• Čeknito.sk ukáž svoje video
  • |
  • 160 026 videí
  • 173 787 používateľov

Čeknito

Bratstvo Neohrozených (Band of Brothers) - Komentáre

Bratstvo Neohrozených (Band of Brothers)

Bratstvo Neohrozených (Band of Brothers)

03:54 
Moje hudobné video k mini seriálu Bratstvo neohrozených.Sprevádzané pesničkou 30 Seconds to Mars - The Kill. Kategória: Hudba a tanec | Pridal: Sovietovic | Zobrazení: 14201

Komentáre


0 - 50  |  50 - 79

Neo217 | 21:38, 26. október 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
ty si jaki inteligent... sak si precitaj o com sa tu bavime a co piseme jake​podrobnosti tu piseme a ty si myslis ze nevieme ze boli spojenci??? ach prosim aby tu​uz takito nepisal :)
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
KURVOR | 19:20, 22. december 2009
deti deti picu otom viete ale seci ste mudri ani jeden zvas tomu nevenujete tolko​casu abi ste mohli robit neake zaveri
brutal112 | 15:41, 9. september 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
tu vacsina z vas asi nevie ze rusi boli na zaciatku spojenci nemecka... stalin a​hitler boli dobri kamarati. spolu si rozdelili polsko atd... az kym hitler na nich​nezautocil.
 
Vaša odpoveď
Neo217 | 19:41, 3. september 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
vy proste nepochopite ze bez amikov by rusi nevihrali. sak v roku 1943 rusim amici​dodali cez 10 000 tankou 7 000 lietadie a to je viac nez s cim Hitler odstartoval​invaziu, nehovorim ze amici neboli svine ze zarabali na vojne ale oni len nechceli​dalsiu svetovu vojnu. chceli aby sa to skoncilo. TAKZE UZ TU NEPISTE ZE BY TO RUSI​VIHRALI OK?
 
Vaša odpoveď
Johny313 | 21:16, 29. august 2009
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
Prvo sa povenujem seriálu proste dokonalá práca, nemám čo iné dodať, že​Bastogne a okolie mesta Foy boli kruté, a časť číslo 9 bola fakt sila, myslím​to oslobodenie koncentráku... neviem možno by rusi vyhrali 2 sv. vojnu aj bez​amíkov lenže by to trvalo omnoho dlhšie a omhno väčšími stratami, ktovie...​každy kto bojoval proti nemcom je vitaz a bez neho by sa stalo ktovie čo.. moj​názor
 
Vaša odpoveď
Neo217 | 22:45, 28. júl 2009
Počet hodnotení 0   + -
e hmm Vajco Maslel si IWOJIMA ze?? a este ze ano v pacifiku sa najviac pouzival​Sherman bo japonci nemali ziadne tazke tanki a uz vobec nie vela bo v dzungle sa​pochopitelne nedali viuzit a aj tak neboli moc dobre takze Sherman stacil ale viac sa​tam vizival v prevedeni plamenometa
 
Vaša odpoveď
Vajco | 11:40, 27. júl 2009
Počet hodnotení 0   + -
propojim sa do debaty a len tak pripominam ze shermann podla mna nie je zly tank​preto bol velmi oblubeny na fronte v Jihodzime presto ze sa lahko dostal cez dzunglu
 
Vaša odpoveď
Neo217 | 11:28, 15. júl 2009
Počet hodnotení 0   + -
jj dafik akoze to si s kade okopiroval??? KRALOVSKI TIGER??? kazdy normalny clovek to​vola Tiger alebo Tiger II/KING TIGER. jezis nieco si precitate a uz si myslite ze ste​odbornici??? a k tym Shermanom. amici nepottrabovali silne tanki ked mali 100%​vzdusnu podporua oni dokazali virobit 1000 Shermanou za MESIAC!!!! a nemci za 1 rok​virobili 300 tigrov takze asi ze to amikom vihovovalo a rusi mali tie T34 to bol​super tank neskor ani nepotrebovali byt v presile bo mali T34/85 to je modernizovany​T34 a mohol sa rovnat s Tigerom. a este rusi mali aj tanki ze IS II KV II na ktore​nemci nestacili ani s KIng Tigrom, co bol najlepsi nem tank.avsak ani amici​neostavali pozadu mali Persing. ktorich sa vsak dostalo na front iba 30 kusov. ale​mali uspechi. avsak zistilo sa ze sa mozu rovnat len s Panterom mozno s Tigerom. a to​tie boli nasadene v r 1945 kedy uz nemci nemali po ruke dost tankov bo tie najlepsie​nasadili v ardenach a potom v Alsasku. vseckich 500 king tigrov.
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
sebko2203 | 14:16, 27. august 2009
maš presnu´pravdu ja čitam take vseliake knihy o 2.svetovej vojne moj kamos je nou​posadnuty ja mam otom knihy a mas pravdu o tich "persing"
ReMziQ | 01:47, 2. júl 2009
Počet hodnotení 0   + -
dafik50..s tymi shermenami trosku prehanas..nebol to tazky tank..no bol to stredny​tank..na znicenie jedneho tigra stacilo v pohode 5 shermenov..a co myslis sovieti​taktiez pouzivali t34 tiez ich mali v desattisicoch..kvoli nim vyhrali tankove​bitky..
 
