• Čeknito.sk ukáž svoje video
  • |
  • 160 026 videí
  • 173 787 používateľov

Čeknito

M16 vs AK47 - Komentáre

M16 vs AK47

M16 vs AK47

04:28 
toto video som tu dal aby sa vyvratili myty a rozne blbosty ohladom tychto dvoch skvelich zbrani...hlavne o M16 pretoze niektore protiamericke hlavy ju povazuju za absolutne nepresnu zlu plastovu hracku a neviem este co...kto vie po anglicky tak z toho videa pochopy pozitiva a negativa oboch zbrany Kategória: Army | Pridal: RAZIEL | Zobrazení: 14880

Komentáre


0 - 50  |  50 - 100  |  100 - 102

pavucik | 19:56, 11. november 2009
Počet hodnotení 0   + -
navise AKčko je najrosirenejsia zbran a to us nieco znamena , dokonca v niektorich​bivalich statoch zssr ju kupite na trhu ako chleba za rozumnu cenu
 
Vaša odpoveď
pavucik | 19:48, 11. november 2009
Počet hodnotení 0   + -
KANE mna bi v realnom boji tak trochu sralo ktoru zbran mam kebi sa mi m16 zasekla a​protivnik AKčkom bi domna nadavkoval pol zasobniku
 
Vaša odpoveď
drticiX3 | 15:59, 25. október 2009
Počet hodnotení 0   + -
sa zamislite nad tim co cakate ked toto video robili amici tak hadam nebudu chvalit​rusku zbran jednoznacne AKcko lepsie
 
Vaša odpoveď
drticiX3 | 15:54, 25. október 2009
Počet hodnotení 0   + -
ja si mislim ze v terene bi ti bola prd platna M16 ked ti spadne do vody na zem a​nefunguje oproti AK47 neprehrieva sa nezasekava sa moze bit pod vodou moze bit plna​piesku bahna na neuveritelnu silu tak co bi si si vybral kebi si mal ist na niekolko​mesacnu misiu ?
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
Mium | 23:44, 25. október 2009
co tu trepes za blbosti...si drzal dakedy m16? zasekavala sa mozno verzia A1 ktoru​pouzivali vo vietname ale to je detska choroba zapricinena tym ze bola nasadena pri​skoro a nemali cas ju testovat. K prehrievaniu co sa ma prehrievat???hlaven?to by si​musel strielat davky vecsie ako mas zasobnik a k tej strelbe pod vodou skus si​strelit podvodou z hocijakou zbranou bude to asi posledna vec co sa ti podari...vrat​sa k CS-ku
Assam32 | 21:10, 25. september 2009
Počet hodnotení 0   + -
:twisted: Vy ste debily porovnawate tu hodne​starsie akacko zo nowsou M16A1 abakan , alebo sajga to mozte porownavat a ked uz​porovnavate amikow a rusov tak pozrite na ZBRANE KTORE POUZIVA specnaz TAKy BIZON , A​MAJU ZBRAN KTORA STRIELA POD VODOU SIPKY LAMYYYYYYYY
 
Vaša odpoveď
ubah | 14:14, 21. september 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
proamericke a nepresne, kazdy nestranny odbornik vam povie ze AK je neporovnatelne​lepsi nez ten smejd m16 co sa pokazi po pade do piesku aj vody
 
Vaša odpoveď
petr7 | 06:48, 18. september 2009
Počet hodnotení 0   + -
AKacko je silnejsi ale je to pica strasna lebo sa zasekava dost
 
Vaša odpoveď
petr7 | 06:46, 18. september 2009
Počet hodnotení 0   + -
M16 je dluha stara pica M4A1 je lepsi
 
Vaša odpoveď
Anoniim | 18:48, 4. september 2009
Počet hodnotení 0   + -
m16 takovej Shiiiiiiiiiiiiiiit! :D Prej nevydrží ani pád na něco​tvrdšího..A to je to základní bojová zbraň amíků.. Už vím,proč projeli každou válku Například Shermen (tank) to je pojízdný​terč..Dělo napiču a když potkali německýho tygra,tak prej zdrhali.. Němci​těm tankům začali říkat ,,Škvařit Tomíků´´
 
Vaša odpoveď
Bullseid | 14:38, 25. august 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
viem sice o zbraniach hovno, ale kazda zbran musi mat v niecom vyhodu, vzdy musi byt​nieco silnejsie, odolnejsie alebo presnejsie... nikdy nebude jedna zbran najlepsia vo​vsetkych smeroch ;) ale ja viac sympatizujem​s Akckami ;)
 
Vaša odpoveď
Anoniim | 17:25, 27. júl 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Líbí se mi M16, po chvíli střelby se začne přehřívat a jakmile jim spadne na​něco tvrdšího tak už je znehodnocena xD S Ak47 už i pádlovali a stejně​střílelo..Chtěl bych vidět to samý s M16 :D :D :D
 
