pripustit,ze niesme vo vesmire sami? Lebo mi tak pripadas... Ja som dospel zase k​takemu zaveru,ze lampiony to neboli. Tie by takto dlho nevydrzali a neleteli by kazdy​za druhym. Sam policajt povedal na zaciatku,zo to balony nie su. To mozeme povedat na​kazde video,kde videli ufo,ze to boli lampiony :D A ak by to boli lampiony,leteli by​inak ako som spominal. Leteli by hore. A keby mali letiet tak,ako na videu,uz by ani​nesvietili. Ved boli dost vysoko,pod nimi vraj preletelo lietadlo,takze bolo to dost​daleko a tym padom to bolo aj male,LAMPIONY to teda v ziadnom pripade nemohli byt!
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 03:56, 3. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
A ked chce kybernaut doveryhodnejšie dôkazy nech si zistí firmu odkial boli tie​lampióny objednané, mala to byť nejaká firma z čiech a nech tam zavolá a opýta​sa či teraz niekedy nedávno predali okolo 50 takýchto lampiónov na Slovensko. Ale​je mi jasné, že ak by ti to aj potvrdili tak tak napíšeš, že aj predavačov​lampionov ovplyvnuje slobodomurárkska tajná svetová vláda.
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 03:46, 3. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
a ešte to že zhasinaju nachvilku je ten plameň ktorý tam horí, pretože hore​fúka vetrík vieš :-D ach jaj.. rozum mi stojí nad vami. Ja nie som žiadny​zarytý skeptik, ale TOTO JE JASNÝ VYSVETLENÝ PRÍPAD. Konec. Bodka. Uzavreté. Len​vy "odborníci" ste nejakí moc zaslepení.
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 03:44, 3. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Další magor :-D Vieš jak boli vysoko ? A čo mali svietiť na ružovo ? :-D Ked​ich vidíš zblízka tak jasne že farba má iný odtieň ako ked su neviem kolko km​vysoko. A lapmpiony idu do vzduchu inak ? Ako inak ? :-)))A rýchlosť samozrejme​záleží aj od poveternostných podmienok. Booože moj ved tí ludia ktorí to​vypúštali po tom ako ako ich vypustili ešte čumeli na oblohu ako sa im tam​vznášajú. Sa musia dobre smiať všetci čo boli na oslave že si nekto myslí že​to bolo UFO :-D ale UFO už to nie je, už je to identifikované. Ach taký odbroník​ako kybernaut čo "analyzuje" videá a nedokáže prijať TAKTO JASNÝ FAKT .. tak to​je iný pán odborník.
 
Vaša odpoveď
Spanky666 | 21:36, 2. máj 2009
Hodnotenie:  -2  |  Počet hodnotení 2   + -

http://www.youtube.com/watch?v=oEAIdbBwQGM
&feature=related POZRITE SI​TO... Lampiony na tomto videu,kde to tocili policajti su biele,pricom na tom videu​co pisem je zlte a ta rychlost je ina. Tazko povedat, ci to fakt boli prave tie​lampiony,co ich vyslali pri svadbe. Ale lampiony by isli vo vzduchu inak. Teraz v​kazdom videu o UFO sa ludia budu vyhovarat na lampiony? Uplna nahoda... Takze skor sa​priklanam k tomu,ze to ziadne lampiony neboli
 
Vaša odpoveď
mato311 | 20:27, 2. máj 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
ja sa bojim
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 18:50, 2. máj 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Jaj ty si tie spravy videl aha... tak ako mozes vobec pochybovat ? :-D to mi hlava​nebere uz. tak oni tam vypustali nošu lampionov a prááve vtedy sa na oblohe bola​noša svietiacich objektov... tam isto nie je žiadny súvis že :))) tu si sa fakt​sekol, na to za akeho odbornika sa povazujes no.. radsej to video zmaz.
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 18:47, 2. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Kybernaut no asi budes sklamany, ale uz je to vysvetlené. Tu máš aj video s tej​svadobnej oslavy kde vypúštali tie lampiony.​http://www.mojevideo.sk/video/3583/ufo_nad_trencinom_nie.html
 