Vaša odpoveď
Neo217 | 19:56, 27. jún 2009
Počet hodnotení 0   + -
no idem sa zapojit takze viete kolko bolo RUSOV???? a ake mali strati??? 20 mil.​takze asi preto ich nestihali zasobovat spojenci ale aj preto bo NEM. ponorki​strazili sever.more dalej ze rusi boli taki dobri ze nas oslobodili??? to ste sa kde​docitali??? sak oni len chceli dobit Berlin znasilnovat Nemki a rabovat. Pocas 2 sv.​vojni SR prosperovalo bo sme virabali pre nemcov. Sade sa bojovalo len u nas bol​klud. Okrem 1945. To bolo huste. Hitler tu chcel mat po skonceni vojni nieco ako​odpocinkove stredisko pre nemcom. Sak on bol hotovi ked videl krasi SR. TAkze​neoslavujte mi tu RUSOV. AMICI SU NAJ***
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
sebko2203 | 14:24, 27. august 2009
neni to pravda america sa teraz vychvalu je ze malepsie motory.... muníciu tanky a​tak... ako rusi... a pravda bola......ze na sibíre sa nasiel motor z prvého​storočia a mal výkon 1850 koní a takí motor ešte ani mamerica nevinašla to je​dôkaz!
martin1821 | 22:02, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
KOMENTAR O TEJTO STRANKE ----- SOVIET dufam ze nedostavas za taku navstevnost tejto​stranky nejake extra bonusy :DDDD ked tak sa s nimi podel :D 383 113 318
 
Vaša odpoveď
martin1821 | 21:54, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
ESTE JEDNA VEC : viem ze najlepsie ako si spritomnit udalosti hlavne 2. sv. vojny je​pozriet si nejaky dobry film so zvucnymi menami v distribucii a rezii a atd.... ale​tie filmy maju niektore sceny proste vystrihnute z kontextu tej vojny.....​uprednostnujte dokumenty pravdivo podlozene faktami ,,,, stokrat lepsie si nejaku​udalost predstavit v kronikach a vytvorit si vlastny nazor ako pozriet nejaky film​ktory vas obmedzuje v tvorbe vlastneho nazoru a ukazuje vam to co si predstavuje​niekto iny ,,,
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
sebko2203 | 14:26, 27. august 2009
presne tak
dafik50 | 21:53, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
ale tiez..dezertacia..zmysel v tom.. zo zadu ich strielali ked sa vratili rusi a z​predu nemci,...neostavalo im nic ine aok bojovat.,..tak preco sa vracali ked vedeli​ze cih zabiju ?
 
Vaša odpoveď
martin1821 | 21:48, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
sorry dafik :DDD
 
Vaša odpoveď
martin1821 | 21:47, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
Takze ako darfik povedal... Stalin chcel udrzat ZSSR za kazdych okolnosti a​neostavalo mu nic ine ako sa uchylovat k takym veciam ako je strielanie "dezerterov"​pricom za tu "dezerciu" vtedajsie pomery v rusku povazovali aj obycajne​neuposluchnutie rozkazu,,,, neviem co viac k tomu dodat , asi len to ze pre urcitu​skupinu ludi bol Josif hrdinom, avsak siroka medzinarodna verejnost ho za neho​nepovazuje .... Preto nedajte sa ovplyvnit vacsinou,(hlavne tou demokratickou, aj​John Lock odsudzoval demokraciu lebo ´ta ma vacsie muchy ako totalita a ma naozaj​presvedcive dokazy) vytvorte si vlastny nazor a usudzujte podla vasho vnutorneho​ja..... predsa 1000 ludi 1000 nazorov nie ?
 