Vaša odpoveď
Assam | 20:18, 26. júl 2009
Hodnotenie:  2  |  Počet hodnotení 2   + -
Ked si vezmes taky Abakan tak to mas zbran na svetovej urovni lenze aj ten je​odvodeny od akacka ::
 
Vaša odpoveď
VEYRONE | 13:50, 9. júl 2009
Počet hodnotení 0   + -
AK47
 
Vaša odpoveď
VEYRONE | 13:50, 9. júl 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Takticko-technické dáta. Kaliber: 7,62 mm Strelivo: náboj Vzor 43 – 7,62​x 39 mm Dĺžka: 880 mm Váha: 4,3 kg Kadencia: 600 nábojov za​minútu Rýchlosť strely: 710 metrov za sekundu Účinný dostrel: 100-800​metrov Teoretický maximálny smrtiaci dosah: 2.800 metrov
 
Vaša odpoveď
RAZIEL | 18:55, 27. jún 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
ale ten najdolezitejsi faktor , to najdolezitejsie pre vedenie vojny nevies a to je​CENA :D
 
Vaša odpoveď
Neo217 | 17:13, 21. apríl 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
jj aj ja som kukal v TV taketo nieco ale tam aj ukazovali novu zbran od BERETY ktora​sa velmi podobala na M4A1 aby ju vojaci vedeli cistit. No a ona je silna ako AK47 a​presna ako M4A1 takze sa mozte pojebat
 
Vaša odpoveď
Jakobson | 22:48, 13. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
Inak asi najvyspelejsie zbrane sucasnosti su Heckler a Koch,firma ktora profitovala​na Iracko-Americkom konflikte
 
Vaša odpoveď
Jakobson | 22:45, 13. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
Okrem toho,to s kládami a tehlami boli testy prieraznosti,nieje to ze by​netrafil,ale neprerazil to,inak AK 47 je vlastne slaba,nove modeli ako spominany​model 100 a abakan,tie su teda rozhodne lepsie ako M16 PS-kokoti ktory poznate zbrane​mozno u CS-ka sa pojebte,AK lepsie nieje
 
Vaša odpoveď
Jakobson | 22:42, 13. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
no,ked sa na to pozriete,ak-47 je odolna,skvela zbran,skonstruovana utocne,preto​nieje taka presna,ale jej prieraznost a sila je skvela,M16 je zas presna,ale da sa​povedat ze je to taky maly smejd,kazi sa,avsak je moderna a to mieridlo je nadherne.
 
Vaša odpoveď
SKAPATIPES | 18:02, 9. marec 2009
Hodnotenie:  -2  |  Počet hodnotení 2   + -
KEBI SOM BOL CINAN MOHOL BI SOM ICTAT TITULECKI ň A RAKETOPLAN DOLE HALVOU OMG M16​FOREVER KIKIIIIIIIIIIIII
 
Vaša odpoveď
KANE | 00:26, 7. február 2009
Počet hodnotení 0   + -
videl som to v TV cele a skusali aj odolnost a ostatne parametre...podla mna su obe​dobre, m16 presna ale neodolna z mensou prieraznostou, ak menej presna odolna a​prierazna jak svina na velke vzdialenosti, do si mysli ze je ak presnejsie je kreten​podla mna, je to jasna fyzika ze co je mensie a lahsie skonstruovane teda m16tkine​naboje 5,56 letia po linii dlhsie ako z Ak, bolo to natom zabere vidiet jasne ktora​ma aky spetny raz, navyse rusi v inom dokumente potvrdili ze Ak bolo konstruovane ako​utocna puska ale na sposob gulometu, najprv mod full auto az potom single a safe,​naproti tomu m16 zacina single az potom full auto, to si nevymyslam to rusi fest​potvrdili vo fabrike kde to vyrabaju, ja som vtomto nestranny, podla mna su obe​dobre, nemam ziadne vyhrady proti ziadnej, v realnom boji by ma nesralo ktoru z nich​mam
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
RAZIEL | 04:14, 17. február 2009
konecne niekto kto sa dotoho rozumie a nema len kecy :D
aikimato | 22:10, 6. február 2009
Počet hodnotení 0   + -
no, s akacka sa da strielat ci je plne blata, vody, piesku co sa o m16 povedat​neda... teraz maju uz modernejsie verzie,napr. abakan an-94, alebo AK-100/seria​100/-ak-101, ak-103...
 
Vaša odpoveď
harmo315 | 16:43, 26. január 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
ja mam rat ak47 dobre sa drži ani sa nezasekava oproti m16
 
Vaša odpoveď
Stogy | 15:06, 21. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
jednoznačne je "Ákačko" lepšie...
 