Vaša odpoveď
DreveneZeliezko | 18:43, 2. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
No ved niekto tu už pisal že tam bola nejaka svadba a oni vypustali take svietacie​mini-baloniky.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 02:44, 2. máj 2009
Hodnotenie:  0  |  Počet hodnotení 2   + -
Aj ja som včera pozeral tie správy na Markíze ale aj tak si myslíme, že to​predsa len neboli žiadne lampióny. Aj napriek tvrdeniu tých ľudí z TV Markíza.​Poznáme veľmi dobre ako sa lampióny správajú, ako lietajú, ako svietia, ja​osobne som už viac krát videl nafilmované lampióny a vôbec nevyzerali tak ako na​tomto filmovom zázname. Aj viac dôveryhodnejší sa nám zdajú byť tý dvaja​policajný svedkovia a obyčajný obyvatelia Trenčína, ako tá celá televízia​Markíza, ktorú manipuluje Slobodomurárska tajná svetová vláda, ktorá si aj na​tejto televízii ako takmer na všetkých ostatných televíznych staniciach, môže​umelo vytvárať pravdu, akú sa im zachce. Ja by som skôr tým Markizáckym​šikovne vykonštruovaným a pochybným táraninám moc neveril. No ale aj tak to​ešte raz a ešte dôkladnejšie preverím (-e). Ešte stále sú to aspoň pre nás​UFO, nech si už televízia Markíza tvrdí čo chce. Budeme od nich vyžadovať​dôveryhodnejšie dôkazy, lebo takéto lampiónske taľafatky sa dajú veľmi ľahko​vykonštruovať.
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 02:44, 2. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
dj89, k týmto záverom sme prišli skúmaním informácii od takzvaných​kontaktérov, ktorý sú v kontakte s príslušníkmi mimozemských civilizácii.​Dôkazy na to ešte nemáme, ale budeme ich mať, to sa neboj, je to len otázkou​času. Netvrdil som, že niektorý z nich nie sú zlý. Vieme, že sú aj zlé, voči​ľudstvu (a dokonca nie len voči nám) nepriateľsky naklonené negatívne bytosti z​vesmíru. Mrzačenie dobytka a iných našich zvierat, únosy ľudí do UFO, tajné​dohody s pozemskými vládami, ktoré boli nimi podvedené a oklamané a tak ďalej,​sú toho len dôkazmi. Áno, Guzer a preto, že sa tieto objekty takto očividne a​cirkusantsky producírujú po našej oblohe s rozsvietenými a mnoho krát aj​blikajúcimi svetlami ako vianočný stromček alebo reklamy z Las Vegas, len​dokazuje, že to nemôžu byť žiadne tajné pozemské lietadlá. Tie by sa totiž​snažili lietať čo najnenápadnejšie, nad čo najmenej obývanými oblasťami a​hlavne s vypnutými svetlami.
 
Vaša odpoveď
TRIKTRAK | 20:05, 1. máj 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
"objektivny" Kybernaut hned v popise napisal ze to neboli lampiony. saso.​predpokladam ze uz coskoro tento prispevok zmaze, ako vsetky ktore mu protirecia.
 
Vaša odpoveď
Markos1 | 19:36, 1. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
aspon vidime, ako lahko sa taketo videa robia vsetky tvoje video su FAKE FAKE FAKE​FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE​FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE FAKE
 
Vaša odpoveď
Markos1 | 19:33, 1. máj 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
lol, ludia ved to boli akesi lampiony vypustene do vzduchu.
 
Vaša odpoveď
TRIKTRAK | 19:31, 1. máj 2009
Počet hodnotení 0   + -
Som zvedavy co budete tarat po zhliadnuti sprav na Markize...
 