Vaša odpoveď
dafik50 | 21:24, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
a amici boli husty ked sa na vojnu pripravili a az vtedy prisli..a oni mali ake tanky​SHERMENI uplne slabe tanky na boj z blizska..50. zis SHERMENOV proti cca.500​kralovskym tigrom.. museli ist 20. shermenov na 1. kralovsky tiger aby ho​znicili..vyhrali SHERMENI ale iba tomu ze bolo 100x nasobne viacej aj tak ich viac​ako polka skapala
 
Vaša odpoveď
dafik50 | 21:20, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
STALIN : jemu mozme vdacit o zachranu EU.. ano bol kruty ze zabijal ale ludia ho​nerespektovali a nechceli bojovat..co mal robit ?? musel zachranit svoju vlast​jedinim vychodiskom bolo ich zabijať aby ho respektovali..rusi mali velmi malo casu​na pripravu zbrani na vojnu..bola skoda ze stalin neuveril skor ze prisli nemci ich​napadnut..vdaka najlepsiemu generalovi Stalinovi je EU slobodna ..kazdy si ho berie​do huby ked je v bavlnke a v pohodli ale RUSI mohli spravit to ze by zachranili RUSKO​a na ostatnych sa vysrat nech skapinaju ale oni polozili zivoty aby zachranili nas​SLOVAKOV a inych..
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
sebko2203 | 14:31, 27. august 2009
presne
dafik50 | 21:15, 25. marec 2009
Počet hodnotení 0   + -
Amerika ziskavala na vojne vtedy sa vyvinuli..oni bojovali a oni bafkali z cigary..​rozvinuli sa im vsetky priemysli.. a preco amici neprisli na zaciatku vojny ??? lebo​si mysleli ze je to vsetko v pč ze rusi su slaby a hned padnu a ked zacali rusi​vyhravat tak hned trielili do EU a tam troska nemcov pobili a robia sa najvacsimi​hrdinami..vsetky filmi su o ich statocnosti a odvahe,..ked podla filmov mali taku​odvahu tak preco dpč neprisli helpnut na zaciatku..na konci boli frajeri ked nemci​ustupovali..
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
brutal112 | 15:39, 9. september 2009
omg tak ty si riadny idiot... odpoviem ti na otazku preco USA nepomahala vo vojne od​zaciatku. preto lebo ich sa vojna netikala. najprv to bola vojna len v europe.​vstupili do vojny preto lebo nemecky spojenec japonsko zautocilo na pearl harbor...​odvtedy sa pripravovali na invaziu do francuzska. a k rusom... mozno nevies ale rusi​boli najprv s nemckami spojenci. stalin a hitler boli dobri kamarati. spolu si​rozdelili polsko atd... az kym hitler na nich nezautocil. takze nepis tu somariny ze​rusi su naj ok??
martin1821 | 22:30, 23. marec 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
ZATIAL POSLEDNY DNESNY KOMENTAR .... TAKZE tema politici ---- myslite ze USA vstupili​do vojny na cele s Prezidentom ???? mate pravdu ,,,, Ale kto zapricinil ze Japonci​ich napadli ??? USA - Centralna banka - krachovala uz od 1929 bola v riadnej krize ,​potrebovala zisk a tak jedinym najlepsim riesenim bolo aby zatiahla USA do vojny,,,,​tym si od banku stat berie peniaze , peniaze za urcity urok .... tym banka prosperuje​... peniaze sa jej vratia + sa jej vrati urok ...... takze Centralna banka uz dalej​nebola ustretova voci Japoncom, nedavala im pozicky a ekonomicke balicky,,, odtrhla​ich od zasob ropy v tichomori ,,, prerusila im aj dodavky zasob pre obycajnych​civilistov ---- co potom mohli robit japonci ??? neostavalo im nic ine .... a tak sa​zrodilo Pearl Harbour, amerika bola zhrozena a Rosevelt dvihol hlavu .... americania​zomierali a banky prosperovali,,, a kam sa podela kriza ???? zeby sa stratila ???​neviem neviem , posudte sami ,,,, ak si myslite ze politici maju v rukach moc ,​mylite sa ,,, aj oni su babkami ktore niekto riadi ..... ak nieco tak piste icq​383113318
 