Vaša odpoveď
allig | 17:00, 17. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
Kalašnikov je 100% lepší než M16, já bych aj řekl že to bylo tím že z toho​kalachu střílal nějaký levý kokot a proto se netrefil, kalach je lepší ve​všech směrech!!!
 
Vaša odpoveď
solyder | 15:43, 14. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
Podla niektorych je sa.58 lepsia ako akaco .Aj my mame sa.58 a dali sme nato​kompenzator a este nejake doplny a zataz a striela to fakt ppci
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
aikimato | 21:40, 6. február 2009
sa 58 ma oproti akacku nejake vyrobne vylepsenia...iny uzaver atd...musel by som to​znova najst
motherload | 09:46, 7. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
HeHe toto vido je hlupost sama je dost stare a aj odbornici dokazali ze na testy​pouzili daky klon/sunt/kopiu (amricky) AKcka a preto tie vysledky keby pouzili​original rusky made by Izmash vyzeralo by to uplne inac. a spravne mali porovnat aj​odolnost ked je taky zly preco amici vo vietame aj iraku odhadzuju tie svoje plastove​sracky a beru superove AKcka?
 
Vaša odpoveď
MyMy | 20:49, 6. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
crussader ti si taki kokot do pici chod z kalacho ti si zaostali a m16 je napici​zbran a ako vies ze na nu vojaci nadavali bol si za nimi ne ta drz picu
 
Vaša odpoveď
suhob | 21:59, 31. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
hm, zaujimalo by ma preco v tom videu neporovnavali aj funkcnost a odolnost...ale iba​presnost a prieraznost...
 
Vaša odpoveď
dinfoking | 16:18, 29. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
hhh jaaj trapnee...csko som nehral uz ani nepamatam..trapna osuchana hra podla​mna...o zbraniech som precital vac ako v skole...a dnes najst zbran ktora prekona AK​by bolo jadnocuche ako facka :D FN SCAR...napr....nas vz.58..G3 a G36 k nim HK416
 
Vaša odpoveď
crussader | 16:40, 26. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
SnowCheetah ty debilko maly...napisal som tam vzhladom na svoju dobu kedy vznikla..A​co sa tyka zbrani nejde iba o to ako presne strielaju ale ide o funkcnost​spolahlivost a aj odolnost ale to ty o tom mozes vediet taku picu ked hras tak​maximalne CS ty lama:D a aj dnes najdes len tazko zbran ktora by bola taka odolna​presna a spolahliva zaroven,tak ako AK ty dementko..a skor nez tu nieco zas napises​precitaj si trosku literatury aj aby si tu nevyzeral ako kkt...
 
Vaša odpoveď
SnowCheetah | 16:55, 21. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
crussader...skapem z teba ..zr AK nebola prekonana ?? prosim ta povedz mi ty v ktorej​dobe zijees ? uz daavno su zbrane ktore poslali trapne AKcko do pice omg..sa​spamatajj :DDD
 
Vaša odpoveď
crussader | 19:40, 8. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
A inac AK-47 je najlepsia zbran na svete a dodones nebola prekonana vzhladom na svoju​dobu :D
 
Vaša odpoveď
crussader | 19:38, 8. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
MYMY AK47 ma viac ako 60 rokov a je stale lepsi ako M16 ty debil..a pritom M16 je​ovela mladsia!! A inac na M16 nenadavaju len "protiamericke hlavy" ako napisal​raziel ale nadavali na nu vojaci ktory s nou bojovali takze si trosku pooprav​nazor...A uz je plno novych variant AKcok takze neporovnavajte nove modely M16 zo​starym AK47..Aj ked mylsim ze AK47 je aj tak lepsi ako vsetky amicke Mky...:D
 
Vaša odpoveď
MyMy | 20:47, 30. november 2008
Počet hodnotení 0   + -
M16 lepsie amici maju lepsie zbrane su vispelejsi a rozvinutejsi a ak47 ma viac ako​pol storocia a trapna chujovina
 
Vaša odpoveď
Lacikeman | 19:56, 14. september 2008
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
omfg ta m16 sa trafila je to tam aj vidno, akurat ze ak47 je ako gulovnica - nepresna​a silna a ked tam strilali automatmi, tak ak uplne kopalo a m16 isla lahodne
 
Vaša odpoveď
SaLaDiN666 | 22:10, 29. júl 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
dementny komentar si tu dal ty...pretoze ak 47 bol navrhnuty a vyrobeny v roku 1947​:) m16, ktore je na videu, bola vyrobena o desatrocia neskor...ako uz spomenuli​vyssie, m16 bola vyrobena pocas konfliktu vo Vietname...taktiez je pravda, ze​americania hromadne vyhadzovali svoje m16 a menili za ak...cize je absolutne zcestne​porovnavat stary ak 47 s vynovenou m16, akou je na tomto videu...u Amikov je to​bezne...ale aj tak jej to ten ak 47 natrel.
 