Vaša odpoveď
Guzer | 21:24, 30. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Jaj, Kybernaut tak prepáč :-D ja som nevedel že máme rovnaké myslenie :-D ale​vážne sa to až príliš na seba podobá, ak sú to mimozemšťania tak​jednoznačne chcú dať o sebe vedieť, ak by tie svetlá nesvietili, tak by si ich​nikto nikdy nevšimol, oni zámerne svietili, aby sme ich videli. Toto je podľa mňa​len začiatok.
 
Vaša odpoveď
dj89 | 12:59, 30. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
a inak ako ste dospeli k týmto záverom ? ... máte nato nejake dôkazy alebo je to​vsetko len predpoklad ? ... a ako viete ze niesu zli ? ved predsa môzu byt aj taký​ci nie ? ... mam este ovela viacej otázok ... nedal by si mi na teba nejaký kontakt​ako mail ? alebo ICQ? ak mas pravdaze... thks
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:22, 30. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Aj tu je o tomto pozorovaní UFO zaujímavý článok:​http://www.cas.sk/clanok/114678/video-mestski-policajti-v-trencine-nakrutili-ufo.html
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 01:15, 30. apríl 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
Jaj, Guzer, ja ťa ... :D ale nie, nehnevám sa na teba, len chcem napísať, že si​ma predbehol, chystal som sa tu v komentári upozorniť akurát na tie veci, ktoré​lietali aj vo Valencii v Španielsku v roku 2007. Nemal som už na to čas. Tá​podobnosť je zarážajúca hneď na prvý pohľad. Podobné objekty lietali aj v​závere minulého roka nad Santiagom v Čile:
http://www.ceknito.sk/video/270191
.​dj89, sme presvedčený, že mimozemské civilizácie niekedy v blízkej budúcnosti​hromadne so svojimi kozmickými loďami pristanú na Zemi a oficiálne sa s nami​skontaktujú. Mali by hromadne priletieť hlavne kvôli dlho chystanej evakuácii a​záchrane ľudí pred obrovskými prírodnými katastrofami. Dočasne by mali​obrovské množstvo ľudí zobrať na bezpečné miesto na obežnej dráhe našej​planéty počas tých pohrôm. Nevieme presne že kedy sa to stane, ale cítime, že​za chvíľu, možno akurát v tom už teraz preslávenom a očakávanom roku 2012.​Mimochodom aj tie neznáme objekty, ktoré lietali nad Santiagom v Čile (hore​vyššie je odkaz) nám svojou formáciou pravdepodobne zanechali odkaz na rok 2012,​akoby poukázali na to, že niečo zaujímavé máme vtedy očakávať. Nastanú​obrovské zmeny a tie zmeny budú tým koncom sveta, koncom tohto doterajšieho​zaostalého fungovania sveta. Mnoho ľudí zomrie, ale náš svet nezanikne, ľudstvo​prežije a preto sa ničoho netreba báť, lebo po tých katastrofách a očistnom​ohni nás čaká krásna budúcnosť.
 
Vaša odpoveď
dj89 | 22:16, 29. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
fuu .. nasil som tu uz velmi vela videjí .. aj som videl tieto od teba Kybernaut ...​ale stále ma trápi jedna otázka... kedy plánuju dorazit na Zem ? a co najskôr​potom Zem caká ? mate Vy ufologovia nejake predtuchy alebo nieco take ? ... diki za​odpoved ...
 
Vaša odpoveď
Guzer | 21:08, 29. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Veľmi sa to podobá na toto video
http://ceknito.sk/video/133677
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 17:49, 29. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
No veď práve to.
 
Vaša odpoveď
simsimka | 17:44, 29. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
to niesu hviezdy........odkedy sa ti hviezdy hibu.......
 
Vaša odpoveď
Kybernaut | 17:43, 29. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
Viem iba to, že to hviezdy neboli.
 
Vaša odpoveď
michalkoz | 17:14, 29. apríl 2009
Počet hodnotení 0   + -
kokot to su mozno hviezdy vies?
 
Vaša odpoveď
Meno a heslo
Automatické prihlásenie

Prihlásenie