Vaša odpoveď
martin1821 | 22:21, 23. marec 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
DALEJ STALIN ..... Bol odsudeny ako najvacsi vrah v dejinach, tak isto aj ako mnoho​inych --- za zivota slava a po smrti spinavec ---- ale neviem si predstavit , kto z​vas na jeho mieste by dokazal udrzat vtedajsie pomery v krajine tak ako on ??? Neviem​kto iny ako on by dokazal ustrazit Nemcov a nepustit ich k Japoncom.... Musim uznat​ze porusoval vacsinu ludskych prav a slobod a to niekolko krat,,, ale aj tak dokazal​to co malokto,,,,,, a ze amici im dodavali zasoby a zbrane ???? Jasne dodavali, lenze​preco vo filmoch a inych dokumentoch vykresluju to ze dvaja mali jednu pusku (alebo​traja a vsak viete co myslim) ked Stalingrad odolal az rok a pol po zacati invazie do​ruska ??? To rok a pol co boli Rusi spojencami s USA VB a FR nevdeli amici sa natolko​zmohnut aby aspon najprimitivnejsia uderna jednotka - pesiaci - nemali s cim bezat v​ruke ????? Myslite ze je to vsetko ako vam povedia na Dejepise alebo vo filme ????​uvazujte !!!!
 
Vaša odpoveď
martin1821 | 22:13, 23. marec 2009
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
POVIEM VAM LEN JEDNO,,,, Najpr soviet, niet co dodat, mas uzasne videa, neviem cez​aky program to robis ale davam 5* .... potesil si ma , mas rovnaky vkus ako ja ......​Dalej sa chcem vyjdarit k ostatnym prestrelkam medzi ostatnymi ....... Takze francuzi​nic neurobili ? ... Neurobili to ani Anglicania ani ziadny iny narod Dohody v​Europe... proste to bola dohoda epizmentu, politiky ktora ustanovovala to ze aj ked​Polsko je napadnute oni nic "neurobia" pokial sa vojna nedotkne priamo ich....​Vyhlasili vojnu ale museli cakat lebo na nu neboli pripraveny,,,, a Nemci prekvapili​utokom cez Belgicko co Francuzi a nikto iny necakal....Francuzi sa spoliehali na​Maginotovu liniu,,, avsak bola nanic... Inac koncentraky.... Keby ze nie je Hitlerova​ideologia, a nebol by kancelarom an takej urovni, tak by sa koncentraky rozbehli po​kratkom case aj v Anglicku a Francuzku,,, kde to pred 1933 vyzeralo este horsie ako v​Nemecku po 1933 ked sa Hitler zacal prejavovat aj v arizacii....budem pokracovat
 
Vaša odpoveď
Neo217 | 20:57, 26. február 2009
Počet hodnotení 0   + -
CO to svami sakra je??? Nebit Amikov tak rusi by to prehrali. Sak amici dodavali​rusom zasoby a dokonca aj svoje tanky. Rusi by sa nikdy pri moskve a Stalingrade​nespametali. Tak neviem co tu riesite. Ale ividime ako bude v r 2012´. Mozno to budu​preve amici kto spusti 3. sv., alebo pride nejaka kalamita. UVIDIME
 
Vaša odpoveď
KURVOR | 19:19, 27. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
volumer1 rusi nas obsadili v 70 rokoch ale to jejedno to je minulost racej tu kazdi​hladte do buducnosti a skumajte ako sa svet vivija a kam speje
 
Vaša odpoveď
Azur | 13:02, 12. december 2008
Počet hodnotení 0   + -
rusi aj boli dohodnuti s nemcami...........on aj spolupracovali s nemcami pri utoku​na polsko ale hitler bol paranoik a chcel ropu len pre seba a zradil rusov a tak​stalin presiel k spojencom
 
Vaša odpoveď
KURVOR | 20:18, 8. október 2008
Počet hodnotení 0   + -
ano setki vase su tvrdenia su pravdive amislim si ze rusi bi vihnali nemcov len za​svoje hranice a neskor bi sa s nimi dohodli ale to si len mislim
 
Vaša odpoveď
volumer1 | 14:00, 13. september 2008
Počet hodnotení 0   + -
tu musim suhlasit s azurom ma totalnu pravdu nemci ked okupovali nase uzemie boli​lepsi jak rusi ktory nas "obranovali" nemci nam platili za jedlo a rusi vsetko brali​a setko nicili a nakoniec nas v 60 rokoch obsadili...
 