Vaša odpoveď
Jakub264 | 02:21, 10. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
JAnx01 - Ako može byť m16 presnejšia ako AK47 keď sa vtedy netrafila ani do tých​drevených klád či čo to je... A ak som zle videl a trafila sa tak ich aj tak​neprestrelila... Podobne ako aj pri tých tehlách či čo to je... Pozri si ešte​raz to video... Aj ked vravel ten čo o nich hovori ze M16 je presnejsia... Ale aj​tak na blizku je AK47 rozhodne lepsia ...
 
Vaša odpoveď
Jakub264 | 02:13, 10. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
AK47 je najlepšia puška na svete :)
 
Vaša odpoveď
mick | 15:55, 5. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
ak-47 je lebsia
 
Vaša odpoveď
solyder | 15:33, 21. apríl 2008
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
nemáš pravdu, hovorí sa že zbran je mäso!
 
Vaša odpoveď
kulko | 21:19, 17. apríl 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
podla mna zbrane su najvecsie sracky
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
Breaky | 19:53, 11. november 2008
Presne tak zbrane nicia svet a vseky lami s tu myslia ze ked vedia nieco o gunoch tak​su kingovia LoL sem nabuehnu rusi a ste Death vseci !
shutup | 23:13, 11. január 2008
Počet hodnotení 0   + -
ok ale ti vedci strelia dva naboje a zameriavaju pol minuty vojak nema cas na​rozmyslanie o tom hovorim... :) ale no nevadme sa hh kazdemu inac :) PEACE
 
Vaša odpoveď
Miky | 15:45, 1. január 2008
Počet hodnotení 0   + -
ako mozte porovnavat ak 47 z roku 1947 so zbranou navrhnutou na pocitacoch a vyuzitim​o 20 rokov dokonalejsej techniky?... bo m16 je tak z roku 1965 ... keby porovnavaju​novsie modeli AK tak nepoviem ale ajtak je AK 47 najpouzivanejsia zbran sveta ale​keby mam ist na vojnu vyberem si nieco novsie napr m16
 
Vaša odpoveď
ArcticWarrior | 00:06, 7. december 2007
Počet hodnotení 0   + -
a este k Janx01 to co tu pises mi skor pripada ako opisane z nejakeho casopisu ako z​tvojej hlavi.Ak to naozaj ovladas tak klobuk dolu.A ktej strelbe na 800 metrov vtedi​uz naboj klesa pod svoju drahu takze je to dost tazke porovnavat na presnost
 
Vaša odpoveď
ArcticWarrior | 00:03, 7. december 2007
Počet hodnotení 0   + -
crusader dobre suhlasim stim ze je ovela viac lepsich zbrani ale prave tu komentuju​M16 a AK47 a nie nejake ine a co sa tika tichto zbrani tak obidve od cias vinajdenia​presli obmenami nove kalachy vidrzia vsetko po najnovsom tipe jazdili s hamrom a​stale strielal je oblubeni iba pre svoju neznicitelnost a prieraznost a tie​komentare predtim neviem kto bi napriklad porovnaval strelbu na 800metrov s M16 a​AK47 ved na 800m strielaju uz pomali ostrelovaci a to maju ine zbrane to sa neda​porovnavat ze m16 zasahla presne na 800m a Ak47 nie. Kebi ste ich porovnavali​nablizko tak AK47 vedia na plnej ciare.
 
Vaša odpoveď
JAnx01 | 16:19, 28. november 2007
Počet hodnotení 0   + -
veď do výkonu a presnosti je to skoro to isté ako kalach.
 
Vaša odpoveď
Crusader666 | 20:06, 16. november 2007
Počet hodnotení 0   + -
omfg všetci su posratý z AK-cka a M16.na svoju dobu to boli fakt zbrane...na svoju​dobu...ale ze tu doma mate SA-58 s najtichsiou poistkou na svete....nechcem tu do​nikoho pi*ovat len povedat svoj nazor ze SA-58 je isto lepsia ako AK-47 a M16​dokopy.ale netvrdim ze je to dokonala zbran.....
 
Vaša odpoveď
GameBridge | 18:12, 4. november 2007
Počet hodnotení 0   + -
jj cs1.6 4ever
 
Vaša odpoveď
RAZIEL | 19:25, 5. október 2007
Počet hodnotení 0   + -
ach jaj dalsi expert zo skusenostami z PC hier.
 
Vaša odpoveď
Meno a heslo
Automatické prihlásenie

Prihlásenie