Vaša odpoveď
Azur | 14:52, 5. september 2008
Počet hodnotení 0   + -
hmmm...........Stalin bol este vacsi vrah ako hitler..........zabijal vlastnych!!!!!​Ani krok spat!!!! a keby neboli rusaci nebol by komunizmus na slovensku!!!! a rusi by​nedokazali vzdorovat nemcom sami........lebo nemci mali toho ovela viac co branit a​obsadzovat,keby sustredili vsetky sily na stalingrad bola by z toho mesta luka.....
 
Vaša odpoveď
ReMziQ | 16:34, 27. august 2008
Počet hodnotení 0   + -
Najviac vo vojne ma nasrali Francuzi..v roku 1940 uz bolo cele Francuzsko obsadene​nemcami..hovno spravili vo vojne a uchmatli si 1/4 Nemecka a 1/4 Berlina...
 
Vaša odpoveď
ReMziQ | 16:28, 27. august 2008
Počet hodnotení 0   + -
Nechapem comu tu vsetci oslavujete rusov...si pozrite film Enemy at the gates a tam​vidite jak rusi strielaju vlastnych...necudujem sa preco padlo 20 milionov​rusov...keby nas oslobodili americania tak by sme na tom boli o 150% lepsie..
 
Vaša odpoveď
Miky | 12:41, 12. august 2008
Počet hodnotení 0   + -
nemudrujte ... seci by ste sa posrali len pri predstave ze navas niekdo moze​vystrelit nieto este ze to naozaj robi ...staci 1 gulka a je povas a trafit s puskou​je tak lachke...
 
Vaša odpoveď
KURVOR | 19:50, 9. august 2008
Počet hodnotení 0   + -
mlsanek1515 pocuj dedina Kursk sa nesklonuje bolo tam presne od nemcov 710 000ludi​5282 diel 5637 minometvov 1783 tankov a samohibnich diel a 1 092 lietadiel.Od rusov​440 000 ludi 4000 diel a minometv a zhruba 1500 tankov a samohibnich diel. Toto som​da len tak na porovnanie kolko mali zbrani rusi a kolko nemci rusi mali o hodne menej​ludi a techniki a preca dokazali zvitazit pisem to hlavne pre teba azur abi si vedel​ze rusi naozaj nepotrebovali pomoc amikov pretoze dokazali vzdoovat nemecke 3 risi aj​napriek zrutenemu hospodarstvu ekonomiki.Dokazali bojovat z nizkou priaznou ludu a​malou moralkou vojakou. Aj ked mali setki tieto nevihodi dokazali odvratiti najvetsiu​tankovu bitku aka sa kedi uskutocnila na zemi obratit na svoj prospech. Tolko som len​kcel
 
Vaša odpoveď
Azur | 20:44, 28. júl 2008
Počet hodnotení 0   + -
no Major Winters este dodnes zije a ma 90 rokov................jeden z najudatnejsich​muzov 2 svetovej......pocas 2 rokov sa vypracoval zo serzanta na majora dobre nie?
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
ReMziQ | 16:29, 27. august 2008
Azur..nebol nahodou Winters na konci Kapitanom..?
Garlo | 19:28, 30. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
amici su kurvy to nehovorim o vojakoch ktori vtedy umreli ale to o tých vypasených​kokotoch ktori nosia drahe obleky za koho keše?samozrejme za keše tích ktori​platia dane ano uhádli ste su to politici
 
Vaša odpoveď
NOwAr | 19:33, 22. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
taze dost dobre urobene video..pici jak mu urvalo nohy no nechcel by som...dost dobe​video fakt huste to je
 
Vaša odpoveď
mlsanek1515 | 19:00, 22. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
ale nie sereme sa tu kvoli tomu kto vyhral vojnu kazdy ma na tom svoju zasluhu aj​americania a mozme dakovat Bohu ze to tak dopadlo a ze dnes mozme slobodne dychat a​mali by sme byt skurvene vdacni tim muzom ktori polozili svoje zivoty aby mohli raz​existovat tie nase
 
Vaša odpoveď
mlsanek1515 | 18:48, 22. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
rusi cuvali len kvoli stalinovej imbecilite potom sa uz spamatal pre moskvou, si​prestudujte ako tam prebiehala vojna kazdy natlak nemcov na moskvu bol odrazeny ani​leningrad po 3 rokoch obliehania nedojebali chudaci tak co potom vsetko jebli na​stalingrad prebili stred rusi ich obklucili a jeb 300 000 nemcov sa vzdalo posledna​nadej kursko 1500 tankov sa tlacili jeden cez druhy dostali aj tam na picu a uz len​cuvali a vsetky tieto obraty nastali v 1943 a normandia bola 1944 vsak amici sa​vylodili len kvoli rezimu povodne sa chceli na balkane aby zabranili komunismu ale​nepochodili tak isli cez zapad
 
Vaša odpoveď
Azur | 14:41, 20. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
tak rusi urcite neniesli celu tarchu vojny,lebo amici mali dost roboty aj s nemcami​aj s ryzakmi,rusi iba s nemcami a len tak tak vyhrali bitku o Stalingrad,takze hitler​by dobyl celu europu aj viac urcite,keby boli iba rusi vo vojne.........
 
Vaša odpoveď
mlsanek1515 | 14:06, 16. jún 2008
Počet hodnotení 0   + -
hej vsetci tu vychvalujete amikov lenze preco nechceli ist do vojny lebo by im to​uskodilo a radsej predavali zbrane britom a tym zbohatli a potom sa tvarili ako​najvacsi ked uz rusi dojebali berlin ja neviem vsetci mate amikov za dobrych lenze​rusi niesli tarchu celu vojnu stalin bol kurva mate pravdu lenze napr. v dejepise​vsade su len amicky generali a taky zukov nikde ako je to mozne ved vyhral celu vojnu​boha
 
Vaša odpoveď
KURVOR | 17:43, 2. máj 2008
Počet hodnotení 0   + -
azur ti si kokot amici sa tlacili do kazdeho konfliktu abi vitazili peniaze preco sa​teda nezapojili do vojni hned ako francuzi a a angliciania.Logicki pockali az kim sa​ostatne krajini ekonomicki nezrutia a ked sa tak stalo zacali im poskitovat zbrane​municiu a pod.,dalej preco sa amici vilodili v normandii az po bitkte pri kursku​?Rusov bolo dost zvladli bi to urcite ! A k tej vlastne zemi este kcem dodat ze​neboli to ruzsi co vivolali studenu vojnu a kaebi zacal tak bi boli na 100%AMCI prvi​ktori bi vipustili na rusov nuklearne zbrane
 
Vaša odpoveď
Charon13 | 16:08, 24. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
AMICI SU JEBNUTI.ALE NEMYSLIM TYCH VOJAKOV,KTORI TAM BOJOVALI.NA TOM BOLI VSETCI​ROVNAKO,ODJAKZIVA MALI JEBNUTU POLITIKU.A VOJACI SI TO POTOM ODSKAKALI NA BOJOVOM​POLI.
 
Vaša odpoveď
PeTeRee | 20:08, 19. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
lol keď začala operácia overld rusi už dávno tlačili nemcov späť a 105 000​vojakov :D lol to je nič na keď nemci zaútočili na rusko bolo ich niečo zec 3​milióny nie nejakých smešnich 105000 a američania sa vilodili len preto aby rusi​neoslobodili aj západnú eúropu pretože to bi znamenalo že aj ona bi sa tým​pádom stala komunistickou takže amíci v podstate bojovali len z japonskom​ozajstná 2. svetová vojna bola v Rusku a inak za slovenskej reupubliky síce nebolo​tak zle ako v iných krajinách vtej dobe ale nebolo ani nejak extrémne dobre​predvojnové českolsovnesko bolo na tom oveľa lepšie za slovenskej republiky​republiky nemci nechali maďarom košice a väčšinu južného slovenska a diaľa sa​tu kopa nie zrovna príjemných veci ale zasa je pravde že skoro všade v európe to​bolo oveľa horšie
 
Vaša odpoveď
bene005 | 23:33, 14. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Azur pravdu mas..a to nehovorim o nemeckych diviziach ktore branili Taliansko,Siciliu​a hlavne Maltu...aj ja neznasam ameriku,ale tak isto viem,keby sa amerika nepostavila​na stranu spojencov,tak by v zivote nebola operacia Overlord..na druhej strane​Slovensko sa malo za prvej republiky(Jozefa Tisa)..super..Koruna sa volala Dunajsky​dolar..a taku ekonomiku uz asi v zivote mat nebudeme..ale smola,je,ze sme nestali na​strane vitazov...az po SNP..inak by sme doteraz platili za vojnove zlociny atd..inak​zdravim vsetkych fanusilch historie...
 
počet reakcií : 1  |  Vaša odpoveď
Neo217 | 11:42, 15. júl 2009
ti sa v tom viznas boha ze nemci branili MALTU??? ty si s konom zrazil ne?? sak Malta​patrila Britom nemci ju bombardovali a chceli sa vilodit bo na Malte mali Briti​flotilu ktora prerusovala zasobovanie do severnej afriki. takze ked sa tomu​nerozumies tak bud ticho
Azur | 20:39, 5. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
kurvor radost citat tvoje dristy,RUSI by to ani s bozou pomocou nevyhrali,stalingrad​nepadadol len kvoli tomu,ze rusi si utreli rit od zosratych gati a konecne sa do nich​pustili,a bene ma pravdu,taktiez amici vyhlasili vojnu IBA japoncom,to nemci na nich​na poziadanie o pomoc cisara Hirohita zautocili a tak sa dohodli s britaniou ze sa​vylodia v normandii,mozno su taki ako hovoris,ale im by si mal vdacit teraz zato,ze​mas vlastnu zem,vlastnu menu a vlastnu MATER!!!! dohovoril som HOWGH!!!
 
Vaša odpoveď
shooter15 | 13:12, 5. apríl 2008
Hodnotenie:  -2  |  Počet hodnotení 2   + -
popici film
 
Vaša odpoveď
jebac | 22:49, 4. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
zy vole ze cooo CARENTAN nice call of duty 2 loool
 
Vaša odpoveď
Narkobaron | 15:55, 4. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
perfektne video az na tu hudbu...ale inak fakt pekne!
 
Vaša odpoveď
bene005 | 16:51, 3. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
rusi by sami vojnu v zivote nevyhrali,pretoze nemci drzali aj zapadny front a este​mali aj okolo 105 000 vojakov v Afrike pod velenim polneho marsala Erwina​Rommela..uz tak skoro Stalingrad padol...
 
Vaša odpoveď
cigi | 10:44, 25. marec 2008
Počet hodnotení 0   + -
pecka ked ho presiel tank ale lutujem ho nechcel bi soom tam bit ani pod tankom ani​vo vojne a okrem toho v dnesnej dobe keby bola vojna tak uz bi nebolo tolko mrtvich​lebo uz maju rozne vynalezy ,riadene rakety a rozne stroje ale znicili bi vsetko co​bi im prislo pod ruku
 
Vaša odpoveď
xplode | 16:49, 6. marec 2008
Počet hodnotení 0   + -
nice:D
 
Vaša odpoveď
oldfucker | 18:35, 28. február 2008
Počet hodnotení 0   + -
takze:amici sa vobec netlacili do vojny,najprv sa sustredili na vojnu s japonskom ale​anglicania ich prehovorili aby sa s nimy vylodili v normandii.iste mozno by ju rusi​boli vyhrali lenze potom by bol komunizmus v celôej europe a v novembri 1989 by sme​sa vobec nemuseli oslobodit ,takze rusi urcite neboli svaty ved stalin bol este​vacsia svina ako hitler.DanoStrapal :urcite by nebol v koncentraku pretoze hitler​udrzoval so slovenskom dobre vztahy a slovenska ekonomika bola hore ked boli nemci​pri moci.tot vsea nie som nacek iba dokazujem fakty
 
Vaša odpoveď
Pentik | 20:26, 24. február 2008
Počet hodnotení 0   + -
DANOSTRAPAL: Myslis si ze ked v Call of duty alebo nejakych volnovych vzdy vitazia​amici tak si nemysli ze by vsetko vyhraly...rusi by to zvladny . A este k tej amerike​: amerika sa sade len JEBE a JEBAT sa aj bude ... jebali sa voladedy do afriky ..​vsetkych vyvrazdili a spravili z nich otrokov a teras sa jebu a myslia len na ropu a​peniaze KURVOR mas pravdu
 
Vaša odpoveď
Meno a heslo
Automatické prihlásenie

Prihlásenie